ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-3.1.02-0039-C0001
Номер на проект:
А09-31-40С/12.06.2009
Наименование:
Община Земен – администрация с качествено и насочено към гражданите и бизнеса административно обслужване
Бенефициент:
Община Земен
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
26.05.2009
Начална дата:
12.06.2009
Дата на приключване:
12.09.2011
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               Перник                    Земен
Описание
Описание на проекта:
Да се осигури модерно и качествено административно обслужване на гражданите и бизнеса, включително и чрез използването на информационни технологии на територията на общината.
Дейности:
1. Дейности за организация и управление на проекта Планиране и провеждане на информационна кампания; осъществяване на текущ контрол в хода на реализиране на дейностите; ежемесечни срещи за преглед на напредъка по изпълнението
2. Проучване сред гражданите и представителите на бизнеса на територията на общината за най-често ползваните административни услуги Провеждане на анкетни проучване сред гражданите и бизнеса; разработване на доклад за най-често ползваните услуги и очакванията и проблемите на потребителите при получаването на административни услуги
3. Разработване и въвеждане на модел на обслужване "едно гише" Анализ на настоящото състояние на предлаганите услуги; разработване на модел за оптимизация на процесите на обслужване; анализ на несъответствието между настоящото състояние и разработения модел за обслужване; сегментиране на групите потребители по различни признаци
4. Разработване и внедряване на автоматизирана деловодна информационна система Изграждане на автоматизирана деловодна информационна система; активиране на функции за контрол по изпълнението на сроковете за предоставяне на адмкинистративните услуги; внедряване на софтуерно приложение за подаване на заявления за извършване на административни услуги чрез сайта на общината
5. Въвеждане на системи за обратна връзка и измерване на удовлетвореността на потребителите Въвеждане на механизъм за обратна връзка относно качеството на предоставяните услуги; разработване и оповестяване на Харта на клиента
6. Задължителен одит на проекта Дейността е задължителна
7. Дейности за информация и публичност пресконференции; 2 прессъобщения; 500 брошури; 1000 флайери; 100 плаката
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Фондация “Асоциация за стратегически проучвания и анализи “ – “АСПА” - Кюстендил
ФОНДАЦИЯ "АРЕС" ГР. ГУЛЯШКИ - КЮСТЕНДИЛ
"ДАВИД ХОЛДИНГ" АД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
319 958 BGN
Общ бюджет:
315 028 BGN
БФП:
315 028 BGN
Общо изплатени средства:
315 028 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
315 028
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
63 992 BGN
2010
0 BGN
2011
191 975 BGN
2012
59 061 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
315 028 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
267 774
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
54 393 BGN
2010
0 BGN
2011
163 179 BGN
2012
50 202 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
267 774 BGN
В т.ч. Национално финансиране
47 254
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
9 599 BGN
2010
0 BGN
2011
28 796 BGN
2012
8 859 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
47 254 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
По Д 1 Брой проведени първоначални работни срещи
Индикатор 2
По Д 1 Брой ежемесечни срещи на екипа за обсъждане и отчитане на текущи дейности
Индикатор 3
По Д 1 Брой отговорници по тип дейности
Индикатор 4
По Д 1 Брой навременни месечни отчети
Индикатор 5
По Д 1 Брой финални отчети
Индикатор 6
По Д 2 Брой анкетирани представители на гражданите и бизнеса
Индикатор 7
По Д 2 Брой локации на анкетиране
Индикатор 8
По Д 2 Брой анкетни карти
Индикатор 9
По Д 2 Брой доклади
Индикатор 10
По Д 2 брой анализирани услуги
Индикатор 11
По Д 3 Брой анализи
Индикатор 12
По Д 3 Брой разработени модели
Индикатор 13
По Д 3 Брой променени административни процеси
Индикатор 14
По Д 3 Брой разработени вътрешни правила
Индикатор 15
По Д 3 Разработен и въведен модел на обслужване "едно гише"
Индикатор 16
По Д 4 Изготвено техническо задание
Индикатор 17
По Д 4 Брой и вид внедрени софтуерни модули
Индикатор 18
По Д 4 Брой обучени служители
Индикатор 19
По Д 5 Брой разработени механизми за обратна връзка
Индикатор 20
По Д 5 Брой разработени Харти на клиента
Индикатор 21
По Д 6 Брой доклади
Индикатор 22
По Д 7 Брой проведени пресконференции
Индикатор 23
По Д 7 Брой участници на пресконференциите
Индикатор 24
По Д 7 Брой публикувани прессъобщения
Индикатор 25
По Д 7 Брой отпечатани брошури, флайери, плакати
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз