Дейности:
|
Дейност 4: Управление на проекта За постигане на целите на проекта ще бъдат извършени следните дейности:
1. Определяне на ролите, задълженията и отговорностите в екипа за управление на проекта.
2. Изготвяне на подробен график за изпълнение на дейностите.
3. Разработване на технически задания и документации за стартиране на процедури по ЗОП за избор на изпълнител по всяка от дейностите.
4. Управление на изпълнението на всяка от дейностите по проекта.
5. Изготвяне на отчети по проекта.
Дейност 1: Изграждане на национални електронни регистри: за храни от животински произход; за храни от неживотински произход и на одобрените предприятията за странични животински продукти. Дейността включва следните поддейности:
Електронизиране на национален регистър - храни от животински произход
Регистърът се състои от следните обособени:части
1. Списък на одобрените предприятия за търговия с храни от животински произход със страните членки, отговарящи на Приложение ІІІ на Регламент 853/2004/ЕЕС:
2. Млекосъбирателни пунктове и помещения за съхранение на мляко
3. Одобрени предприятия за храни от животински произход, които не са обект на Приложение ІІІ на Регламент 853/2004/ЕЕС
4. Митнически складове
Електронизиране на национален регистър - храни от неживотински произход храни от неживотински произход
Регистърът се състои от следните обособени части:
1. Обекти за производство и/или пакетиране на зърнени храни и храни на зърнена основа - Група 1
2. Обекти за производство и/или пакетиране на храни от плодове и зеленчуци - Група 2
3. Обекти за производство и/или бутилиране на мазнини от растителен произход - Група 3
4. Обекти за производство на захар, захарни и сладкарски изделия - Група 4
5. Обекти за производство и/или бутилиране на напитки - Група 5
6. Обекти за производство и/или пакетиране на кафе, заместители на кафе, чай, мате и какао - Група 6
7. Обекти за производство на готови за консумация храни в пресен, консервиран, замразен, концентриран или изсушен вид - Група 7
8. Обекти за производство на други храни - Група 8
9. Обекти за търговия на едро с храни от неживотински произход, добавки в храните и хранителни добавки - Група 9
10. Обекти за производство и търговия на едро с материали и предмети в контакт с храни - Група 10
Електронизиране на регистъра на предприятията за странични животински продукти
Електронизацията на описаните регистрите ще включва:
- Анализ на данните за качество, повторения, семантична съвместимост и др.;
- Нормализация на данните при необходимост;
- Трансформиране на съществуващите Microsoft Word (или PDF) файлове в релациони данни (СУБД);
- Създаване на правила за поддържане на данните в регистрите;
- Изграждане и внедряване на информационна система за обслужване на процесите по управление на жизнения цикъл на данните в регистрите;
- Създаване на интерфейси (уеб услуги) за интеграция с компонента на електронно управление Единна среда за обмен на електронни данни за синхронен достъп до данните в регистрите.
Разработване на електронни услуги, свързани със спецификата на поддържаната информация в регистър национален регистър - храни от животински произход:
- Регистрация на предприятия за търговия с храни от животински произход със страните членки, отговарящи на Приложение ІІІ на Регламент 853/2004/ЕЕС
- Регистрация на млекосъбирателни пунктове и помещения за съхранение на мляко
- Регистрация на предприятия за храни от животински произход, които не са обект на Приложение ІІІ на Регламент 853/2004/ЕЕС
- Извършване на справки за одобрени предприятия
- Регистрация на складовете в свободните зони, свободните или митническите складове (М4.9.14)
- Извършване на справки за складове в свободните зони, свободните или митническите складове
Разработване на електронни услуги, свързани със спецификата на поддържаната информация в регистър национален регистър - храни от неживотински произход
- Регистрация на обекти за производство и/или пакетиране на зърнени храни и храни на зърнена основа - Група 1;
- Регистрация на обекти за производство и/или пакетиране на храни от плодове и зеленчуци - Група 2;
- Регистрация на обекти за производство и/или бутилиране на мазнини от растителен произход - Група 3;
- Регистрация на обекти за производство на захар, захарни и сладкарски изделия - Група 4;
- Регистрация на обекти за производство и/или бутилиране на напитки - Група 5;
- Регистрация на обекти за производство и/или пакетиране на кафе, заместители на кафе, чай, мате и какао - Група 6;
- Регистрация на обекти за производство на готови за консумация храни в пресен, консервиран, замразен, концентриран или изсушен вид - Група 7;
- Регистрация на обекти за производство на други храни - Група 8;
- Регистрация на обекти за търговия на едро с храни от неживотински произход, добавки в храните и хранителни добавки - Група 9;
- Регистрация на обекти за производство и търговия на едро с материали и предмети в контакт с храни - Група 10;
- Извършване на справки за обекти за производство и търговия с храни от неживотински произход
При изпълнение на горните дейности ще се изгради интерфейс, който да дава възможност за връзка на съответния регистър с централните системи на електронното управление. Типът и параметрите на интерфейса ще се съгласуват с МТИТС по време на разработване на техническите задания за възлагане на обществената поръчка по дейността.
Дейност 2: Информация и публичност В рамките на тази дейност ще се провежда популяризиране и представяне на резултатите от проекта до възможно най-широк кръг служители на администрацията на БАБХ, настоящите партньорите и потенциални бъдещите такива, обществеността и медиите.
Тази цел ще бъде осъществена посредством:
Организиране и провеждане на откриваща конференция - 1 брой;
Организиране и провеждане на закриваща конференция - 1 брой;
Публикации в медии (включително в електронни СМИ) – 10 броя;
Изготвяне на рекламен банер със стойки с пълноцветен печат с висока резолюция формат 60х160 - 1 брой;
Плакати 50х70 (4 цвята) - 30 броя
Изготвяне и разпространение на брошури на български (8 листа (16 страници), двустранно хромова хартия А5 4+4 цв. - 200 броя;
Изготвяне и разпространение на брошури на английски (8 листа (16 страници), двустранно хромова хартия А5 4+4 цв. - 200 броя;
Дейност 3. Одит на проекта Одитът се извършва с цел да се провери дали декларираните разходи при изпълнение на проекта са извършени по законосъобразен и целесъобразен начин, съгласно разпоредбите на договорите, регламентите и всички актове, отнасящи се до разходването на средства. Въз основа на извършените одитни процедури се изразява независимо мнение относно достоверността във всички аспекти на същественост на финансовите отчети, изготвени в съответствие с българското счетоводно законодателство. Заключенията на регистрирания одитор след извършения независим финансов одит се отразяват в одиторски доклад. Одитът се извършва за целия проект.
|