Дейности:
|
1. Организация и управление Обезпечаване на техническото, административно и финансово управление на проекта, изисква сформиране на екип, който да поеме организацията и изпълнението на проектните дейности.
Екипът определен от ръководството на община Своге се състои от трима членове: ръководител на проекта, координатор по проекта и счетоводител.
След стартиране на проекта ще бъде направено разпределение на функциите и започне текущото управление на проекта, което включва:
- разработване на подробен план-график за изпълнението на проектните дейности;
- провеждане на ежемесечни, както и вътрешни текущи срещи на екипа;
- създаване и поддържане на система за комуникация в екипа, както и с избраните изпълнители и УО;
- създаване на организация по подготовката на технически и финансови отчети, както и други необходими справки и доклад;
- вътрешен контрол, мониторинг и докладване пред ръководството на община Своге
Стриктно ще се спазва времевия график за подготовка и изпълнение на планираните проектни дейности.
В рамките на Дейност 1 ще бъдат изготвени и проведени всички процедури по реда на ЗОП, необходими за възлагане на дейностите по проекта на външен изпълнител.
Изготвянето на тръжната/тръжните преоцедури ще бъде възложено на външен експерт на граждански договор. 2. Разработване и въвеждане на правила за мониторинг, контрол и последваща оценка при изпълнението на конкретни политики в община Своге Изграждането на система за мониторинг, контрол и оценка при изпълнението на общински политики осигурява необходимите инструменти, които позволяват да се определи степента на изпълнение на планираните цели и приоритети.
В рамките на Дейност 1 ще бъдат разработени и въведени правила за мониторинг, контрол и последваща оценка на политиката на община Своге, насочена към инвестиции в развитието на транспортната и инженерно-техническата инфраструктура на територията на общината. Правилата ще спомогнат за доброто изпълнение на планираните дейности и идентифицирането и предотвратяването на възникващи проблеми. 3. Разработване на Общински план за развитие на община Своге за периода 2014-2020 г. Общинският план за развитие като стратегически документ обвързва сравнителните предимства и потенциал за развитие на местно ниво с ясно дефинирана визия, цели и приоритети за постигане на стратегически цели, свързани общо от стремежа към по-висок жизнен стандарт на хората в общината и устойчиво развитие.
Дейността Разработване на Общински план за развитие на община Своге за периода 2014-2020 г. ще бъде разделена при изпълнението й на следните логически обвързани поддейности:
Поддейност 1 Провеждане на проучвания и изследвания, необходими за разработване на общинския план за развитие, включително и събирането на необходимите статистически данни за изготвянето на анализ на територията.
Поддейност 2 Изготвяне на анализ на икономическото и социалното състояние на община Своге и SWOT анализ.
Поддейност 3 Изготвяне на оценка на изпълнението на ОПР 2007-2013 с оглед разработване на ОПР 2014-2020 г.
Поддейност 4 Разработване на общински план за развитие на община Своге за периода 2014-2020 г.
Общинският план за развитие на община Своге ще бъде разработен, в съответствие с изискванията на Закона за регионално развитие, Правилника за прилагането му и Методическите указания на Министерство на регионалното развитие и благоустройството за изготвяне на ОПР за периода 2014-2020 г. 4.Разработване на стратегически документи на местно ниво В рамките на настоящата дейност ще бъдат разработени два стратегически документа и дейността ще бъде разделена на две поддейности:
Поддейност 1 Разработване на Стратегия в областта на транспортната и инженерно-техническата инфра-структура на Община Своге
Поддейност 2 Разработване на Програма за интелигентен, устойчив и приобщаващ растеж на Община Своге, съобразно стратегия „Европа 2020“
При разработването на двата стратегически документа ще бъдат взети предвид националните приоритети за развитие, които от своя страна съответстват на европейските цели за постигане на по-интелигентен, по-устойчив и по-приобщаващ. 5. Дейности за информация и публичност През целия период на реализиране на проекта ще бъде поставен акцент върху осъществяване мерките за публичност. Ще бъдат изпълнени всички изисквания на финансиращия орган за визуализиране на финансовата подкрепа от ЕСФ и ОПАК на всички издания, покани, бланки на документи, програми и материали за обучения, както и на всички останали печатни материали, и на интернет сайта да бъдат поставяни логото и текст, информиращ за финансовата подкрепа.
Дейностите за информация и публичност ще подобрят процеса на разработване и прилагане на общински политики в партньорство и координация с всички заинтересовани страни. Ще бъдат предприети мерки за информиране на местната общност относно политиките, провеждани и планирани от общинската администрация.
|