ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.1.09-0039-C0001
Номер на проект:
ESF-1109-02-02001
Наименование:
Успешен професионален старт
Бенефициент:
Сдружение "Равновесие" - Бургас
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
16.10.2012
Начална дата:
13.11.2012
Дата на приключване:
02.01.2014
Статус:
Прекратен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Повишаване на конкуренспособността и икономическата активност на уязвими и неактивни лица чрез повишаване на професионалната им квалификация и придобиване на практически умения, гарантиращи успешна интеграция на пазара на труда.
Дейности:
1. Структуриране на екип за управление на проекта, сформиране на обучителен екип 1.1. Сформиране на екип за управление на проекта в състав: ръководител проект и счетоводител. Екипът ще отговаря за цялостната организация, координация и отчитане на дейностите. 1.2. Сформиране на обучителен екип от специалисти по професионална квалификация. 1.3. Подготовка на работни задания и длъжностни характеристики в зависимост от спецификата на трудово-правните отношения. Подписване на договори. 1.4. Изготвяне на детайлизиран времеви график за изпълнението на проекта. 1.5. Провеждане на ежемесечни екипни срещи. 1.6. Подготовка на необходимия набор от документи за изпълнението на проекта.
2. Подбор на обучаеми лица сред регистрираните в ДБТ безработни лица Съгласно Процедура за подбор на крайни бенефициенти на Агенцията по заетостта дейността включва: Информиране на ДРСЗ - Бургас Изготвяне на “Дълъг списък” Насрочване и провеждане на комисия за подбор на обучавани лица Изготвяне на “Кратък списък” Събиране на нужните документи за включване в групата на обучаваните Сключване на договори за обучение, подписване на работно задание и правилник за дейността
3. Разработване и адаптиране на специални обучителни курсове и програми Преструктуриране на съществуващите обучителни курсове и програми и разработване на специални такива, предназначени точно за тези млади хора, които са подбрани по настоящия проект за придобиване на професионална квалификация. Адаптиране и апробиране на новите програми към конкретната група лица с ниска образователна степен и липсваща професионална квалификация.
4.Предоставяне на обучение за придобиване на професионална квалификация Основна дейност в проекта, чието качествено изпълнение ще доведе до по-високо качество на живот на безработните лица. Дейността включва: Подготовка на графици, разписания, схеми на учебните зали Доставка на материали и консумативи за провеждане на теоретични и практически обучения. Доставка на работно облекло и лични предпазни средства Формиране на групи за усвояване на отделните професии Провеждане на обучения по професията: Администратор в хотелиерството – 12 души по Рамкова програма В – 600 часа Готвач – 12 души по Рамкова програма Б – 660 часа Сервитьор – барман – 12 души по Рамкова програма Б – 660 часа Фризьор – 12 души – по Рамкова програма Б – 660 часа Застраховане на обучаваните лица Мониторинг на качеството на обучителния процес и присъствието на обучаваните лица Провеждане на теоретични и практически изпити съгласно изискванията на МОМН и издаване на документи за професионална квалификация – удовстоверение или свидетелство
5. Осигуряване на възможности за стажуване Осигуряване на възможности за стажуване във фирми от съответната професионална област. Успешно приключилите обучителния курс лица ще бъдат назначени за три месеца на минимална работна заплата плюс дължимите осигуровки съгласно българското законодателство. В процеса на обучението ще се осъществява периодична проверка на знанията – практически и теоретични. В края на обучителния цикъл ще се проведе изпит за придобиване на квалификация. Курсистите, получили най-високи резултатина държавния изпит ще получат правото да стажуват. Договаряне на подходящи условия за труд и почивка на обучените лица. Лобиране за сключване на договор със стажуващите след приключване периода на стажа.
6. Информиране и публичност Предвидените по проекта дейности за публичност и информиране включват: 1.Провеждане на две пресконференции - за стартиране и отчитане на резултатите по проекта; 2.Подготовка на 100 преспакета за двете публични събития; 3. Подготовка и разпространение на информационна брошура в тираж 600 копия и плакат в тираж 100 копия, предназначени за бъдещите бенефициенти и за популяризиране целите на проекта и Оперативната програма и финансовия принос на ЕС; 4.Изготвяне на постоянни информационни табели за обучителния център и фирмите, провеждащи стажа, визуализиращи приноса на ЕСФ; 5. Изработване на информационен банер, съдържащ името на проекта, логото на ОП РЧР и ЕСФ. Банерът ще бъде използван за визуализация на проекта по време на всички обучения и публични събития. 6. Отпечатване на стикери за идентифициране, че материалите и консумативите за обученията са закупени по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” – 100 броя стикери. 7.Изработване на тениски и шапки на свички обучавани лица с логото на ОП РЧР и ЕСФ. 8.Обновяване на сайта и периодично публикуване на страницата на Сдружение „Равновесие” www.ravnovesie-bg.com и на страницата на партньорите www.kedara-hotel.com и www.Academy-burgas.com информация за напредъка на проекта
7.Вътрешен мониторинг и отчетност по проекта
Партньори
Партньори:
„КЕДЪРА 05” ЕООД
Сдружение „Ви Ес Профешенъл”
„АДИК” ЕООД
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
151 754 BGN
Общ бюджет:
0 BGN
БФП:
0 BGN
Общо изплатени средства:
0 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2
Брой лица, включени в заетост след обучение
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз