Дейности:
|
Дейност 1:
Обособяване на офис по проекта
За обособяване на офис по проекта е необходимо оборудване на подходящо за целта помещение в сградата на общинската администрация с компютърна конфигурация и принтер. За нормалното функциониране на офиса е наложително предвиждането на климатик за отопление през зимните месеци и за охлаждане през летните. Дейност 2:
Подготовка на документация и провеждане на процедура за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет „Техническа помощ за подобряване и развитие на ефективна инфраструктура на околната среда на територията на град Мизия”
Ще се проведе избор на изпълнител- експерт по общетвени поръчки, за подготовка на документацията при спазване на ПК- 7.4 от СУК на Община Мизия за провеждане на процедурите по ЗОП: За избор на изпълнител на проект „Техническа помощ за подобряване и развитие на ефективна инфраструктура на околната среда на територията на град Мизия” и за избор на изпълнител на инвестиционния проект.
Изборът на изпълнител на проект „Техническа помощ за подобряване и развитие на ефективна инфраструктура на околната среда на територията на град Мизия” ще се проведе от община Мизия, съгласно реда и условията на ЗОП за провеждане на открит конкурс за проект, вкл. публикуване на обявление в ОВ на Европейския съюз, ДВ и сайта на АОП. Изготвената документация ще бъде предварително съгласувана с финансиращия орган.
Дейност 3:
Разработване на прединвестиционно проучване и необходимите експертни анализи за изграждане на екологична инфраструктура в гр.Мизия
Разработването на прединвестиционното проучване ще включва следните поддейности:
- изясняване на инвестиционното намерение;
- проучване и определяне на подходящо местоположение на пречиствателните съоръжения и довеждащия колектор;
- технико-икономическа обосновка за определяне на икономическата целесъобразност и ефективност на изграждането на ПСОВ, канализационна мрежа и довеждащ колектор;
- обосновка на социалната целесъобразност- след реализацията на инвестиционното строителство ще последва откриване на нови работни места и осигуряване на обществени услуги;
- проучвания за потенциала на територията, която ще бъде избрана за реализиране на изграждането на инфраструктура на околната среда в района на град Мизия.
Експертните анализи ще се състоят от:
- Хидроложки проучвания на избрания терен;
- Геоложки проучвания;
- Хидрогеоложки проучвания;
- Геодезични измервания;
- Изготвяне на технически планове;
Дейност 4:
Предварителен доклад по ОВОС, изработване на Подробен устройствен план и идеен проект
Тези дейности ще се състоят от следните поддейности:
- Изготвяне на предварителен доклад по ОВОС за ПСОВ;
- Обществено обсъждане на предварителния доклад по ОВОС за ПСОВ от обществеността на гр.Мизия;
- Изработване на Подробен устройствен план на територията, определена при прединвестиционните проучвания;
- Изготвяне на идеен проект с възможни варианти за разполагане на ПС и главният колектор; разполагане на канализацията, водопроводите и възможността за подземно разполагане на съобщителните кабели, електропроводите и др. технически проводи на територията на града.
Дейност 5:
Разработване на 2 броя работни проекти
- На база на одобрения вариант на идейния проект за ПС и главен колектор на град Мизия ще бъде изработен работният проект, който ще включи и останалите технически проводи по трасето на колектора – водопроводи, телекомуникации, газопроводи, ел. проводи за високо и ниско напрежение и улично осветление, възстановяване на улични настилки и др. в рамките на населеното място.
- Изработване на работен проект за изграждане на ПСПВ към помпена станция в местността „Герена” на гр.Мизия.
Дейност 6:
Получаване на разрешение от Басейнова дирекция за ползване на воден обект, приемник на пречистени отпадни води
- Окончателен доклад по ОВОС на инвестиционното намерение за изграждане на инфраструктурата на околната среда;
- Решение на МОСВ по доклада и внасяне на преписката в Басейнова дирекция.
Дейност 7:
Съгласуване, одобряване и издаване на разрешение за строеж на инвестиционните проекти
Проектите ще бъдат съгласувани със следните инстанции:
-РИОКОЗ
-РСПАБ
-ВиК
-Електроразпределение
-Телекомуникации
Ще бъдат изготвени доклади за съответствие на проектите с нормите по устройство на територията от лицензирана фирма консултант, съгласно ЗУТ.
Проектите ще бъдат одобрени и издадени рарешения за строеж от главния архитект на общината.
Дейност 8:
Подготвяне на формуляр за кандидатстване за финансиране на бъдещия инвестиционен проект
Попълване на формуляра за кандидатстване според изискванията, посочени в насоките за кандидатстване по грантовата схема на Оперативна програма „Околна среда”, приоритетна ос 1: „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в населени места с над 2 000 е.ж. и в населени места с под 2000 е.ж., попадащи в градски агломерационни ареали”.
За тази цел е необходимо анализиране на разработената до момента аналитична документация, експертни анализи, проучвания и инвестиционно проектиране за коректно, точно и пълно представяне на информацията при попълване на апликационната форма – цели, обосновка, дейности, резултати, методика, бюджет, график на реализиране на дейностите и т.н.
Дейност 9:
Провеждане на процедура за избор на одитор
За извършване на финансов одит ще бъде избран изпълнител чрез НВМОП. Подготовката на документацията и провеждането на процедурата ще се извършва от експерти от Община Мизия. Дейност 10:
Финансов одит
За извършване на финансов одит ще бъде избран изпълнител чрез НВМОП. Изпълнителят ще извърши проверка на задължителните изисквания за документираните разходи по проекта при съблюдаване на професионалните норми в съответствие с Международните одиторски стандарти и Етичния кодекс на професионалните счетоводители, издаден от МФС.
Възложителят изисква Одитора да отговаря и на изискванията за безпристрастност, както са изложени в Етичния кодекс на професионалните счетоводители.
На одитора ще бъде възложено да извърши проверка на направените разходи по отношение на вярност, надеждност и документална обоснованост, изготвяне на доклад за констатации и заверка на окончателния финансов отчет по проекта.
Дейност 11:
Мерки за информация и публичност
Мерките за информация и публичност ще включват:
- подготовка на 300 бр. дипляни, отразяващи основните цели, дейности и постигнатите резултати по проекта и информация за оперативната програма и финансиращата организация;
- изработване на 1 бр. табела, която ще бъде поставена на офиса на проекта. Тя ще бъде формат А3, цветен печат, ламинирана;
- 4 броя публикации в медиите – 3 броя в местни медии и 1 бр. в национална медия;
- изграждане на портал на проекта в Интернет страницата на общината;
- поддържане на портала.
Дейност 12:
Мониторинг и контрол
В рамките на тази дейност ще се изготви и цялата отчетна документация, съгласно сключения договор.
Тя ще включва и изготвяне на ежемесечни отчети от екипа на проекта за отчитане на извършените дейности.
Тази дейност ще се осъществява от ръководителя на проекта.
|