Дейности:
|
Дейност 1: Провеждане на обществена поръчка с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането й, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки. Поддейност 1: Подготовка на процедурата за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на Дейност 2 по проекта, чрез изготвяне на пълно описание на предмета на обществената поръчка и документация за участие.
Поддейност 2: Организиране и провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка чрез назначаване и работа на комисия за разглеждане и оценяване на подадени оферти в процедурите и издаване на решение за избор на изпълнител.
Поддейност 3: Подготовка и сключване на договор за възлагане на обществената поръчка с избрания изпълнител.
Дейност 2: Провеждане на специализирани обучения за администриране на бази данни. Поддейност 1: Провеждане на курс за обучение по Using Oracle Enterprise Manager Cloud Control 12c .
В рамките на тази поддейност се цели да се проведе курс за обучение, който ще създаде умения и предостави техники за наблюдение на системите, включени в Cloud Control, управление на таргети (компоненти), групи, конфигуриране и управление на задачи (jobs), автоматизиране на повтарящи се задачи, създаване на отчети, наблюдение на конфигурациите, управление на инциденти, инсталиране на версии и мн. други.
Курсът ще бъде с продължителност от 3 дни, като в рамките на обучението ще бъдат обучени 3 (трима) служители.
Материалите за целите на обучението, както и самото обучение ще бъдат предоставени на хартиен и/или оптичен носител от Изпълнителя
Разходите за участник за обучението включват всички разходи за провеждане на обучението, включително разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки), наем на зала, лекторски, материали за обучение.
Поддейност 2: Провеждане на курс за обучение по Oracle Database 11g: Administer a Data Warehouse;
В рамките на тази поддейност ще се проведе курс за обучение, който ще създаде умения за трансформиране и агрегиране на данни за целите на УИС, създаване на партишъни, управление на материализирани изгледи, използване на заявки за оптимизиране на времето за извеждане на справки и др.
Обучението ще се проведе в рамките на 4 дни, като ще бъдат обучени 2 (двама) служители.
Материалите за целите на обучението, както и самото обучение ще бъдат предоставени на хартиен и/или оптичен носител от Изпълнителя
Разходите за участник за обучението включват всички разходи за провеждане на обучението, включително разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки), наем на зала, лекторски, материали за обучение.
Поддейност 3: Провеждане на курс за обучение по Oracle Database: Program with PL/SQL;
В рамките на тази поддейност, ще се реализира курс за обучение, който ще осигури на участниците в него знания за написване на програмен код под формата на тригери, функции, процедури и програмни пакети – анонимни блокове, динамични SQL заявки, начини за тяхното изпълнение, дебъгване и оптимизиране на код.
Обучението ще се проведе в рамките на 5 дни, като ще бъдат обучени 2 (двама) служители.
Материалите за целите на обученията, както и самото обучение ще бъдат предоставени на хартиен и/или оптичен носител от Изпълнителя
Разходите за участник за обучението включват всички разходи за провеждане на обучението, включително разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки), наем на зала, лекторски, материали за обучение.
Поддейност 4: Провеждане на курс за обучение по Oracle Database 11g: SQL and PL/SQL New Features ;
В рамките на тази поддейност ще се проведе курс за обучение, който ще осигури на участниците в него запознаване с SQL Developer средството за програмиране, новите аспекти на SQL и PL/SQL във версия 11g на базата данни – подобряване на перформанса, съобщенията за грешки, техники за компресия на данните, прозрачно криптиране, използване на оператори от тип PIVOT/UNPIVOT и др.
Обучението ще бъде проведено в рамките на 2 дни, като ще бъдат обучени 3 (трима) служители.
Материалите за целите на обучението, както и самото обучение ще бъдат предоставени на хартиен и/или оптичен носител от Изпълнителя
Разходите за участник за обучението включват всички разходи за провеждане на обучението, включително разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки), наем на зала, лекторски, материали за обучение.
Поддейност 5: Провеждане на курс за обучение по Oracle Database 11g: SQL Tuning Workshop Release 2;
В рамките на тази поддейност ще се реализира курс за обучение, който ще създаде капацитет, обучен в използване на Oracle средства за идентифициране на причините и предприемане на мерки за тюнинговане на SQL заявки, прилагане на оптимизатори за изпълнение на програмния код, промяна на плана на изпълнение, начини за оптимизиране на натоварването на БД посредством оптимизатори и статистики.
Обучението ще бъде проведено в рамките на 3 дни, като ще бъдат обучени 2 (двама) служители.
Материалите за целите на обучението, както и самото обучение ще бъдат предоставени на хартиен и/или оптичен носител от Изпълнителя
Разходите за участник за обучението включват всички разходи за провеждане на обучението, включително разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки), наем на зала, лекторски, материали за обучение.
Поддейност 6: Провеждане на курс за обучение по Oracle Database 11g: Advanced PL/SQL;
В рамките на тази поддейност ще се реализира курс за обучение, който ще предостави на участниците в него техники за напреднали в ползване на PL/SQL средства за програмиране, в т.ч. ползване на Virtual Private Database (VPD) и прилагане на политики по сигурността и предпазване от SQL injection атаки, писане на код за интерфейсване с големи обекти от тип Secure File LOBs и др.
Обучението ще бъде проведено в рамките на 3 дни, като ще бъде обучен 1 (един) служител.
Материалите за целите на обучението, както и самото обучение ще бъдат предоставени на хартиен и/или оптичен носител от Изпълнителя
Разходите за участник за обучението включват всички разходи за провеждане на обучението, включително разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки), наем на зала, лекторски, материали за обучение.
Поддейност 7: Провеждане на курс за обучение по Mastering SQL Server 2008 R2 for Database Administrators.
В рамките на тази поддейност ще се реализира курс за обучение, който ще запознае участниците с архитектурата на компонентите на ниво операционна система за нуждите на MS SQL бази данни, разполагането на данните, индексите, транзакционите логове; начините за оптимизация на входно-изходните операции; възстановяване на БД; средства за наблюдение и техники за оптимизация.
Обучението ще бъде проведено в рамките на 5 дни, като ще бъдат обучени 2 (двама) служители.
Материалите за целите на обучението, както и самото обучение ще бъдат предоставени на хартиен и/или оптичен носител от Изпълнителя
Разходите за участник за обучението включват всички разходи за провеждане на обучението, включително разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки), наем на зала, лекторски, материали за обучение.
Дейност 3: Провеждане на семинари за практическо прилагане на ЗЕУ, във връзка с изграждане на интегрирана информационна система в съответствие с принципите на електронно управление Поддейност 1: Провеждане на семинар „Изграждане на среда за практическо прилагане на Закона за електронното управление” (ИТО-2)
В рамките на тази поддейност ще се проведе семинар „Изграждане на среда за практическо прилагане на Закона за електронното управление” (ИТО-2), предназначен за ръководители на ИТ звена в централната и държавна администрация, който ще изгради основни управленски знания в областта на информационните технологии, необходими за успешното прилагане на ЗЕУ.
Семинарът ще се проведе в рамките на 1,5 дни, 12 учебни часа и в него ще вземе участие 1 служител – ръководител на сектор „Администриране на бази данни и системи”, към дирекция „Информационни системи и моделиране на бизнес процеси” в ЦУ на НАП.
Поддейност 2: Провеждане на семинар „Е-правителство: успешни практики и предпоставки за развитие” (ИТО-1)
В рамките на тази поддейност ще се проведе семинар на тема „Изграждане на среда за практическо прилагане на Закона за електронното управление”, който ще изгради основни знания за управление и организация на дейността на администрацията, предлагайки нови подходи и решения, базирани на новите технологии.
Семинарът е предназначен за ръководители и експерти в централна и териториални администрация, чиято дейност е свързана със ЗЕУ и предоставяне на он-лайн административни услуги.
Семинарът ще се проведе в рамките на 2 дни и в него ще вземат участие 2 (двама) служители от дирекция „Информационни системи и моделиране на бизнес процеси”, сектор „Администриране на бази данни и системи”.
Дейност 4: Дейности за информация и публичност Поддейност 1: Подготовка на документация за възлагане на обществена поръчка и провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка, при спазване на изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки. Сключване на договор с избрания изпълнител.
Поддейност 2: Осигуряване на информация и публичност.
Планират се следните дейности, свързани с осигуряването на информация и публичност на проекта включващо:
Изработване и разпространяване на 100 броя рекламни комплекти (папка, тефтер, химикалка);
Изработване на информационна брошура по проекта - 200 броя.
Освен горепосочените поддейности, екипът на НАП ще предприеме и следните допълнителни действия при осигуряване на информация и публичност на проекта:
Създаване на специална Категория в Интернет и Интранет страниците на НАП, където да бъде публикувана информация за напредъка по проекта;
На всички обучения ще се обяви, че проектът се съфинансира от ЕСФ чрез ОПАК, като използват флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК.
Дейност 5: Дейности за организация и управление на проекта. Дейността включва:
• Организиране на цялостното изпълнение на проекта;
• Сформиране на екип за организация и управление и изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на проекта;
• Организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществена поръчка;
• Управлението на сключените договори – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете;
• Следене на индикаторите за изпълнение на проекта;
• Управление на рисковете и разрешаване на възникнали проблеми;
• Управление на промените;
• Контрол на изпълнението на дейностите за информация и публичност;
• Следене за нередности и уведомяване на УО на ОПАК при констатиране.
|