Дейности:
|
Дейност 1. Разработване и въвеждане на правила и методики за мониторинг, контрол и последваща оценка на изпълнението на общински политики в Община Стражица. - Сключване на договор с пряко договаряне по чл. 14,ал.5 от ЗОП с изпълнител за разработване на документите.
-Приемане работата на изпълнителя.
-Внасяне на предложение в Общински съвет за приемането на разработените документи.
Дейност 2. Изготвяне на Последваща оценка на Общински план за развитие на Община Стражица 2007-2013г. - Сключване на договор с пряко договаряне по чл. 14,ал.5 от ЗОП с изпълнител за разработване на последващата оценка.
-Приемане работата на изпълнителя.
-Публикуване на доклада за последваща оценка на сайта на общината.
-Внасяне на предложение в Общински съвет за приемане на документа.
-Публикуване на приетият доклад за последваща оценка на сайта на общината.
Дейност 3. Разработване на Концепция за пространствено развитие на Община Стражица. - Сключване на договор с пряко договаряне по чл. 14,ал.5 от ЗОП с изпълнител за разработване на Концепция за пространствено развитие.
- Обществено консултиране на проекта на Концепцията.
- Публикуване на Проекта на Концепция на сайта на общината.
- Приемане работата на изпълнителя.
-Внасяне на предложение в Общински съвет за приемане на документа.
-Публикуване на приетата Концепция за пространствено развитие на сайта на общината.
Дейност 4. Разработване на Общински план за развитие на Община Стражица 2014-2020г. - Сключване на договор с пряко договаряне по чл. 14,ал.5 от ЗОП с изпълнител за разработване на Общински план за развитие на Община Стражица 2014-2020г.
- Обществено консултиране на проекта на Общински план за развитие.
Публикуване на проект на Общинския план на сайта на общината.
- Приемане работата на изпълнителя.
-Внасяне на предложение в Общински съвет за приемане на документа.
- Публикуване на приетия Общински план за развитие на Община Стражица 2014-2020г.
Дейност 5. Изготвяне на Предварителна оценка на Общински план за развитие на Община Стражица 2014-2020г. - Сключване на договор с пряко договаряне по чл. 14,ал.5 от ЗОП с изпълнител за изготвяне на Предварителна оценка на Общински план за развитие на Община Стражица 2014-2020г.
- Публикуване на Предварителната оценка на сайта на общината.
- Приемане работата на изпълнителя.
-Внасяне на предложение в Общински съвет за приемане на документа.
-Публикуване на приетата Предварителна оценка на Общински план за развитие на Община Стражица 2014-2020г.
Дейност 6. Обществено консултиране на политиките, провеждани от общинска администрация Стражица. - Проучване на нагласите на обществеността чрез въпросници.
- Сформиране на фокус групи.
- Провеждане на кръгли маси.
- Обществено обсъждане.
Дейност 7. Осигуряване на информираност относно политиките, провеждани от общинска администрация Стражица. Дейността включва изработка и публикуване на електронни информационни бюлетини на сайта на общината относно политиките провеждани от общината. Дейност 8. Разработване на наръчник, свързан с изпълнението на общинските стратегически документи. - Сключване на договор с пряко договаряне по чл. 14,ал.5 от ЗОП с разработването на Наръчник, свързан с изпълнението на общинските стратегически документи.
- Приемане работата на изпълнителя.
- Сключване на договор с пряко договаряне по чл. 14,ал.5 от ЗОП за отпечатване на Наръчник, свързан с изпълнението на общинските стратегически документи.
- Отпечатване на Наръчника.
-Разпространение сред целевите групи и други общини.
Дейност 9. Обучение свързано с въведени правила и методики за мониторинг, контрол и последваща оценка на изпълнението на общински политики в община Стражица. Стъпките за реализиране на дейността са:
1. Сключване на договор с пряко договаряне по чл. 14,ал.5 от ЗОП за избор на изпълнител на обучението.
2. Провеждане на обучението.
3. Отчитане пред ОПАК.
Дейност 10. Информираност и публичност относно целите, дейностите и резултатите на проекта. Дейността съдържа следните поддейности:
Поддейност 1: Провеждане на встъпителна и закриваща пресконференции.
Поддейност 2: Периодична информация в регионални вестници.
Поддейност 3: Изработка и разпространение на брошури и плакати. Изработване на банер.
Поддейност 5: Документиране на дейностите от проекта със снимков материал.
Дейност 11. Управление и отчитане на проекта. Дейността се изразява в навременно организиране на сключването на договори с изпълнители по проекта, управление на договорите, уведомяване, координиране и организиране на служителите на общината за предвидените дейности и обучения, контрол, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта, публикуване на материали по проекта на Интернет страницата на общината, комуникация с Управляващия орган на ОПАК, изготвяне на документация по проекта, вкл. междинни и финален доклади, финансово управление на проекта, вкл. авансово, междинно и окончателно искане за плащане към УО на ОПАК, разплащане към избраните изпълнители и др.
Поддейност 1: Управление на проекта-
В управлението и организацията на дейностите по проекта ще вземат участие 3 души – ръководител, координатор и счетоводител. Със събирането на екипа ще се разпределят задълженията и ще се планира организацията на дейностите по проекта.
Поддейност 2: Отчитане на проекта-
Ще се изготвят междинен и окончателни отчети - технически и финансов, съгласно договора за финансиране. Ще се събират документи и материали, доказващи напредъка и изпълнение на дейностите по проекта (договори, фактури, декларации, протоколи, заповеди, снимки, присъствени форми, сертификати, графици, списъци за получени материали и консумативи, въпросници и други).
|