Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO002-1.5.01-0003-C0001
Номер на проект: С08-15-4/30.07.2008
Наименование: В услуга на обществото
Бенефициент: Административен съд- Видин
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган: 03.10.2008
Начална дата: 06.11.2008
Дата на приключване: 06.11.2009
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Северозападен
Описание
Описание на проекта: Да допринесе: (1) за повишаване на доверието на обществеността в съдебната система; (2) за повишаване на прозрачността и отчетността на съдебната система и (3) за ефективното й функциониране.
Дейности: Управление и изпълнение на проекта
2 Проучването на общественото мнение относно дейността на Административните съдилища
3 Провеждане на вътрешно проучване, целящо самооценка от страна на съдебните служителите по отношение на дейността на трите съдилища, системата за достъпност на информация, обслужване и работа с потребителите на услуги
4 ,,Оценка на риска” от корупционни практики в трите Административни съдилища
6 Проучване на опита на държава членка на ЕС – Германия в областта на административното правораздаване
7 Разработване на индивидуални планове за действие по отстраняване на идентифицираните проблеми, включително разработване на единна концепция за промяна в действащите правилници и процедури за прозрачност и отчетност в трите съдилища.
8 Провеждане на тематична среща за представяне на разработените индивидуални планове, единна концепция и разработени модули за последяващо обучение на магистрати и съдебни служители в Германия.
9 Провеждане на Обучения за Магистрати и служители на трите съда
10 Усъвършенстване на информационните системи на трите съда
11 Изготвяне на доклад – предложение за промяна на нормативните актове касаещи работата на административните съдилища
12 Организиране на информационна кампания за представяне на основните функции и механизми на работа на административните съдилища
13 Отчет пред Управляващия орган
14 Осигуряване на информация и публичност на проекта
Партньори
Партньори:
Административен съд -Враца
Aдминистративен съд - Монтана
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 579 495 BGN
Общ бюджет: 562 299 BGN
БФП: 562 299 BGN
Общо изплатени средства: 562 299 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 562 299 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 463 596 BGN
2010 98 703 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
562 299 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 477 954 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 394 057 BGN
2010 83 898 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
477 954 BGN
В т.ч. Национално финансиране 84 345 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 69 539 BGN
2010 14 805 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
84 345 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 По Д1 -  Изградена организация за ефективно изпълняване на проекта  Създаден механизъм за ефективно наблюдение и отчитане напредъка на проекта
Индикатор 2 По Д2 - Проведено социологическо проучване на общественото мнение на територията на областите Видин, Враца и Монтана относно дейността на Административните съдилища
Индикатор 3 По Д3 - доклад с резултати от проведено вътрешно проучване по отношение на дейността на трите съдилища, системата за достъпност на информация, обслужване и работа с потребителите на услуги
Индикатор 4 по Д4 - Извършена ,,Оценка на риска” от корупционни практики в трите Административни съдилища  Изготвена “карта” на рисковите сфери/структури  Изготвен доклад с предложения за превенция и противодействие на корупцията в идентифицираните области  Ор
Индикатор 5 По Д5 - Организирана и проведена кръгла маса за представяне и съпоставяне на резултати от трите проучвания - Идентифицирани слабости, пропуски и недостатъци, както като цяло за система, така и по места
Индикатор 6 По Д6 - Проучен опит и добрите практики от административните съдилища, намиращи се в град Кобленц, Германия - разработени два модула за последващо обучение
Индикатор 7 По Д7 - Разработени три индивидуални плана за действие по отстраняване на идентифицираните проблеми в резултат от проведените проучвания - Разработена единна концепция за промяна в действащите правилници и процедури за прозрачност, отчетност и превенция
Индикатор 8 По Д8 -  Организирана и проведена тематична среща за представяне и приемане на индивидуални планове за действие, единна концепция за промяна в действащите правилници и процедури за прозрачност, отчетност и превенция на корупцията в трите съдилища и обуч
Индикатор 9 По Д9 - Проведени три съпътстващи обучения за магистрати и съдебни служители
Индикатор 10 По Д10 - Подобрена организация, работни процеси и координация между трите съда, посредством изграден 24 часов онлайн виртуален мост
Индикатор 11 По Д10 - 3 броя обновени и адаптирани за нуждите на хората с увреждания интернет страници, включително поддържащи английска версия - Монтирани в сградите на трите съда и снабдени с подходящия софтуер 3 броя интерактивни автоматизирани точки за достъп д
Индикатор 12 По Д11 - Изготвен доклад – предложение за промяна на нормативните актове и стратегически документи, касаещи работата на административните съдилища и системата на правосъдието като цяло
Индикатор 13 По Д12 -Организирана информационна кампания за представяне на основните функции и механизми на работа на административните съдилища, в това число: - Разработена, издадена и разпространена информационна брошура с максимално ясна, разбираема и достъпна за
Индикатор 14 По Д14 - Използвани транспаранти с логата на ЕС и ОПАК; - Разработени и разпространени 6000 броя брошури – 3000 в началото на проекта и 3000 в края му, на територията на трите области. - Разработени и публикувани в регионалната преса 2 прессъобщения –


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз