Индикатор 1
|
удивлетвореност на посетителите от атракциите и информационните услуги
|
Индикатор 2
|
брой подкрепени национални програми за маркетинг и реклама и проекти за развитие на продукти и маркетинг на дестинациите
|
Индикатор 3
|
(Д) Заетост на легловата база (2)
|
Индикатор 4
|
(Д) Допълнителни нощувки на българи в страната (2)
|
Индикатор 5
|
(Д) Трансформирани пътувания в чужбина с цел почивка в пътувания в България
|
Индикатор 6
|
(Д) Удовлетвореност на българските туристи от туристическите услуги (2)
|
Индикатор 7
|
(Д) Изготвен и популяризиран анализ за причините (мотивите) за пътуванията на българи в чужбина и в страната
|
Индикатор 8
|
(Д) Разработена и осъществена комуникационна кампания на вътрешния пазар (2)
|
Индикатор 9
|
(Д) Изготвена програмата за насърчаване на пътуванията на български граждани в България до 2014 г.
|
Индикатор 10
|
(Д) Излъчвано телевизионно предаване, специално създадено и насочено към ефективно създаване и утвърждаване на позитивен имидж за страната и насърчаване на вътрешния туризъм
|
Индикатор 11
|
(Д) Излъчена телевизионна рубрика по национална телевизия за насърчаване на вътрешния туризъм
|
Индикатор 12
|
(Д) Заснети филми/клипа за насърчаване на вътрешния туризъм
|
Индикатор 13
|
(Д) Проведени журналистически тура (тематични пътувания за представяне на специализирани форми на туризъм)
|
Индикатор 14
|
(Д) Излъчени рекламни спотове по 3 национални ефирни телевизии (с излъчване на заснети филма/клипа за България)
|
Индикатор 15
|
(Д) Публикувани информационни материали в специализирани списания и национални печатни издания специализирани статии/пътеписи
|
Индикатор 16
|
(Д) Публикувани рекламни карета в интернет издания (интернет реклама)
|
Индикатор 17
|
(Д) Изготвени и монтирани тематични билборда разположени на възлови места в 6-те големи града на България (София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе и Стара Загора) и по републиканската пътна мрежа
|
Индикатор 18
|
(Д) Изготвени информационни материали за туристическия бизнес, НПО и общини
|
Индикатор 19
|
(Д) Участие на представители на туристическия бизнес, НПО и общини в България в информационни семинари (2)
|