Дейности:
|
Изпълнение на дейност 1: Управление на проекта Дейността включва:
- Среща на екипа по проекта и разпределяне на задачите по времевия график
- Уточняване на процедури за вътрешна комуникация и контрол на дейността, въвеждане на система за вътрешен мониторинг и отчетност, както и система за междинни срещи.
- Провеждане на регулярни срещи на екипа по управление на проекта и партньорите за проследяване изпълнението на проекта
- Разрешаване на евентуални трудности, които може да възникнат по време на изпълнението на проекта
- Изготвяне на междинни и финален отчет и поддържане на нужната документация
- Администриране на проекта и осчетоводяване на дейностите по проекта
Изпълнение на дейност 2: Подготовка на обученията Дейността включва:
1. Провеждане на диагностика за установяване на специфичните нужди от обучение на конкретните групи служители с цел изготвяне на по-детайлен и прецизен дизайн и съдържание на курсовете от програмата за обучение
Целта на диагностиката е да се измери нивото на познания на участниците, за да се настрои предложената програма по съдържание, което да отговаря специално на техните компетенции и нужди. Партньорите, които ще провеждат обученията, си дават сметка, че служителите на фирмата имат различен опит, образование и професионални нужди, които трябва да се измерят и отчетат, за да бъдат обученията максимално ефективни. В резултат на диагностиката ще се сформират хомогенни групи за всяко обучение с идентично ниво на опит, познания и нужди, както и ще се направи редизайн на планираните обучения с цел да бъдат максимално близко по съдържание обучението до нуждите на работодателите и служителите.
Методите на диагностиката са: Провеждане на 3 дълбочинни интервюта с ключови мениджъри от двете компании, както и 3 фокус групи от участниците в обученията. Провеждане на анкета преди редизайна на обученията, насочени към специфичната група обучаеми за измерване на нивото на познания, опит и нужди.
2. Предложените на проектен етап програми за съдържанието на курсовете ще бъдат настроени към конкретните нужди на обучаемите и на съответното ниво (начално/напреднало) от лекторите на съответното обучение. Целта на направения редизайн на съдържанието на курсовете е да се подготвят обученията така, че да са максимално полезни за участниците в обученията.
Изпълнител: Таурус Консултантс и Таурус Консултинг в сътрудничество с работодателите .
Резултати: Доклад с анализ от дълбочнните интервюта, провеждането на фокус групите и анкетатам както и подробен редизайн (Power Pont Presentations) на всяко предложено обучение.
Изпълнение на дейност 3: Провеждане на обученията и издаване на съответните документи на успешно завършилите Провеждане на обучения по професионална квалификация:
1. Мениджърски умения - 40 часа (20 теория и 20 практика), 1 група
2.Умения за продажба и управление на клиента – 40 часа (20 теория и 20 практика), 2 групи
3. Умения за водене на преговори – 40 часа (20 теория и 20 практика), 1 група
4. Презентационни и комуникационни умения – 40 часа (20 теория и 20 практика), 2 групи
5. Управление на вътрешнофирмените комуникации – 40 часа (20 теория и 20 практика), 1 група
Обученията са част от:
- професия Икономист, код 345120, специалност Икономика и мениджмънт, код: 3451204, ІІІ степен на професионална квалификация
Завършилите обученията получават удостоверение за част от професия Икономист, код 345120, специалност Икономика и мениджмънт, издадено от Таурус Консултинг.
Провеждане на обучения по ключови компетенции:
1. Управление на времето и стреса– 20 часа (14 теория и 6 практика), 2 групи
2. Брейнсторминг техники и стимулиране на творческия процес – 10 часа (6 теория и 4 практика), 2 групи
Завършилите обученията получават сертификат за ключови умения, издаден от Таурус Консултантс.
В рамките на тази дейност ще бъдат проведени предвидените по проекта обучения по професионална квалификация и ключови компетенции. Служителите ще бъдат включени в тях, според резултатите от диагностиката, която ще установи нуждите на компаниите работодатели, в зависимост от стратегическите цело, отговорностите и задълженията на служителите им, техните знания и умения и необходимостта им от усъвършенстване в конкретни области.
Изпълнение на дейност 4: Оценка на ефективността на обученията Оценката се провежда в две посоки:
1. Оценка от страна на участниците във всяко едно обучение. Оценката се прави на база на анкети за обратна връзка, които участниците в конкретното обучение попълват след края му. Анкетите включват въпроси относно съдържанието на обучението, начина на преподаване, учебните материали, учебната атмосфера, организацията и полезността обучението. Анкетите се обработват съответно от партьорите Таурус Консултантс и Таурус Консултинг и препоръките и мненията на участниците се вземат под внимание с цел непрекъснато подобряване ефективността на последващите обучения.
2. Оценка от страна на лектора, който оценява професионалните качества и умения на участниците, тяхното представяне по време на обучението и усвояване на учебния материал. Оценката се провежда след всяко обучение и се изготвя отчет.
Изпълнение на Дейност 5: Дейности по визуализация и публичност С оглед повишаване публичността на дейностите по проекта и целите на Оперативната програма като цяло, се предвиждат следните инициативи:
- Ще бъде подготвено съобщение (press release) информиращо за проекта, неговите цели и дейности, което ще бъде изпратено до специализирани медии. Медиите периодично ще бъдат информирани за напредъка на проекта.
- На информационните сайтове на ВО и партньорите ще присъства информация за изпълнението на проекта
- Рекламните атрибути на оперативната програма (лого и име) ще присъстват и на всички учебни материали и доклади при изпълнение на проекта, както и на мястото на реализиране на проекта
|