Дейности:
|
Дейност 1:
Административно управление на проекта
Ще бъде сформирано звено за управление на проекта, състоящо се от 6 експерти, работещи в различни отдели на общинска админинстрация Кърджали. За работа на Звеното ще бъде предоставен оборудван офис и ще бъдат осигурени необходимите транспортни средства за реализирането на проектните дейности и извършване на мониторинг. Ще бъде подготвен работен план за разпределяне отговорностите за изпълнение на дейностите. Експертите от звеното ще извършват мониторинг, верификация, разплащане, докладване и информиране на обществеността за напредъка и резултатите от проекта.. Дейност 2:
Изготвяне на Прединвестиционно проучване, ПУП – ПЗ, Парцеларен план и Технически проект по Наредба №4:
Експертът „Тръжни процедури” ще разработи тръжна документация за обявяване на процедура по ЗОП за предпроектни проучвания, изработване на ПУП – ПЗ, Парцеларен план и технически проект. Съгласно изскванията на Закона за обществените поръчки ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител и контрактуване.
В рамките на 3 месеца избраният изпълнител ще изготви прединвести-ционно проучване, ПУП – ПЗ, Парцеларен план и технически проекти за изграждане на канализационна мрежа, ПСОВ и нова вътрешна водопроводна мрежа на с.Брош.
Ръководителят на звеното и експертът «Тръжни процедури» ще осъществяват контрол по изпълнението на подписания договор и качеството на проектната документация.
Дейност 3:
Провеждане на процедури по издаване на разрешения по Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и Закона за водите.
Експерт „Околна среда” от звеното за управление ще изготви уведомление за инвестиционно намерение, с информация по приложение №2 от Наредбата за условията и реда за извършване на ОВОС и ще подготви и предвижи необходимите документи за издаване на разрешения по Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и Закона за водите. При необходимост ще бъде изготвена оценка за степента на въздействие върху защитените зони, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за извършване на оценка за съвместимостта на планове, програми, проекти и инвестиционни предложения с предмета и целите на опазване на защитените зони. Ще бъде подготвено и заявление за издаване на разрешение за заустване във воден обект. Дейност 4:
Провеждане на процедури по Закона за устройство на територията
Изготвените ПУП – ПЗ, Парцеларен план в регулация и извън регулация и Технически проект ще бъдат внесени за одобрение от Експертен съвет за устройство на територията при Община Кърджали. След влизането им в сила ще стартира процедура за промяна на предназначението на земеделски земи и/или земи в горски фонд. След получаване на одобрението ще бъде издадено разрешение за строеж. Дейност 5:
Провеждане на процедури по Закона за опазването на земеделските земи и Закона за горите.
Координаторът на звеното ще окомплектова необходимите документи и предвижи внасянето на одобрения ПУП в Комисията за земята и/или Изпълнителна агенция по горите към Министерство на земеделието и продоволствието. Дейност 6:
Изготвяне на финансови и икономически анализи, попълване на формуляр за кандидатстване за финансиране и подготовка на тръжна документация за възлагане на строителство, строителен надзор и инвеститорски контрол.
Експертът «Тръжни процедури» ще подготви тръжна документация за обявяване на процедура по ЗОП за избор на изпълнител за изготвяне на финансови и икономически анализи, попълване на формуляр за кандидатстване и подготовка на тръжна документация за възлагане на обществена поръчка за строителство на подготвения инфраструктурен проект, строителен надзор и инвеститорски контрол. Ще бъде проведена процедура съгласно изскванията на ЗОП.
|