Дейности:
|
Дейност 1:
„Административно управление на проекта”
Ще бъде сформирано звено за управление на проекта, състоящо се от 6 експерти, работещи в различни отдели на общинска админинстрация Кърджали. За работа на Звеното ще бъде предоставен оборудван офис и ще бъдат осигурени необходимите транспортни средства за реализирането на проектните дейности и извършване на мониторинг. Ще бъде подготвен работен план за разпределяне отговорностите за изпълнение на дейностите. Експертите от звеното ще извършват мониторинг, верификация, разплащане, докладване и информиране на обществеността за напредъка и резултатите от проекта.. Дейност 2:
Изготвяне на Прединвестиционно проучване, ПУП – ПЗ, Парцеларен план и Технически проект по Наредба №4:
Експертът „Тръжни процедури” ще разработи тръжна документация за обявяване на процедура по ЗОП за предпроектни проучвания, изработване на ПУП – ПЗ, Парцеларен план и технически проект. Съгласно изскванията на Закона за обществените поръчки ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител и контрактуване.
В рамките на 3 месеца избраният изпълнител ще изготви прединвести-ционно проучване, ПУП – ПЗ, Парцеларен план и технически проекти за изграждане на канализационна мрежа, ПСОВ и реконструкция на водопроводната мрежа на с.Чифлик.
Ръководителят на звеното и експертът «Тръжни процедури» ще осъществяват контрол по изпълнението на подписания договор и качеството на проектната документация.
Дейност 3:
Провеждане на процедури по издаване на разрешения по Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и Закона за водите.
Експерт „Околна среда” от звеното за управление ще изготви уведомление за инвестиционно намерение, с информация по приложение №2 от Наредбата за условията и реда за извършване на ОВОС и ще подготви и предвижи необходимите документи за издаване на разрешения по Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и Закона за водите. При необходимост ще бъде изготвена оценка за степента на въздействие върху защитените зони, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за извършване на оценка за съвместимостта на планове, програми, проекти и инвестиционни предложения с предмета и целите на опазване на защитените зони. Ще бъде подготвено и заявление за издаване на разрешение за заустване във воден обект. Дейност 4:
Провеждане на процедури по Закона за устройство на територията
Одобрението на изготвените ПУП – ПЗ, Парцеларен план в регулация и извън регулация, и техническите проекти от Експертен съвет за устройство на територията при Община Кърджали е задължителна процедура съгласно Закона за устройство на територията и е необходима за получаване на разрешение за строеж. Дейност 5:
Провеждане на процедури по Закона за опазването на земеделските земи и Закона за горите.
Координаторът на звеното ще окомплектова необходимите документи и предвижи внасянето на одобрения ПУП в Комисията за земята и/или Изпълнителна агенция по горите към Министерство на земеделието и продоволствието. Дейност 6:
Изготвяне на финансови и икономически анализи, попълване на формуляр за кандидатстване за финансиране и подготовка на тръжна документация за възлагане на строителство, строителен надзор и инвеститорски контрол.
Експертът «Тръжни процедури» ще подготви тръжна документация за обявяване на процедура по ЗОП за избор на изпълнител за изготвяне на финансови и икономически анализи, попълване на формуляр за кандидатстване и подготовка на тръжна документация за възлагане на обществена поръчка за строителство на подготвения инфраструктурен проект, строителен надзор и инвеститорски контрол. Ще бъде проведена процедура съгласно изскванията на ЗОП.
В рамките на два месеца избрания изпълнител ще изготви финансовите и икономически анализи и ще подготви тръжната документация за възлагане на обществена поръчка за строителство, строителен надзор инвеститорски контрол. Съвместно със експертите от звеното за управление ще попълни формуляра за кандидатстване за финансиране по Оперативна програма «Околна среда 2007 – 2013 г.»
Ръководителят на звеното и експертът «Тръжни процедури» ще контролират изпълнението на подписания договор и качеството на изготвената документация.
|