Дейности:
|
Дейност 1: Организация и управление на проекта Дейността започва с подписване на договор за безвъзмездна финансова помощ с Договарящия орган и завършва с приключването на проекта. Ръководителят на проекта сформира и предлага на Областния управител на Софийска област Екип за управление - експерти от областна администрация на Софийска област.
Организацията и управлението на проекта включва:
• изготвяне на функционални характеристики и подписване на договори с членовете на екипа;
• изготвяне на Работен план за изпълнение на дейностите;
• разработване на График за провеждане на заседания на екипа за наблюдение, отчитане и проследяване напредъка на изпълнението на проекта;
• избор на изпълнител/и на дейностите по проекта;
• изготвяне на междинен и окончателен доклад и искания за възстановяване на разходи.
Изготвянето на документи за процедурата за избор на изпълнител (и) по ЗОП, ще бъде възложено на външен изпълнител.
Дейност 2: Провеждане на обучения към Института по публична администрация Служителите на областната администрация ще вземат участие в следните обучения, избрани от каталога на Института за публична администрация за 2014 година:
ПП-6-1 - - Правна уредба и прилагане на гражданския процесуален кодекс (за юристи) –3 служители;
ПП-6-2 - Правна уредба и прилагане на гражданския процесуален кодекс (за неюристи) -– 4 служители;
ЧЕО–1А-1 Курс: Комуникативни умения на английски език (базов курс) -– 4 служители;
ЧЕО–1Б-1 Курс: Комуникативни умения на английски език (надграждащ курс) -– 4 служители;
Дейност 3: Провеждане на обучения, извън обхвата на Института по публична администрация Поддейност 3.1. Обучение за успешно общуване в неформална и делова среда – за 50 души
Дейността ще обхване всички служители от администрацията на Областна администрация на Софийска област и ще включва слените теми : управление на срещи, управление на времето, управление на стреса и др. .
Обученията ще са двудневни, ще се работи по групи, ще се представят психологически модели за манипулация, провокация, дискусии, ще се подготвят презентации, симулации, ролеви игри, решаване на казуси, брейнсторминг и др.
Ще се включат всички служители на Областна администрация на Софийска област.
Обученията ще сe проведат на две групи от по 25 участника, за да не се нарушава работния процес в областната администрация
Поддейност 3.2. Обучения за изграждане на екип за служителите от общата и специализирана администрация – за 50 души
Дейността ще обхване всички служители от администрацията на Областна администрация на Софийска област и ще включва широк спектър от теми, насочени от към работата в екип в отделните звена, взаимодействието между служителите от различни звена и взаимодействието им с ръководния състав.
Темите на обученията ще включват: оптимизиране на ефективността на работата, мениджмънт и лидерство, формиране, управление и мотивиране на екипа, екипни роли, управление на времето, вземане на решения, умение за задаване на въпроси, умения за слушане, комуникативни стилове и др.
Ще се включат всички служители на Областна администрация на Софийска област - както експертите, така и ръководителите им.
Обученията ще са тридневни и ще се проведат на две групи от по 25 участника. Във всяко от обученията ще се работи по групи, ще се подготвят презентации, симулации, дискусии, ролеви игри, решаване на казуси и др.
Дейност 4: Дейности за информация и публичност По тази дейност ще бъдат организирани 2 пресконференции за медиите, представящи проекта и резултатите от него. Ще бъдат изработени и разпространени 100 бр. информационни брошури. Ще бъде използван Интернет като ефективен канал за комуникация чрез публикации на сайта на областната администрация. Ще бъде изработен банер, който да се ползва по време на обученията. Ще бъдат изработени папки и химикалки, които да бъдат използвани по време на обученията по Дейност 3 и при провеждане на пресконференциите.
|