Дейности:
|
Дейност 1: Организация и управление на проекта С оглед на успешното изпълнение на целите на проекта е необходимо:
• Разработване и утвърждаване на правила за работа и мониторинг от страна на проектния ръководител;
• Изготвяне на подробен план за отчетност и контрол на работата по проекта;
• Изготвяне на всички необходими документи, свързани с изпълнението на проекта, в това число процедури по ЗОП, протоколи, технически и финансови отчети, формуляри и форми и др.;
• Управление на отношенията с изпълнителите по проведените процедури и създаване на механизъм за мониторинг и контрол, с цел проследяване на изпълнението на дейностите по заложените график и бюджет;
• Проследяване изпълнението на заложените индикатори:
• Изготвяне и съхраняване на проектно досие.
Дейност 2: Разработване и въвеждане на вътрешни правила и методики за мониторинг, контрол и последваща оценка при изпълнението на конкретни политики от общинските администрации Основната цел на дейността е постигане на ефективност, целенасоченост и публичност при изпълнение на политиките на община Долна Митрополия.
Правилата и методиките за мониторинг, контрол и оценка на изпълнението на политики ще представляват документ, съдържащ приложения за мониторинг, контрол и оценка на следните секторни политики: икономическа, социална, екологична и бюджетна.
Ще бъдат разработени указания и процедури за въвеждане на правилата за мониторинг, контрол и оценка на политики от общинската администрация. Правилата следва да бъдат одобрени от Общинския съвет за развитие.
Дейност 3: Разработване на Общински план за развитие на община Долна Митрополия 2014-2020 г. При разработването на Общински план за развитие 2014-2020 г. на община Долна Митрополия е необходимо да се следва структурното съдържание на стратегическия документ, заложено в Методическите насоки за разработване на Национална стратегия за регионално развитие 2014-2022 г., Регионални планове за развитие 2014-2020 г., Областни стратегии за развитие 2014-2020, Общински планове за развитие 2014-2020 на МРРБ:
1. анализ на икономическото и социалното развитие на общината;
2. целите и приоритетите за развитие на общината за определен период;
3. индикативна финансова таблица, обобщаваща необходимите ресурси за реализация на плана;
4. индикаторите за наблюдението и оценката на плана;
5. необходимите действия по наблюдението, оценката и актуализацията на плана;
6. описание на необходимите действия за прилагане принципа на партньорство и осигуряване на информация и публичност;
7. програма за реализация на общинския план за развитие, с която се конкретизират проектите за неговото изпълнение, съответните финансови ресурси и звената за изпълнение на проектите;
В рамките на дейност 3 е необходимо да се извършат следните поддейности:
Подейност 3.1.: Набиране и анализиране на информация, статистически данни за приоритетните отрасли в местната икономика, включително и информация за кадровия потенциал за развитието им; социални и демографски показатели за тенденциите и възможностите за развитие на общината;
Поддейност 3.2.: Представяне на анализа и общинския план за развитие на дискусионни форуми;
Подейност 3.3.: Провеждане на анкета за обществената мнение относно визията, целите и приоритетите на Община Долна Митрополия за периода 2014-2020- установяване на конкретните нужди, мнения и препоръки на местната общност с цел формулирането на новите приоритети за развитие на общината за периода 2014-2020 г. Изготвяне на Доклад с резултатите от анкетното проучване, съдържащ задълбочен анализ на анкетните резултати, изводи и препоръки.;
Дейност 4: Дейности за информация и публичност Дейности, насочени към популяризиране на целите, дейностите, очакваните резултати от проекта, за да се информира обществеността чрез различни комуникационни канали за приноса от Общността.
|