Дейности:
|
Дейност 1. Организация и управление В рамките на дейността ще бъде сформиран екип от трима членове – ръководител, координатор и счетоводител. Всеки член на екипа ще има конкретни ангажименти по изпълнението на проекта. На срещите на екипа ежемесечно ще се отчита напредъка по проекта, ще се обсъждат евентуалните пропуски, които може да бъдат допуснати, както и възможностите за избягването им. Дейност 4. Дейности по информация и публичност Провеждане на две пресконференции: начална (за запознаване с проекта) и заключителна (за представяне на постигнатите резултати). Изработване на брошури с темите на обученията. Изработка на банер, който ще бъде поставян при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта. Изработка на регистрационни форми за формиране желанията на участниците за включване в обученията. Изработка на семинарни папки, които ще се използват за поставяне на материали от обучението, при провеждане на пресконференциите. На участниците в обученията ще се раздават блок-листи за писане с логото на програмата, изработени химикали, флаш памети брандирани с логото на програмата, съвържащи материали от обучението. Дейност 2. Обучения по ключови компетенции 2.1 Комуникативни и презентативни умения
В обучението ще бъдат включени 20 служители, на ръководни и експертни позиции на общинска администрация. То е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа.
2.2 Интеграция на малцинствата и ролята на общинските служители за реализирането на интеграционните процеси
В обучението ще бъдат включени 15 служители, пряко ангажирани с административното обслужване в общината, както и кметовете и кметските наместници, осъществяващи го по населени места. То е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа.
2.3 Социални отношения и ефективни преговори
Продължителността на обучението е 3 дни, 20 учебни часа. В обучението ще бъдат включени 20 служителя на ръководни и експертни позиции в администрацията.
1.4 Повишаване на мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация
Продължителността на обучението е 3 дни, 20 учебни часа. В обучението ще бъдат включени 20 служителя.Обучението е насочено към всички служители в администрацията предвид важността на тематика за подобряване на социално-психологическия климат.
Дейност 3. Обучения, проведени в Института по публична администрация 3.1 Публичен имидж – елемент на доброто управление /сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 УА-6/. В обучението ще бъдат включени двама служители. То е с продължителност 3 дни, 24 часа. Целта е да се представят подходи и решения за изграждане на ефективен публичен имидж, като елемент на доброто управление.
3.2 Управление на промяната времето и стреса /сигнатура по Каталога за 2013 - ЧР–5/. В обучението ще се включат трима служители, ръководни и експертни позиции, работещи в най-конфликтните и натоварени места в администрацията. Обучението е с продължителност 3 дни, 24 часа.
За участниците в обучението са предвидени командировъчни съгласно Наредбата за командировките в страната.
Успешно преминалите курса на обучение участници ще получат сертификат.
|