ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.1.02-0036-C0001
Номер на проект:
ESF-2102-01-11001
Наименование:
Кариерно развитие за всички
Бенефициент:
Асоциация на индустриалния капитал в България
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
28.11.2008
Начална дата:
12.12.2008
Дата на приключване:
12.12.2009
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Основната цел на проекта е повишаване на производителността на труда и адаптивността на заетите лица в българските предприятия, както и повишаване на конкурентоспособността на самите предприятия, насърчаването им да инвестират в развитието на човешките ресурси чрез обучение на заетите в тях лица. В рамките на проекта ще бъдат развити, подобрени и обновени професионалните квалификации и ключови компетентности на 258 служители на „Български пощи” ЕАД
Дейности:
Дейност 1: „Изграждане на екип по проекта” Дейността предвижда провеждане на официална среща на мениджърския и експертния екипи на проекта с преподавателите и външните експерти, отговорни за обученията с оглед ясно разпределение на отговорностите за всеки негов член.
Дейност 2: „Прецизиране на времевия график на обученията и провеждане на тръжни процедури” Служителите, които предстои да се включат в обучението са от различни краища на страната, което налага прецизиране на времевия график в съответствие с работното време и ангажираност на персонала, както и избор на доставчици на стоки и услуги за провеждане на обученията.
Дейност 3: „Подготовка на курсистите за включване в обученията” Тази дейност включва подготовка на цялата необходима за подбора документация – тестове за определяне на входящото ниво по професия „Оператор на компютър”, входящи анкетни карти, заявления за включване в обучение.
Дейност 4: „Адаптиране на учебните материали” Лекторите в сътрудничество с работодателите-заявители ще прецизират съдържанието на учебните програми, за да гарантират напълно съответствие на вътрешно фирмените обучения с потребностите на заявителите. В тази връзка ще се разработят различни казуси в съответните области, които ще бъдат включени в програмата за обучение.
Дейност 5: „Подготовка на учебни пособия и помагала” Дейността е насочена към разработване на нагледни и разбираеми учебни пособия – помагала, с цел достъпно и ясно обучение за всеки един обучаван.
Дейност 6: „Организация на обученията и разработване на критерии за оценката им” Дейността предвижда: сключване надоговори за наем на зали за обучение, окомплектоване на учебните материали, сключване на договори с преподаватели и с външни експерти и др.
Дейност 7: „Провеждане на обучения” Всеки един бенефициент ще премине обучение по част от професия „Оператор на компютър”, специалност „Текстообработка” –288 човека ще преминат това обучение, с продължителност 160 учебни часа; по ключова компетентност по „ИТ в служебната кореспонденция и взаимоотношения на фирмата с държавната администрация по Интернет” – 258 човека ще бъдат обучавани, с продължителност 18 учебни часа.
Дейност 8: „Оценка на обучението и издаване на удостоверения/сертификати” Оценката за обучението ще се осъществява в съответствие с различните критерии за оценка от външните експерти.
Дейност 9: „Провеждане на пресконференции и регионални конференции” Дейността предвижда провеждане на пресконференция, отбелязваща старта на проекта и заключителна пресконференция за представяне на резултатите от изпълнението на проекта. Предвидено е и осъществяване на три регионални конференции.
Дейност 10: „Разпространение на информация за постигнатите резултати” Дейността предвижда разпространение на информация за постигнатите резултати от проектните дейности до всички заинтересовани страни – ще се използва цялата мрежа от контакти, сътрудничества и членска маса на АИКБ.
Дейност 11: „Организация и провеждане на информационна кампания” За целите на информационната кампания регулярно ще се публикува информация за изпълнението на проекта в електронните медии и на електронните страници на партньорите. За целите на информационната кампания също ще бъдат отпечатани 2 000 броя информационни брошури, 28 табели за визуализация и 1 000 информационни диска.
Партньори
Партньори:
"Български пощи" ЕАД
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
266 843 BGN
Общ бюджет:
347 455 BGN
БФП:
243 218 BGN
Общо изплатени средства:
243 218 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
243 218
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
243 218 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
243 218 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
206 736
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
206 736 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
206 736 BGN
В т.ч. Национално финансиране
36 483
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
36 483 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
36 483 BGN
Финансиране от бенефициента
114 361
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2
Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 3
Дял на служителите, успешно завършили обучение
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз