Дейности:
|
1. Организация и управление на проекта Екипът за управление на Проекта ще включва: Ръководител, Координотор, Счетоводител. Конкретните ангажименти и обхватът на управленската отговорност ще бъдат разписани в длъжностните характеристики. При стартиране изпълнението на дейностите по Проекта ще се подпишат 3бр. договори с определените служители. Екипът за управление на Проекта ще бъде определен от Община Самуил в съответствие с определения бюджет в часове и човешки ресурси, при съблюдаване на изискванията за недопускане конфликт на интереси.
Предвижда се да се насрочват работни срещи на всеки 2 седмици, а при необходимост – по-често. Екипът ще осъществява вътрешен мониторинг по изпълнение на целите и индикаторите по проекта. Мониторингът ще бъде текущ - технически и финансов. Екипът ще бъде отговорен за изготвяне на междинни и финални отчети на проекта.
Всички документи, необходими за управление и отчитане на дейностите по проекта за защита на личните данни се създават и се съхраняват в посочените от българското и общностно законодателство начини и срокове. Всички документи се изготвят, поддържат и използват в съответствие със Закона за защита на личните данни. Актуализират се и се съхраняват подредени и заключени в специални шкафове, визуализирани с името на Проекта и знамето на ЕС и на ЕСФ. Архивирането и съхраняването на финансовите документи се извършва в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и разпоредбите на чл.90 от Регламент (ЕО) №1083/2006.
Отговорност за спазване на законодателството при изпълнение и управление на дейностите носят участниците в екипа за управление на Проекта.
Задължителна документация:
- Входящ и изходящ дневник за кореспонденция
- Книга за сигнали и предложения
- Присъствена форма на назначените по трудов договор
- Други при необходимост
Финансови документи:
- Финансов отчет и приложения
- Ведомости за заплати и отчети за осигуровки
- Други при необходимост
Разработването на настоящото проектно предложение e извършено от външен консултант в тясно сътрудничество с екипа на кандидата
2. Провеждане на процедури за избор на външни изпълнители по реда на Закона за обществени поръчки на дейности по проекта В рамките на тази дейност след подписване на договор между община Самуил и УО на ОПАК ще бъде разработена документация за възлагане на обществени поръчки и обявена и проведена тръжна процедура за избор на външни изпълнители при спазване изискванията на Закона за обществените поръчки и най-добрата практика.
Предмет на обществената поръчка ще са дейностите:
Разработване на общински план за развитие 2014-2020г.
Разработване Концепция за пространствено развитие на община Самуил за периода 2013-2025г.
Актуализиране стратегически документи на община Самуил
Разработване и въвеждане на ефективни механизми за мониторинг, контрол и последваща оценка при изпълнението на политики в община Самуил
Обучения свързани с въведените механизми за мониторинг и контрол
Дейности за Информация и публичност
3. Мерки за информиране относно политиките провеждани от община Самуил Организиране от Общинска администрация Самуил на разяснителна кампания относно провежданите от община Самуил политики 4. Разработване на общински план за развитие 2014-2020г. на община Самуил Дейността ще се възложи на изпълнител след проведена процедура по ЗОП.
В структурно отношение Общинския план за развитие 2014-2020г. включва следните основни компоненти, които са определени с нормативни изисквания:
1. Анализ на икономическото и социалното развитие на община Самуил. Ще бъдат използвани получените резултати по проект „Мисия Благоденствие” на областна администрация Разград, Бюджетна линия BG051PO002/10/1.3-04
2. Определяне целите и приоритетите за развитие на общината за периода 2014-2020г.
3. Изготвяне на индикативна финансова таблица, обобщаваща необходимите ресурси за реализация на плана
4. Изработване индикатори за наблюдение и оценка на плана
5. Описание на необходимите действия за прилагане на принципа на партньорство и осигуряване на информация и публичност
6. Изготвяне Програма за реализация на общинския план за развитие, с която се конкретизират проектите за неговото изпълнение, съответните финансови ресурси и звената за изпълнение на проектите
7. Обществено консултиране на Общинския план за развитие на община Самуил чрез провеждане на 1бр. обществено обсъждане, 2бр. дискусии, 3 бр. кръгли маси, фокус групи, проучване чрез въпросници
8. Предварителна оценка на плана
5. Разработване Концепция за пространствено развитие на община Самуил за периода 2013-2025г. Дейността ще бъде възложена на изпълнител избран след процедура по ЗОП
Стратегическото планиране на пространственото развитие на община Самуил обхваща разработването и актуализацията на система от документи за пространствено развитие на общинско ниво, определящи стратегия за интегрирано пространствено развитие, при отчитане на териториалния потенциал и принципите за балансирано устойчиво развитие.
В съответствие със Закона за регионалното развитие ще бъдат определени:
-Системата от документи за стратегическото планиране на пространственото развитие,
-обхватът и съдържанието, както и условията и редът за възлагане, изработване, приемане и прилагане на концепцията за пространствено развитие на община Самуил
Ще се проведе обществено консултиране на Концепцията за пространствено развитие на община Самуил чрез провеждане на 3 бр. кръгли маси, фокус групи
6. Актуализиране стратегически документи на община Самуил Дейността ще бъде възложена на изпълнител избран след процедура по ЗОП
В рамките на тази дейност ще се актуализират следните стратегически документи:
• Общинска програма за опазване на околната среда
• Програма за управление на дейностите по отпадъците
• Общински план за действие по околната среда и здраве
• Общинска стратегия за предоставяне на социални услуги
• Програма за намаляване на безстопанствените кучета на територията на община Самуил
Ще се проведе обществено консултиране на изброените стратегически документи чрез провеждане на фокус групи
7. Разработване и въвеждане на ефективни механизми за мониторинг, контрол и последваща оценка при изпълнението на политики в община Самуил Дейността ще бъде възложена на изпълнител избран след провеждане процедура по ЗОП
В рамките на тази дейност ще бъде изградена информационна система за отчитане и наблюдение изпълнението на новите стратегически документи, разработени по настоящото проектно предложение
Въвеждане на правила за мониторинг и контрол при изпълнението на общинския план за развитие и конкретните общински политики
8. Обучения свързани с въведените механизми за мониторинг и контрол Дейността ще бъде възложена на изпълнител, след проведена процедура по реда на ЗОП
20 общински служители в продължение на 23дни – по 2ч. дневно или /общо 45учебни часа/ ще бъдат обучени за ефективна работа по системата за мониторинг и контрол
9. Дейности за Информация и публичност Дейността ще бъде възложена на изпълнител, след проведена процедура по реда на ЗОП
Предвижда се да бъдат проведени 2бр. пресконференции на проекта- встъпителната, на която ще бъдат представени целите, основните дейности и екипа на проекта и заключителна конференция с представяне на постигнатите резултати. Ще бъдат поканени представители на бизнеса, граждани, местните медии - целеви групи по проекта, където той ще се изпълнява. Предвиждат се две публикации в местните ежедневници при започване и в края на проекта.
Предвижда се изработване на 1бр. банер, на 1бр. информационна табела, материал - пластмаса, формат: 600 х 900 мм, информационни материали /брошура/-1000бр., 30бр. рекламни папки и 30бр. рекламни химикалки
При всяко провеждане на ключови събития по проекта ще бъдат свиквани кратки пресконференции, на които ще се канят представители на регионалните медии за разпространяване на прессъобщения в съответствие с изискванията за осигуряване на информация и публичност за напредъка и резултатите от проекта.
Във всички печатни и медийни материали, изработени по проекта ще се обявява съфинансирането от ЕСФ по ОПАК чрез поставяне логото и слогана им и европейския флаг. Задължително ще се изписва текста “Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕСФ”.
|