Дейности:
|
Дейност 1 : Управление на проектните дейности Дейността включва - цялостната организация и управление на проектните дейности; функционалното разпределение на задълженията и контролните функции на екипа по проекта; изпълнение на процедурите и спазване на план-графика на дейностите; подготовка и реализация на процедурите за избор на изпълнител; осъществяване на мониторинг и отчетност на изпълняваните дейности и извършваните разходи; анализиране на напредъка на проекта и постигането на предвидените резултати; осъществяване на адекватни действия при възникване на непредвидени обстоятелства.
В рамките на тази дейност се предвижда изпълнение на следното:
Формиране на екипа по проекта – за изпълнението на проекта е определен екип от четирима експерта, а именно – Ръководител на проекта, Координатор на проект, Счетоводител на проекта и Технически сътрудник. В рамките на тази дейност ще бъдат изготвени съответните вътрешни правила/заповеди за работата на екипа;
Осъществяване на регулярни месечни срещи – в рамките на тази дейност ще бъдат провеждани месечните срещи на екипа по проекта, на които ще бъдат обсъждани както физическия и финансов напредък по изпълнение на проекта, така и съответните бъдещи действия за гарантиране спазването на план-графика за изпълнение на дейностите по проекта;
Провеждане на процедури за избор на външни изпълнители – екипът по проекта ще изготви график за планираните за изпълнение от външни изпълнители дейности по проекта и ще организира и проведе обществените поръчки в съответствие със Закона за обществените поръчки и подзаконовите нормативни актове.
Изпълнение на задълженията за отчитане на напредъка по проекта – екипът за изпълнение на проекта ще подготвя и изпраща на Договарящия орган изискуемите по проекта отчети и доклади за отчитане на техническия и финансов напредък по проекта. В рамките на тази дейност ще бъде осъществявана и цялата кореспонденция с Договарящия орган, свързана с изпълнението на проекта.
Дейност 2 : Повишаване на квалификацията на служителите в общинската администрация чрез организиране и провеждане на обучения Нуждите на целевата група и потребностите на общинска администрация Ихтиман, ще бъдат удовлетворени в рамките на дейността чрез осъществяване на следните специализирани обучения:
1. Практически умения за ефективни комуникации. С номер ЕФ-8, от каталог 2013г. на ИПА, за 10 служителя
2. Управление на промяната, времето и стреса с номер ЧР-5, от каталог 2013г. на ИПА, за 10 служителя
3.„Софтуер за работа със специализирани системи - кадастър, имоти, наеми, каса, електронно деловодство ” 5 дни, 40 ч., за 7 служителя, отговорни за изготвяне и обработване на специализирани софтуерни системи
4.„Машинопис” 3 дни, 24 ч. присъствено + 40 ч. самоподготовка, за 20 служителя (въведение - 8 ч., развитие на умения - 16 ч., самоподготовка 40 ч.)
5.„Умения за работа в екип, делова комуникация и етика" изнесено обучение за 2 дни, 16ч., за 40 служителя, фокусирана необходимост за осигуряване на адекватен работен процес, партньорство и взаимодопълняемост на функциите и критичните звена в общинската администрация;
6.Специализирано обучение за преминаване от МС Офис 2003 към използване на МС Офис 2010 - Електронен курс в SCORM стандарт, заедно с осигурена електронна платформа за управление и отчитане на електронно обучение сертифицирана по SCORM 2004, 40ч. дистанционно, за 18 служителя, отговорни за прилагане на съвременни софтуерни решения за осигуряване на адекватен работен процес в общинската администрация
Дейност 3 : Дейности за информация и публичност В рамките на тази дейност се включват мерки за визуализация и публичност относно конкретните цели, дейности и резултати на проекта.
Дейността за информация и публичност на осъществявания проект и финансовия принос на ЕСФ ще бъде възложена на изпълнител с предварително определени детайли от възложителя, в пълно съответствие с процедурите предвидени в ЗОП.
Съгласно Регламент на Съвета (ЕО) № 1083/2006 и Регламент на ЕК № 1828/2006, в рамките на тази дейност ще бъдат предприети действия за информация и публичност. Община Ихтиман ще предостави информация и ще осигури публичност на изпълнявания проект в медиите, чрез използване на подходящи комуникационни средства описани по-долу:
Спазване на правилата за визуализация при оформянето на всички документи по проекта;
Изработване и разпространение на информационни брошури;
Изработване на транспарант за визуализация на изпълнението на дейностите;
Изготвяне на публикации в местни и регионални медии;
Осъществяване на пресконференции
Всички дейности, свързани с осигуряването на необходимата информация и публичност по проекта ще бъдат съобразени с изискванията към бенефициентите по ОПАК, представени в Приложение 13 към Насоките за кандидатстване.
|