Дейности:
|
Дейност 1. Организация, изпълнение и управление на проекта 1.1. Установяване на ефективна Система за управление и реализация на проекта – Включва:
- Установяване на методи, регламенти, правила, процедури, техники, функционални характеристики на участниците и други по управление на проекта – утвърдена система за управление на проекта и ще се изпълнява от членовете на екипа.
- Делегиране на индивидуални правомощия и отговорности по изпълнение на проекта - специално формирана управленска и изпълнителска структура – ръководител на ЕОУП, координатор „Обществени поръчки”, координатор „Аналитични и информационни дейности по проекта”, счетоводител и технически сътрудник .
1.2. Актуализация на предвиденото в условията на подписания договор - Изготвяне на корекционен времеви план – график за реализацията на дейностите по проекта и план за разходване на средствата, съгласно одобрения бюджет от Договарящия орган.
1.3.Подготовка и определяне на процедурите за мониторинг и контрол - Вътрешната оценка: периодично по време на изпълнението на всяка дейност, както и след приключване на проекта. Методи за самооценяване: на различни етапи от реализацията на проекта. Оперативни (ежедневни и месечни) и периодични (тримесечни) процедури: постигани резултати, планираните цели, проведени наблюдения и оценки за хода на проекта, формуляри за обратна връзка от участници и др., медийно отразяване, одити и др. инструменти за “мониторинг”, “анализ“ и “контрол“, които очертават зоната на “разумно - допустимият риск”, в която ще се движи изпълнението на проекта, за да се гарантират неговата предвидимост и устойчивост.
1.4. Подготовка на тръжните документи и провеждане на процедурите – Подготовка на документацията за избор на изпълнители: в съответствие с изискванията на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки (НВМОП.
1.5. Изготвяне и представяне на Технически доклади и Финансови отчети - Сформирането на екип от специалисти с подходяща квалификация и опит, и подходящо разпределение на функциите между тях ще създаде предпоставки за успешното изпълнение на проекта, което ще гарантира изпълнението на специфичните цели на проекта, в съответствие с изискванията на Договарящия орган.
Дейност 2. Провеждане на начална среща и обучение 2.1 Провеждане на начална среща - Предвижда се провеждането на начална среща, на която да бъдат представени участниците в проекта, да бъде утвърдена системата за управление на проекта и делегирани индивидуалните правомощия и отговорности по неговото изпълнение.
2.2 Провеждане на обучение - Предвижда се двудневно обучение на 20 души - представители на администрациите Мадан и Рудозем, които ще вземат участие в Дейност 3 „Теренно проучване”. Участниците ще бъдат обучени в умения за набиране, обработка и синтезиране на информация.
Дейност 3. Теренно проучване в община Чивитела ди Романя, Република Италия Дейността включва теренно проучване в община Чивитела ди Романя за запознаване и изследване на добри практики за подобряване на прозрачността и отчетността в управлението, организационното развитие на структурите, механизмите за превенция на корупцията и ефективен граждански контрол. В дейността ще вземат участие 20 души от общините Мадан и Рудозем – РБългария. Продължителността на теренното прочуване ще бъде 5 работни дни. След приключване на проучването участниците в него ще предадат попълнени доклади, които ще включват данни, информация и материали свързани с добрите практики за подобряване прозрачността и отчетността в управлението, организационното развитие на структурите, механизмите за превенция на корупцията и ефективен граждански контрол в община Чивитела ди Романя – Р Италия. Дейност 4. Анализ на резултатите. Изготвяне на Анализ на добрите практики, идентифицирани при теренното проучване и Комплексен план за подобряване на прозрачността и отчетността в управлението, организационното развитие, механизмите за превенция на к На база представения попълнени доклади от участниците в Дейност 3 ще се изготви Анализ на адаптирани добри практики на местни власти и Комплексен план, идентифициращ конкретни практически мерки за подобряване на прозрачността и отчетността в управлението, организационното развитие на структурите, механизмите за превенция на корупцията и ефективен граждански контрол, които ще бъдат въведени в общините Мадан и Рудозем – РБългария. Дейността ще бъде предмет на външна услуга. Дейност 5. Конференция за оповестяване на резултатите от проекта Обществено обсъждане на изготвените Анализ на добрите практики и Комплексен план за подобряване на прозрачността и отчетността в управлението, организационното развитие на структурите, механизмите за превенция на корупцията и ефективен граждански контрол в общините Мадан и Рудозем. Дейност 6. Информация и публичност Дейността предвижда действия за осигуряване на добра Информираност на обществеността по отношение на проекта и предвидените в него дейности, както и публичност на резултатите и съблюдаване на изискванията на ЕС по отношение на визуализацията на проекти, финансирани от Европейския социален фонд.
|