Дейности:
|
Дейност 1: Създаване на екип по проекта • Организиране на процедура по ЗОП за привличане на външни експерти за участие в екипа по проекта.
• Организиране и провеждане на първа среща на екипа за управление на проекта.
• Разпределение на задълженията между членовете.
• Обсъждане на дейностите и изясняване възможностите за реализация.
• Осигуряване на необходимите помещения и оборудване за нуждите проекта.
Дейност 2: Подготовка на документация, изготвяне и комплектоване на формуляра за кандидатстване • Провеждане на процедура за избор на изпълнител по зададени критерии.
• Дефиниране на цели, методология, устойчивост.
• Подготовка на проектно предложение, състоящо се от формуляр за кандидатстване, бюджет и приложения.
• Окомплектоване на проектното предложение, съгласно изискванията, посочени в Насоките за кандидатстване.
• Внасяне на проектното предложение.
Дейност 3: “Възлагане на извършване на предпроектни проучвания и изготвяне на работни проекти за “Реконструкция и модернизация на ГПСОВ, канализационната и водоснабдителната мрежа и водоснабдяване на к.к. “Камчия”” Провеждане на процедура за избор на изпълнител:
• Пречиствателна станция за 100000 еж с денонощно водно отточно количество – 30000 куб.м.
• Канализация на КК “Камчия”(битова канализация) - улични канализации и канални помпени станции.
• Водоснабдяване на КК “Камчия” с необходимите съоръжения и улични водопроводи.
• Водоснабдяване КК “Камчия” от системата “Камчийски пясъци”.
Дейност 4: Подготовка и издаване на необходимите разрешителни и документи за бъдещият инфраструктурен проект • Информиране на компетентните органи за инвестиционното намерение.
• Провеждане на консултации с компетентните органи.
• Подаване на документи и заплащане на държавни такси по реда Закона за опазване на околната среда и Закона за биологичното разнообразие, Закона за водите и др. за издаване на крайни решения и разрешения
• Изготвяне на оценки, доклади за съответствие и др. доклади – ОВОС, ЕО, ОС при необходимост.
• Провеждане на обществени обсъждания във връзка с издаването на разрешителни, вкл. наем на зала, материали, наем на презентационно оборудване и други.
Дейност 5: Изготвяне на анализи – анализ на чувствителност, анализ разходи-ползи и др. Провеждане на процедура за избор на изпълнител
Иготвяне на анализ разходи-ползи
Технико икономически анализ на проекта
• Оценка на съществуващото положение
• Оценка на бъдещите изисквания
• Описание на избраната методология
• Разгледани алтернативни решения
Финансов анализ
• Жизненост на проекта (икономически полезния живот на проекта)
• Оценка на разходите
• Оценка на ползите
• Финансова устойчивост на проекта
• Дисконтиране на разходите и ползите
• Определяне на показателите за изпълнение
Икономически анализ
• Коригиране за фискални аспекти
• Коригиране за външни фактори
• Определяне на коефициентите на преобразуване
• Сконтиране
• Изчисляване на стопанската норма на възвръщаемост
Оценка на чувствителността и риска
• Риск от незавършване на проекта
• Експлоатационен риск
• Ценови риск
• Комбинация от всички анализирани рискове
Дейност 6: Подготовка на документация, изготвяне и комплектоване на формуляра за кандидатстване за финансиране с инфраструктурния проект • Провеждане на процедура за избор на изпълнител.
• Дефиниране на цели, методология, устойчивост.
• Подготовка на проектно предложение, състоящо се от формуляр за кандидатстване, бюджет и приложения.
• Окомплектоване на проектното предложение, съгласно изискванията, посочени в Насоките за кандидатстване.
• Внасяне на проектното предложение
Дейност 7: Одит • Избор на подизпълнител – лицензиран експерт-счетоводител или одиторска фирма
• Верифициране на дейностите, проверка на счетоводната документация
• Използване на одитна пътека
• Отчитане на реализираните дейности по проекта и спомагане за отговорното и ефективно разходване на средствата.
• Изготвяне на одитен доклад
Дейност 8: Публичност на проекта • Изготвяне и позициониране на два броя информационни табели, поставени на видно място в администратината сграда на общината и помещението на екипа на проекта.
• Изготвяне на публикации в медиите при стартиране на проекта, при избор на изпълнители и подписването на договор с тях, при изпълнението на проекта.
• Поместване информация за проекта и текущото му изпълнение на интернет сайта на общината
• Активно и пасивно предоставяне на информация от страна на общината и екипа по проекта.
|