Дейности:
|
Назначаване на екип за управление на проекта и наемане на персонал Екипът за организация и управление се състои от ръководител и счетоводител, които ще бъдат наети с граждански договор.
Персоналът се състои от самонаетото лице (управител) и другото наето лице (барман), които ще работят по трудов договор.
Счетоводителят на проекта, който ще извършва и счетоводството на фирмата, ще изготви съответните договори.
Доставка на касов апарат За започване на търговска дейност е необходим касов апарат. Ще бъде закупен от специализирана фирма, с която ще се подпише договор за сервизно обслужване. Доставка на кафеавтомат Кафемашината е пряко необходима за дейността на кафе-аперитива. Избрания модел е кафеавтомат, техническите характеристики са описани във формата за представяне на остойностени технически спецификации (мощност 1400w, налягане 15 bar) Доставка и монтаж на климатик Климатикът е пряко необходим за стартирането на дейността на кафе – аперитива, тъй като за да има клиенти в помещението трябва да се осигури оптимална температура. При избора на модела са спазени екологичните критерии: икономично потребление на енергия (енергиен клас А/А), ниско ниво на шум (до 20 db), ниски допълнителни разходи, 5-годишна гаранция на компресора. В цената са включени доставката и монтажа. Доставка на телевизор Телевизора е пряко необходим за иновативните подходи за привличане на клиенти – организиране на колективно гледане и обсъждане на телевизионни предавания – (футболни мачове, филми, концерти, публицистични предавания и други). Избраният модел (3D LED) притежава всички екстри, така че да бъде интересен и актуален през следващите пет години. Доставка на фризер Фризера е необходим за съхранението на някои стоки, които ще бъдат продавани, затова той е пряко необходим за стартиране на дейността на кафе аперитива. Избрания модел е икономичен (eнергиен клас А+) и удобен (ракла). Доставка на 5 маси и 20 стола За да може да започне дейността на кафе аперитива е необходимо закупуването на 5 маси и 20 стола. Те са стандартни здрави, удобни, красиви и лесни за почистване за да могат да се запазят за дълго време, и са изработени според европейските стандарти за безопасни мебели за човешкото здраве. Доставка на 2 дивана За успешната дейност на новосъздаденото предприятие (кафе – аперитива) е от изключителна важност обстановката и уюта в самото помещение. Затова е необходимо да бъдат доставени 2 дивана, които да придадат завършен и уютен вид на помещението. За да могат да се запазят за дълго време е необходимо да са здрави, изработени от качествена еко кожа и дамаска, лесни за поддържане и изработени според европейските стандарти за безопасни мебели за човешкото здраве. Доставка на стока за кафе - аперитива Подбрани са най- важните стоки, без които заведението не може да започне дейност и е заложено на количества, които да бъдат продадени през трите месеца на проекта.
Общото количество за 3-те месеца е: 18кг. кафе; 60 каси бира; 60 каси безалкохолни напитки; 90 стекчета минерална вода; 33 стекчета студен чай; 900 броя нес кафе „3в1”; 120 пакетчета ядки; 30 кг. луканка, 18 кг. кашкавал и 180 бутилки алкохол. Общото количество ще бъде закупено на 3 пъти съответно през трите месеца на проекта.
Месечните количества са съответно: 6 кг. кафе; 20 каси бира; 20 каси безалкохолни напитки; 30 стекчета минерална вода; 11 стекчета студен чай; 300 броя нес кафе „3в1”; 40 пакета ядки; 10 кг. луканка; 6 кг. кашкавал и 60 бутилки алкохол.
Дейности за информиране и публичност Дейността включва изработване и доставка на 2 броя информационни табели по образец на АЗ и поставянето им на видно място на входа и вътре в помещението на кафе- аперитива и 40 бр. стикери с логото на ЕС по образец на АЗ и поставянето им върху всеки уред от придобитото оборудване.
Провеждане на пресконференция, на която ще бъдат поканени местните медии.
|