Дейности:
|
1. Организация и управление на проекта В рамките на дейността ще бъде сформиран екип от четирима члена – ръководител, координатор, счетоводител и експерт „Обществени поръчки”. На първата среща на екипа ще бъде детайлизиран плана за действие и конкретните ангажименти на членовете на екипа, ще бъде уточнен график за ежемесечните срещи на екипа. Ежемесечните срещи ще отчитат напредъка по изпълнение на проекта, резултатите от изпълнението на проекта, констатирани евентуални пропуски, несъответствия и мерки за преодоляването им. Екипа за управление е изцяло ангажиран с организация на проектните дейности, съблюдаване резултатите от тях и отчитането им. Дейност 2. Обучения, проведени от Института по публична администрация 2.1 Оценка на индивидуалното изпълнение /сигнатура по Каталога за 2014 - УА–4/. Обучението е с продължителност 1 дни, 8 учебни часа и в него ще се включат двама общински служители, заемащи ръководни постове.
2.2 Прилагане на Административно-процесуалния кодеск /за юристи/ /сигнатура по Каталога на ИПА за 2014 – ПП-6.1/. Обучението е с продължителност 2,5 дни, 20 учебни часа и в него ще се включи един общински служител, работещ като юрисконсулт в общинската администрация.
2.3 Приложни въпроси за интеграцията на етническите групи в България /сигнатура по Каталога на ИПА за 2014 – ЗА-5/. Обучението е с продължителност 2 дни, 16 учебни часа и в него ще се включи един общински служител.
За участниците в обучението са предвидени командировъчни съгласно Наредбата за командировките в страната.
Успешно преминалите курса на обучение участници ще получат сертификат.
Дейност 3. Обучения по ключови компетентности 3.1 Развитие на умения за лична ефективност
В обучението ще бъдат включени 20 общински служители. То е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа и ще се проведе на две групи. Обучението е предназначено за всички общински служители.
3.2 Етика в администрацията, социални отношения, ефективни преговори и справяне с конфликти
В обучението ще се включат 20 общински служителя. Обучението ще е с продължителност 20 учебни часа, 3 дни. Обучението е предвидено за служители, заемащи ръководни и експертни длъжности в общинската администрация, предвид важността на темата за създаване на добър психо-социален климат, който от своя страна е предпоставка за ефективността на работа.
3.3 Обучение за работа с хора със специфични потребности
В обучението ще се включат 20 общински служителя. Обучението ще е с продължителност 20 учебни часа в рамките на 3 дни. Обучението е предвидено за кметовете, кметските наместници и служителите, ангажирани в административното обслужване на гражданите.
Дейност 4. Обучаване по информационни технологии Компютърни умения за повишаване ефективността на административната дейност. В обучението ще бъдат включени 13 служители на общинска администрация. Продължителността на обучението ще е 40 учебни часа. Обучението ще включва:
- Архивиране на данни - архивиране и компресиране на данни, Използване на архивиращи програми;
- Компютърни мрежи - видове топологии на локални мрежи. Мрежови устройства и свързващи елементи, достъп до ресурсите на локална мрежа. Използване на мрежов принтер, обмяна на файлове в локална мрежа и Интернет, структура и организация на работа в Интернет, правила за сигурност при работа в Интернет;
- Работа с електронна поща - инсталиране и запознаване с Microsoft Outlook 2013, създаване и настройка на акаунт в Outlook, управление на съобщения, създаване и организиране на списък с контакти.
Дейност 5. Чуждоезиково обучение по английски език Обученията по английски език ще се проведат на две групи:
5.1 Обучение по английски език - Ниво А1
Това обучение включва подготовка на служителите по английски език на начално ниво. В обучението ще бъдат включени 16 служители. Продължителността на обучението е 100 учебни часа.
5.2 Обучение по английски език – Ниво А2
Продължителността на обучението е 100 учебни часа. В него ще се включат 16 служители. Това обучение надгражда обучението по английски език на ниво А1 от проекта по Бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07.
6. Дейности за информация и публичност Провеждане на две пресконференции: начална (за запознаване на обществеността с целите, дейностите и очакваните резултати на проекта) и заключителна (за представяне на постигнатите резултати). Изработване на брошури с темите на обученията, предназначени за служители с цел информиране за предстоящите обучения и начините за участие в тях. Изработка на банер - ще бъде поставен при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта и приноса на европейските структурни фондове. Изработка на семинарни папки /с името на проекта, задължителните реквизити за публичност/, които ще се използват за поставяне на материали от обучението, при провеждане на пресконференциите. Блок-листи за писане с логото на програмата ще се предоставят на участниците в обученията. Регистрационни форми за формиране на желанията на участниците за включване в съответните обучения. Флаш-памет с логото на програмата.
|