ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-5.2.01-0132-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
"С грижа за нашите родители"
Бенефициент:
Община Никопол
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.05.2008
Начална дата:
13.05.2008
Дата на приключване:
13.05.2009
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Плевен                    Никопол
Описание
Описание на проекта:
Създаване на условия за социална активност, упражняване на правото на труд и организиране на ежедневието на лица с различни видове трайни увреждания и на самотни възрастни и болни хора.
Дейности:
Разработване на информационни материали и провеждане на кампании сред потенциалните потребители на социалната услуга “Домашен помощник” 1. Доставчикът на социалната услуга изготвя брошура/дипляна, която съдържа; информация за обхвата и реда за предоставяне на услугата “Домашен помощник”; описание на правата и задълженията на домашния помощник и на потребителя; описание на процедурите за подаване на жалби и обратна връзка.. 2. Презентация на проекта пред местната общност; прес-съобщения в местната и регионалната преса.
Ремонт, оборудване и адаптиране на офиса на проекта за достъпност на хора с трайни увреждания Община Никопол предоставя помещение,- офис намиращо се на ул. ”В.Левски” № 2 в гр. Никопол, общ. Никопол за нуждите на проекта Избор на подизпълнители в съответствие със Закона за обществените поръчки за ремонтни работи и доставка на офис оборудване Извършване на ремонт на офис Доставка на офис оборудване
Провеждане на конкурс по документи и събеседване за назнавачане на административен секретар в екипа на проекта Административният секретар ще контролира спазването на трудовата дисциплина на домашните помощници и социалните асистенти; ще подпомага дейността на ръководителя при разработване и водене на необходимата документация за предоставяните услуги; ще поддържа постоянни контакти с преките бенефициенти;ще съхранява документацията и личните досиета на лицата, предоставящи социалните услуги и на ползвателите; ще подпомага ръководителя при организиране на вътрешен мониториг и оценка на качеството на предоставяните услуги; ще изпълнява и други функции, възложени му от ръководителя на проекта.
Разработване на индивидуални оценки на потребностите от социални услуги на кандидатите за потребители Индивидуалните оценки включват: оценка на общото физическо и психическо състояние на социалния потребител, способността му за справяне с ежедневни дейности, социалната му активност и интереси; взаимоотношение със семейството му и други значими хора, битовите условия на живот, изискванията за медикаментозно лечение и диети, допълнителни потребности.
Подбор на потребители на услугата “Домашен помощник” На база индивидуални оценки на потребностите от социални услуги и индивидуални срещи с кандидатите за потребители, ще се извърши подбор на реално нуждаещите се потребители на предоставяната социална услуга
Сключване на договори с потребителите за предоставяне на услугата “Домашен помощник” Изясняват се правата и отговорностите на всички страни по договора, а именно: -права и отговорности на потребителя и неговите близки, -права и отговорности на прекия доставчик – домашен помощник, -права и отговорности на бенефициента – доставчик на социални услуги,
Обучение на домашните помощници за предоставяне на качествени услуги Провеждане на 20 часа обучевие за домашните помощници по темите: нормативната база за извършване на социални услуги, функционалните задължения; поддържане за личната хигиена на обслужваните лица и на дома; решаване на проблеми и конфликти и др
Предоставяне на социалната услуга “Домашен помощник Въз основа на разработени индивидуални планове за задоволяване потребностите от социални услуги се обслужват нуждаещитне се лица
Методическа помощ и консултиране на домашните помощници Всеки месец по един ден (в почивни дни) ще се провеждат специализирани консултации за домашните помощници за обсъждане на порблеми и трудности и за допълнително обучение по основни модули от професията “Социален работник”, специалност “Социални услуги на деца и възрастни с хронични заболявания, с физически и сензорни увреждания
Осъществяване на вътрешен мониторинт на качеството на предлаганата услуга “Домашен помощник” Получаване на достоверна информация от потребителите, относно предоставяните им услуги. Осъществяване на обратна връзка Оценка на изпълнението и напредъка на проекта.
Партньори
Партньори:
Сдружение с нестопанска цел -дружество "Знание"
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
72 861 BGN
Общ бюджет:
76 608 BGN
БФП:
69 353 BGN
Общо изплатени средства:
68 763 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
69 353
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
14 572 BGN
2009
54 781 BGN
2010
- 590 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
68 763 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
58 950
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
12 386 BGN
2009
46 563 BGN
2010
- 501 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
58 448 BGN
В т.ч. Национално финансиране
10 403
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
2 186 BGN
2009
8 217 BGN
2010
- 88 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
10 314 BGN
Финансиране от бенефициента
8 316
BGN
Индикатори
Няма въведени индикатори към този проект
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз