ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.1.02-0088-C0001
Номер на проект:
ESF-2102-06-03003
Наименование:
Обучение на заети лица и повишаване квалификацията на персонала на Девин АД
Бенефициент:
Девин АД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
29.12.2008
Начална дата:
03.02.2009
Дата на приключване:
03.09.2009
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
"Обучение по ключови компетенции на 78 лица: 1. Дигитална компетентност – MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint 2. „Социални стилове – комуникация” 3. „Управление на времето” 4. „Управление на проекти - подобряване на уменията за планиране, анализиране, контролиране и управление на проекти” 5. „Решаване на проблеми и аналитично мислене” 6. „Лидерство в предизвикателни времена” 7. „Мениджърът – лидер” 8. „Търговско обучение на търговски представители на компания Девин АД”"
Дейности:
Дейност 1: Координационна среща с партньорите Информационна дейност по проекта подготовка на изпълнението на проекта - сформиране на екипа и запознаване на членовете му със задълженията и отговорностите; информиране на лицата, предвидени за обучение относно графика на обученията и постигането на заложените индикатори за реализиране на проекта; поръчване на учебни материали, утвърждаване на график на пътуванията – и провеждане на информационна дейност, свързана с публичност и визуализация на проекта.
Дейност 2: Обучение „Социални стилове – комуникация” Обучението е предвидено за 12 обучаеми /част от ръководен персонал/ в рамките на 8 учебни часа.
Дейност 3: Обучение „Управление на времето” Обучението е предвидено за 8 обучаеми /част от ръководния персонал/ в рамките на 16 учебни часа.
Дейност 4: Обучение „Решаване на проблеми и аналитично мислене” Обучението е предвидено за 12 обучаеми /част от ръководния персонал/ в рамките на 8 учебни часа.
Дейност 5: Обучение „Управление на проекти - подобряване на уменията за планиране, анализиране, контролиране и управление на проекти” за 5 обучаеми /висш ръководен персонал/ в рамките на 16 обучителни часа
Дейност 6: Обучение „Лидерство в предизвикателни времена” ” за членове на висшия ръководен персонал /9 обучаеми/
Дейност 7: Обучение „Мениджърът лидер” за членове на висшия ръководен персонал /9 обучаеми/
Дейност 8: Обучение MS Excel MS Excel, което ще се проведе на две групи с 22 лица
Дейност 9: Обучение MS Outlook MS Outlook за 11 обучаеми от административния и търговски персонал на компанията в 1 група
Дейност 10: Обучение MS PowerPoint за 21 обучаеми, разпределни в две групи /съответно 11 човека и 10 човека/.
Дейност 11: Обучение „Търговско обучение на търговски представители на компания Девин АД” за 32 лица в 2 групи
Дейност 12: Изготвяне на финален технически и финансов отчет Всяко обучение приключва с попълване на анкетна карта за оценка на обучението, целяща: анализ на проведеното обучение; успеваемост на проведеното обучение; ползи от проведеното обучение; придобити знания и умения от проведеното обучение; затвърдени знания и умения; пригодност на придобитите знания и умения по време на обучението. Анкетите се попълват едновременно от двете страни – обучител и обучаем.
Дейност 13: Постоянен процес на комуникация с ДО и МЗ, управление и отчитане на проекта
Партньори
Партньори:
"Ню Харайзънс България" ЕООД
РИСПОНС Интернешънъл ЕООД
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
22 589 BGN
Общ бюджет:
53 233 BGN
БФП:
12 691 BGN
Общо изплатени средства:
12 691 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
12 691
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
12 691 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
12 691 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
10 787
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
10 787 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
10 787 BGN
В т.ч. Национално финансиране
1 904
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
1 904 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
1 904 BGN
Финансиране от бенефициента
71 313
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 2
Дял на служителите, успешно завършили обучение
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз