ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.1.16-0135-C0001
Номер на проект:
ESF-2116-01-11016
Наименование:
"Придобиване на нова специалност - предпоставка за професионално развитие на персонала от "АДТ - България" АД"
Бенефициент:
"АДТ - България" АД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
23.11.2012
Начална дата:
06.02.2013
Дата на приключване:
01.02.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Повишаване професионалната квалификация на заетите в „АДТ-БЪЛГАРИЯ” АД за предоставяне на компетентно и професионално обслужване на своите клиенти чрез повишаване компетентността и адаптивността на своите служители и развитие на конкурентността на компанията на българския пазар.
Дейности:
1. Администриране на проекта Екипът за организация и управление на проекта се състои от четирима специалисти, които имат ясно дефинирани задачи и функции в рамките на проекта, носят отговорност за извършването на определен тип дейност и за проследяване на изпълнението му, както и за осигуряване качеството и ефективността на обученията
Дейност 2. Провеждане на обучение по професия „Охранител”, специалност „Банкова охрана и инкасо” Обучението ще се проведе в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО) по отношение на входящото образователно равнище, необходимия брой нива и продължителност на курсовете с цел получаване на свидетелства след приключване на курса за квалификация. Обучението, включващо балансиран брой часове теория и практика, ще бъде проведено по програма, разработена от ЦПО на базата на Държавните образователни изисквания за придобиване на професия ”Охранител”, със специалности “Банкова охрана и инкасова дейност” Програмата на обучението ще включва лекции и практични занимания, съгласно модулите в Утвърдена учебна програма от НАПОО по професия „Охранител”, специалност „Банкова охрана и инкасо” Необходимо е учебните програми да съответстват на установените нужди на предприятието и да бъдат насочени към упражняваната сфера на дейност и професия на служителите. Обученията ще се проведат във външни зали и специализирани помещения, които ще бъдат взети под наем за периода на обучението. След завършване на обучението, на участниците ще бъдат издадени Свидетелства, обр.3-34 на МОНТ
Дейност 3. Популяризиране на проекта Изработката на: 250 брошури, разпространени в офиса на Кандидата и бизнес партньорите му 4 /четири/ обозначителни табели, които ще бъдат разлепени в залите за обучение 2 /две/ информационни табели с параметрите на проекта Публикуване в интернет страницата на компанията базова и текуща информация по проекта Публикуване на 2 публикации в специализирана медия в началото и в края на проекта.
Дейност 4. Мониторинг по обучението и отчетност на дейностите За ефективно изпълнение на тази дейност ще се провеждат редовни заседания и срещи на проектния екип, осъществяващ мониторинга и контрола. Ще бъдат разработени междинни и/или окончателни отчети, съдържащи необходимата документация.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Алианс Принт" ЕООД
"АКСИОР" ООД
"Рекламна къща Арт-Иста" ООД
"Парадокс" ЕООД
"НОУК-М" ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
129 356 BGN
Общ бюджет:
155 098 BGN
БФП:
124 078 BGN
Общо изплатени средства:
124 078 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
124 078
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
25 870 BGN
2014
98 208 BGN
2015
0 BGN
124 078 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
105 467
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
21 990 BGN
2014
83 476 BGN
2015
0 BGN
105 466 BGN
В т.ч. Национално финансиране
18 612
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
3 881 BGN
2014
14 731 BGN
2015
0 BGN
18 612 BGN
Финансиране от бенефициента
32 339
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2
дял на лицата, придобили или повишили степента си на професионална квалификация
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз