ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1844-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-01-01102
Наименование:
"Създаване на дружество за счетоводно обслужване"
Бенефициент:
"АМС Финконсулт" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.01.2014
Начална дата:
19.03.2014
Дата на приключване:
01.05.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Създаване на заетост чрез развитие на предприемачеството и стартиране на собствен бизнес
Дейности:
1. Избор и наемане на помещение Избор на помещение, подходящо за планираната дейност. Договаряне.
5. Осигуряване на публичност Изработка и поставяне на табела и стикери за оборудването. Изработка и разпространение на информационни материали за проекта. Организиране на пресконференция със заинтересованите страни.
6. Рекламна дейност Разпространение на информационни материали, флаери, обяви
2. Доставка на обзавеждане за офиса Избор на доставчик и доставка на планираното обзавеждане за офиса.
3. Закупуване на оборудване Избор на доставчик и доставка на компютърна техника, софтуер и офис оборудване.
9. Мониторинг и контрол Наблюдение и контрол относно съблюдаване на сроковете и правилното разходване и отчитане на средствата по проекта.
8. Финансово-счетоводна дейност по проекта Изготвяне на методика за отчитане на режийните разходи. Осигуряване на отделно аналитично отчитане на приходите и разходите по проекта.
4. Разкриване на работно място. Подбор и наемане на безработно лице.
7. Осъществяване на планираната дейност Набиране на клиенти и осъществяване на счетоводни и консултантски услуги
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 778 BGN
Общ бюджет:
14 537 BGN
БФП:
14 537 BGN
Общо изплатени средства:
14 536 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
14 537
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 956 BGN
2015
10 581 BGN
14 536 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
12 357
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 362 BGN
2015
8 993 BGN
12 356 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 181
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
593 BGN
2015
1 587 BGN
2 180 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз