ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.1.01-0354-C0001
Номер на проект:
ESF-2101-06-11003
Наименование:
Повишаване на професионалните компетенции на мениджърите
Бенефициент:
НАЦИОНАЛЕН СЪЮЗ НА КООПЕРЦИИТЕ НА ИНВАЛИДИТЕ
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
13.03.2008
Начална дата:
09.04.2008
Дата на приключване:
01.03.2009
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Пловдив
Описание
Описание на проекта:
Повишаване на конкурентноспособността, посредством развитие и подобряване на настоящите, професионалните компетенции на мениджъри, работещите в кооперациите за хора с увреждания от НСКИ и микро и малките фирми от НБМ на територията на страната - насърчаване и провеждане на политика за по-широко прилагане на принципите за учене през цея живот за повишаване конкурентноспособността от една страна на кооперациите за хора с уврежания и на микро и малките предприятия, и от друга - на човешките ресурси, заети в тях. Подобряване на управленските компетенции на мениджъри, работещи в кооперациите за хора с увреждания от НСКИ и микро и малките фирми от НБМ на територията на страната, за бъдещото развитие на тези предприятия.
Дейности:
Подготовка на Дейност 1 - сформиране на екипа по проекта Провеждане на срещи на проектния екип; уточняване на процедури за постоянен мониторинг на напредъка и за оценка на междинните резултати; подписване на договори с членовете на екипа и партвньорите.
Изпълнение на дейност 1 - сформиране на екипа по проекта Среща на проектен екип; обсъждане ангажиментите на всеки член на екипа и уточняване на процедури за мониторинг, напредък и оценка на резултатите.
Подготовка на дейност 2- методическа и организационно-техническа подготовка за провеждане на обучението Подготовка на учебни материали; подготовка на учебна зала
Изпълнение на дейност 2- методическа и организационно-техническа подготовка за провеждане на обучението Сформиране на обучителния екип; подготовка на учебни материали; осигуряване бита на бенефициентите по проекта; подготовка на учебна зала
Подготовка на дейност 3 - провеждане на обучение на целевата група подготовка за провеждане на обучението
Изпълнение на дейност 3 - провеждане на обучението на целевата група Обучение 44 мениджъра в съвременни професионални компетенции, по 4-те модула: Стратегическо бизнес-развитие; Управление на чов. ресурси; Разработване и управление на проекти по ЕП; Разработване на бизнес план по ЕП.
Подготовка на дейност 4 - оценяване на проведения курс на обучение и издаване на сертификати, обратна връзка подготовка за оценка на придобитите знания и умения
Изпълнение на дейност 4 - оценяване на проведения курс на обучение и издаване на сертификати, обратна връзка Придобиване на квал. "Мениджър", издадени удостоверения и сертификати на български и английски език на успешно завършилите, попълване на анкетни карти за удовлетвореността от обучението.
Подготовка на дейност 5 - публичност и визуализация на проекта подготовка за публичност и визуализация
Изпълнение на дейност 5 - публичност и визуализация на проекта публикации в пресата и интернет, провеждане на кръгла маса
Подготовка на дейност 6 - управление и мониторинг подготовка за управление и мониторинг
Изпълнение на дейност 6 - управление и мониторинг Включва финансово управление, контрол по изпълнение, отчетност и мониторинг, финансово приключване и изготвяне на технически и финансов отчет
Партньори
Партньори:
Сдружение "Национална бизнес мрежа"
Институт за следдипломна квалификация - Отделение при Университета за национално и световно стопанство - гр. София
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
48 793 BGN
Общ бюджет:
43 990 BGN
БФП:
43 990 BGN
Общо изплатени средства:
42 691 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
43 990
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
9 759 BGN
2009
32 932 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
42 691 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
37 392
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
8 295 BGN
2009
27 992 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
36 287 BGN
В т.ч. Национално финансиране
6 599
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
1 464 BGN
2009
4 940 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
6 404 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 2
Дял на служителите, успешно завършили обучение
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз