ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.02-0132-C0001
Номер на проект:
РВ/QMS/020/15.01.2008
Наименование:
"Покриване на международно признати стандарти"
Бенефициент:
"Хранпак" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
19.08.2008
Начална дата:
02.09.2008
Дата на приключване:
02.06.2009
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Пловдив                    Пловдив
Описание
Описание на проекта:
разрастване на пазарния дял и утвърждаване на дружеството на местния пазар, както и увеличаване на експортната му ориентираност към близките външни пазари – Сърбия, Македония, Румъния , Австрия, Германия и др., чрез спазване на нормативните изисквания по съответните нормативни актове с технически изисквания.
Дейности:
Подготовка на дейност 1: сформиране на екип от фирма "ХРАНПАК” ЕООД и разпределение на персоналните отговорности Подготовка на дейност 1: сформиране на екип от фирма "ХРАНПАК” ЕООД и разпределение на персоналните отговорности
Изпълнение на дейност 1: Взаимодействие, съдействие и комуникация със съответните подизпълнители и доставчици. Мониторинг по проекта. Изпълнение на дейност 1: Взаимодействие, съдействие и комуникация със съответните подизпълнители и доставчици. Мониторинг по проекта.
Подготовка на дейност 2: Проучване за подходящи подизпълнители и доставчици по дейностите на проекта Подготовка на дейност 2: Проучване за подходящи подизпълнители и доставчици по дейностите на проекта
дейност 2: Оценка, избор и договаряне със съответните подизпълнители дейност 2: Оценка, избор и договаряне със съответните подизпълнители
Подготовка на дейност 3: Договаряне с доставчика на софтуерните програми за проектиране и разработване Подготовка на дейност 3: Договаряне с доставчика на софтуерните програми за проектиране и разработване
Изпълнение на дейност 3: Доставка, инсталация и старт на софтуерните програми Заявяване и доставка на софтуерните програми за професионално проектиране и разработване Solid Works Professional 2007 и AutoCAD®2008 NLM Тези софтуерни програми са от основно значение при въвеждането на изискванията както по Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на машините, така и по БДС EN ISO 9001:2000
Подготовка на дейност 4: Договаряне с подизпълнител по консултантската услуга за въвеждане на изискванията по Наредбата за СЕ маркировката Подготовка на дейност 4: Договаряне с подизпълнител по консултантската услуга за въвеждане на изискванията по Наредбата за СЕ маркировката
Изпълнение на дейност 4: Разработване, документиране и внедряване на изискванията по Наредбата за СЕ маркировката; удостоверяване на съответствие с тези изисквания II. Разработване, документиране и внедряване на нормативно – техническите изисквания по Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на машините (и съответната ЕС Директива от Нов подход) за издаване на ЕО Декларация за съответствие и поставяне на СЕ маркировка: 1. Оценка и избор на консултантска организация. Консултантската организация трябва да бъде съвместима или може да е същата, която ще разработи и внедри изискванията по БДС EN ISO 9001:2000 за да бъде цялостната документация разработена паралелно и единна като резултат. 2. Сформиране на екипа от страна на фирма "ХРАНПАК” ЕООД за взаимодействие с определения подизпълнител. 3. Разработване и документиране на производствения контрол по изискванията на Наредбата. 4. Идентифициране и потвърждаване на техническите спецификации/ БДС, по които се произвеждат изделията. 5. Идентификация и подготовка на необходимата документация за оформяне на техническото досие на типа продукт по изискванията на Наредбата.
Подготовка на дейност 5: Договаряне с подизпълнител по консултантската услуга за въвеждане на СУ по изискванията на БДС EN ISO 9001:2000 Подготовка на дейност 5: Договаряне с подизпълнител по консултантската услуга за въвеждане на СУ по изискванията на БДС EN ISO 9001:2000
Изпълнение на дейност 5: Разработване, документиране и внедряване на изискванията по БДС EN ISO 9001:2000 1. Оценка и избор на консултантска организация. Формиране на екипа. 2. Организиране на обучителен семинар в организацията за разясняване на изискванията на стандарта ISO 9001: 2000 3. Събиране на информация за дейностите и използваната документация, от Предприятието 4. Внедряване на Система за Управление на Качеството (СУК) в компанията 5. Провеждане на вътрешен одит на Система за Управление на Качеството (СУК).
Подготовка на дейност 6: Договаряне с компетентен по настоящите изисквания орган по сертификация Подготовка на дейност 6: Договаряне с компетентен по настоящите изисквания орган по сертификация
Изпълнение на дейност 6: Сертификация на СУ по изискванията на БДС EN ISO 9001:2000 Изпълнение на дейност 6: Сертификация на СУ по изискванията на БДС EN ISO 9001:2000 - Провеждане на предварителен одит – Етап 1: Оценка на готовността за одит на Предприятието. Добиване на необходимата информация относно документираната система и подготовка за ефективен одит-сертификационен одит. Изготвяне на план за одита в Етап 2(или потвърждаване на вече съществуващия план). Осигуряване на обратна връзка за непрекъснато подобряване на системата. Доклад и последващи действия Провеждане на сертификационен одит – Етап 2: Подкрепа на организационната управленска система и свързаните с нея дейности за затвърждаване на условията, подходящите стандарти и други условия, каквито фирмата подписва. Потвърждаване, че СУК е способна да поддържа съответствие с изискванията на стандарта. Осигуряване на обратна връзка за осигуряване на непрекъснати подобрения. Доклад и последващи действия. Препоръка или отлагане на сертификацията. Издаване на сертификат (при положителни резултати от одита).
Подготовка на дейност 7: Изготвяне на постоянния график за вътрешна отчетност по проекта Подготовка на дейност 7: Изготвяне на постоянния график за вътрешна отчетност по проекта
Изпълнение на дейност 7: Вътрешна отчетност на разходите по проекта Изпълнение на дейност 7: Вътрешна отчетност на разходите по проекта
Подготовка на дейност 8: Проучване, избор (на медии) и подготовка на предвидените дейности по визуализация и публичност на проекта Подготовка на дейност 8: Проучване, избор (на медии) и подготовка на предвидените дейности по визуализация и публичност на проекта
Изпълнение на дейност 8: Визуализация и публичност на проекта - Текущо се определя графика на дейностите по визуализация и публичност на проекта, които ще се състоят в поставяне на съответните знаци и надписи в района на фирмата
Подготовка на дейност 9: Избор на оправомощено експертно лице за одит по проекта Подготовка на дейност 9: Избор на оправомощено експертно лице за одит по проекта
Изпълнение на дейност 9: Извършване одит по проекта Изпълнение на дейност 9: Извършване одит по проекта
Подготовка на дейност 10: Преглед и мониторинг на цялостната документация по изпълнението на проекта Подготовка на дейност 10: Преглед и мониторинг на цялостната документация по изпълнението на проекта
Изпълнение на дейност 10: Представяне на финалния отчет Изпълнение на дейност 10: Представяне на финалния отчет
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"ПРИМЕКСИМ"
"ХЕРМЕС МЕДИА АДВЕРТАЙЗИНГ АНД КОНСУЛТИНГС" ЕООД
All-Cert GmbH
ЕТ "Васил Тодоров 93"
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
34 234 BGN
Общ бюджет:
39 016 BGN
БФП:
19 508 BGN
Общо изплатени средства:
19 508 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
19 508
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
19 508 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
19 508 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
16 582
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
16 582 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
16 582 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 926
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
2 926 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
2 926 BGN
Финансиране от бенефициента
34 234
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой сертификати, въведени в подкрепените предприятия
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз