Дейности:
|
Дейност 8: Одит Извършване на цялостен одит – междинен и окончателен след приключване на основните дейности по проекта.
Изготвяне на одитен доклад: междинен и окончателен.
Дейност 4: Обучения по теми, свързани с управление, координация и контрол при възникване на бедствия, пожари и извънредни ситуации. Обучението ще обхване най-малко следните основни теми:
• Системи за управление на непрекъснатостта на бизнеса (методи и процедури на стандартът ISO 22301 социална сигурност). Добри практики и стандарти;
• Планиране и управление на дейностите в условия на кризи, организация на одити и инспекции, свързани с готовността за действие при криза;
• Управление на инциденти, разработване и тестване на планове за управление непрекъснатостта на дейностите в публичния сектор.
Дейност 6: Разработване и разпространение на наръчници, ръководства, справочници по посочените теми В рамките на този проект се предвижда разработването и разпространението на:
- Справочник по одитиране и контрол;
- Наръчник за управление, координация и контрол при възникване на бедствие;
- Наръчник за действие при пожари ;
- Наръчник за действия при извънредни ситуации ;
- Ръководство за анализ на риска.
Дейност 3: Обучения по специализирани теми, свързани с одит и контрол на дейността на публичния сектор (включително специфични аспекти от организацията на дейността на одитната дейност) Обучението ще се фокусира върху следната тема:
• Организация на одитната и контролната дейност в публичния сектор. Одит на системи за управление на качеството, информационната сигурност, социална сигурност и управление на риска.
Дейност 5: Обучения по теми, свързани със сигурността на информацията (прилагане на Закона за защита на класифицираната информация – ЗЗКИ, специфични обучения по защита на класифицирана информация и др.) Обучението ще обхване най-малко следните основни теми:
• Разработване на контроли, свързани със сигурността на информацията, системи за управление на информационната сигурност (методология и изисквания на стандарта ISO 27001 Информационна сигурност);
• Анализ и управление (третиране) на рисковете, свързани със сигурността на информацията.
Дейност 1: Управление на проекта Създаване на екип по управлението на проекта от 4 души: ръководител проект, координатор, счетоводител и технически сътрудник.
Екипът ще отговаря за цялостното изпълнение на проекта, в т.ч. организиране, провеждане, реализация, отчетност, наблюдение и контрол. Екипът ще провежда редовни срещи, не по-малко от една на месец. На първата работна среща на екипа ще се: приеме актуален план за изпълнение с междинни показатели, график на дейностите, правила и процедури за работа, механизъм за вътрешна комуникация, разпределение на отговорности, в т.ч. за наблюдение на индикатори и събиране на информация за потвърждение.
Дейност 7: Дейности за информация и публичност Дейността ще бъде извършвана от външен изпълнител, избран посредством тръжна процедура по ЗОП.
В рамките на тази дейност за информиране и публичност ще се включват:
- предоставяне на информация и осигуряване на публичност за изпълнението на проекта в медиите, чрез подготовка на материали за платени публикации в национален ежедневник при значими отделни етапи от проекта (стартиране на проекта, проведени обучения и приключване на проекта).
- организиране на пресконференции за оповестяване на проекта при неговото стартиране, както и при приключване на проекта за представяне на резултатите от него;
- публикуване и разпространение на рекламни и информационни материали.
Дейност 2: Подготовка и провеждане на тръжни процедури по ЗОП В съответствие с изискванията на програмата ще бъдат проведени тръжни процедури за избор на изпълнители. Цялостният процес на провеждане на тръжните процедури ще бъде организиран в съответствие с принципите на безпристрастност, конфиденциалност и прозрачност и в изпълнение на Закона за обществените поръчки (ЗОП). Всяка процедура се определя от предмета на услугата. Първата процедура, с която ще започне дейността е за избор на външен изпълнител за „изготвяне на документация за тръжни процедури”. Администрацията на КЗП в партньорство с екипа за управление на проекта ще подготви методология за неговия избор и ще проведе процедурата. Документацията по тръжните процедури (дейност 3, 4, 5, 6 и 7) ще бъде изготвена от външен изпълнител. Процедурите по ЗОП за избор на външни изпълнители по съответните процедури ще се провеждат от администрацията на КЗП. В комисията, провеждаща тръжните процедури ще участват и двама от членовете от екипа за управление на проекта.
|