Дейности:
|
1. Управление на проекта Дейността се състои от следните поддейности:
1. Стартиране на проекта и разпределение на задачи в екипа за управление
2. Документално осигуряване и управление на проекта; изготвяне на заключителен доклад и др. необходими документи
3. Провеждане на оперативни срещи с подизпълнителите
4. Координационни, административни и счетоводни дейности
Целта на дейността е да се постигне ефективно управление на проекта. За изпълнението отговаря определения управленски екип на кандидата. Неговите членове ще изготвят и подават финални, доклади и всякакви други документи до Договарящия орган, съобразно неговите изисквания. Предвижда се провеждане на оперативни срещи с подизпълнителите за да се осигури своевременна организация и контрол. Опитът на кандидата по други проекти, финансирани от ОПРЧР, предполага натрупана експертиза и опит, предпоставяща ефективно управление на проекта
4. Транспорт на служителите до и от работното място С цел максимално доброто организиране на работа в Български разменно сортировъчен център, Български пощи организира транспорта на служителите до и от работното им място с оглед на смените. Смените в Български разменно сортировъчен център са следните от понеделник до петък:
Дневна смяна: 8.00 ч. – 16.30 ч. и 10.00 ч. – 20.30 ч.
Нощна смяна: 18.00 ч. – 6.00 ч. и 20.00 ч. – 8.00 ч.
С оглед на горе изложените смени се налага служителите да бъдат извозвани с автобусите на Български пощи. Този организиран транспорт има редица предимства пред ползването на градски транспорт:
1. Български разменно сортировъчен център се намира извън София и до там няма нормален градски транспорт които могат да ползват служителите.
2. Чрез организирането на транспорт служителите могат точно и навреме да встъпят своите смени и така се гарантира организирана и точност на сортировъчната дейност в предприятието и се гарантира максимално обработването на пратките в законовите срокове.
3. Чрез организирането на транспорт на служителите се улеснява максимално достъпа до работното им място което гарантира, че тези идват отпочинали а също така и добре мотивирани на своето работно място
Тъй като Български разменно сортировъчен център е извън София а служителите които се извозват са жители на София транспорта е организиран на три маршрута които са:
1. Център
2. Север
3. Юг
С оглед на описаните смени в Български разменно сортировъчен център и маршрутите, превозването на служителите се извършва по всеки маршрут по няколко пъти. Превоза на служителите се извършва от един автобус по всеки маршрут така че за транспорта на служителите се използват 3 автобуса. Има и един резервен автобус които се използва в случай, че един от останалите три е повреден. Автобусите пътуват по всеки маршрут по следното разписание като начална и крайна точка на маршрутите са винаги Български разменно сортировъчен център:
- Маршрут Център: от 6.00 ч. – 7.55 ч., от 16.30 ч. – 18.00 ч.
- Маршрут Център: 6.00 ч. – 7.55 ч., от 8.00 ч. – 10.00 ч., от 16.30 ч. – 18.00 ч., от 20.30 ч. – 22.00 ч.
- Маршрут Юг: 6.00 ч. – 7.55 ч., от 8.00 ч. – 10.00 ч., от 16.30 ч. – 18.00 ч., от 20.30 ч. – 22.00 ч.
Всички автобуси тръгват от Български разменно сортировъчен център със служителите чийто смяна е свършила. Тези се извозват по маршрута по отделни спирки. На връщане автобусите минават по други спирки и взима служителите които отиват на смяна, така че автобусите не пътуват никога празни.
В точка 5.2.1 маршрутите са описани подробно.
2. Осъществяване на мерки за визуализация и публичност по проекта Чрез богат набор от методи за информиране и публичност ще се търси популяризиране на проекта на две нива: сред публичната общественост и сред служителите на „Български пощи” ЕАД. Тази дейност ще започне и ще завърши с пресконференции, на които ще бъдат поканени представители на различни медии. През цялата продължителност на проекта на интернет страницата на „Български пощи” ЕАД и с прессъобщения до медиите ще се публикува актуална информация за хода на отделните дейности по проекта. В отделните региони където ще се реализират дейностите, ще се работи както с националните, така и с местни медии за информиране на местната общност за конкретните резултати по проекта. Освен това, чрез избор на външен изпълнител ще бъдат подготвени информационни табели, плакати, брошури, рекламни стикери. Рекламните материали ще бъдат разпространени сред публичната общественост и клиенти в отделните пощенски станции в страната и сред служители на „Български пощи” ЕАД. Така и самите служители ще осъзнаят в по-голяма степен смисъла и ползите от финансовата подкрепа на ЕС и конкретно на ОП РЧР. 3. Провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнител за доставка на гориво Съгласно насоките за кандидатстване и ЗОП Български пощи са длъжни да проведат процедура за избор на изпълнител 5. Извършване на одит на разходите по проекта В края на проекта след като бъдат направени
всички разходи, цялостната финансова документация ще бъде предоставена за одит и оценка от независим одитор.
|