Дейности:
|
1.Информационна кампания Разработване на рекламни брошури, плакати, публикации в пресата, Информационен бюлетин на Община Криводол изяви в медиите, местни радиопредавания; организиране на пресконференции в началото и в края на проекта.Дейностите са необходими, за да се постигне информиране на обществеността, на заинтересованите от проекта групи и изграждане на доверие. 2.Оценка на потребностите от услуги на кандидатите за потребители.
Изготвянето на индивидуалните социални оценки на потребностите на подалите заявление потребители се извършва от професионалист на Дирекция „ Социално подпомагане” и потенциалния потребител. Дейността е необходима, за да се отговори на реалните нужди на потребителите. 3. Подбор на потребителите на социалните услуги „Социален асистент” и „Домашен помощник”; Подборът се извършва на база подадено в ДСП заявление от нуждаещите се лица и оценката на потребността от услуги.Подборът и оценката са основата за конкретните дейности, които ще доведат до задоволяване на индивидуалните потребности на всеки потребител. 4.Подбор на социални асистенти и домашни помощници Подборът се извършва на база CV, мотивационно писмо и събеседване. 5. Сключване на договори със социалните асистенти/СА/, домашните помощници /ДП/ и потребителите на услуги.
Договорите се сключват писмено в 7 дневен срок.В длъжностни характеристики се описват конкретните задължения на страните. 6.Провеждане на първоначално и поддържащо обучение на социалните асистенти и домашните помощници.
Въвеждаща обучителна програма от обучен СА или ДП. Поддържащо обучение, съответстващо на ново възникнали потребности в хода на изпълнение на проекта.
Обмяна на опит
Изготвяне на правила и процедури за защита на правата и интересите на потребителите
7.Изготвяне на индивидуални планове за предоставяне за социални услуги на потребителите, социалните асистенти и домашни помощници.
Изготвя се с участието на потребителя, на СА и ДП.Включва оценка на риска за здравето и безопасността.Стриктно се спазва договорения период от време за извършването на услугите. 9.Мониторинг на услугите
Периодични посещения на място по домовете на потребителите и анкетни проучвания за оценка степента на удовлетвореност от услугите по проекта.
8.Предоставяне на социални услуги СА и ДП
10.Социално консултиране
Разработване на социално-психологични и терапевтични програма.
Дейности , свързани с опазване на здравето, закрила на личността, защита на имуществото и финансовите средства, рискове, безопасни условия на труд, поверителност на личната информация и данни
11.Финансово-счетоводна дейност
Прозрачни и ясни процедури и практики за ефективно осъществяване на дейността. 12. Организационно-управленски дейности, контрол и отчетност Периодични заседания на екипа, отчетност, анализ на възникнали проблеми, решения за усъвършенстване на дейностите по проекта, мотивиране на екипа за постигане на оптимални резултати.
|