Дейности:
|
Дейност 3: Избор на изпълнител и доставка на предвидените по проекта средства за визуализация. Описание и обосновка: С оглед популяризиране на финансовата подкрепа от ЕС, „Евро Ферт” АД предвижда:
Публикуване на приложение с информация за проекта в интернет-страницата „Евро Ферт” АД в началото и в края на проектните дейности, чрез което да се постигне добра обществена осведоменост, като всеки път се уточнява, че проектът е получил финансиране от Европейския съюз. Публикуването на информацията за проекта в сайта съществено ще допринесе и за мултиплициращия ефект и устойчивост на проектните резултати. С осъществяване на тази мярка в дейността на предприятието ще се стимулира използването на информационно-комуникационни технологии.
Изготвяне и монтиране на Табела, като графичните материали и текстове ще бъдат отпечатани цветно на самозалепващо PVC фолио;
Отпечатване на дипляни, съдържащи описание на целите, дейностите и желаните резултати на проекта;
Изготвяне и поставяне на Указателна табелка за вратата на помещението, където ще се провеждат обученията по теория и практика. Табелката ще бъде изработена от форекс, като графичните материали и текстове ще бъдат отпечатани цветно на самозалепващо PVC фолио;
Прессъобщения в медиите в началото и края на проектните дейности.
Провеждане на встъпителна пресконференция, на която ще се представят сведения за проекта, целта и заложените резултати, като същевременно ще бъде отбелязано, че финансирането е осигурено от ЕС чрез Европейския социален фонд.
Стикери – ще бъдат залепени на оборудването и обзавеждането, предвидено за закупуване по проекта.
Прессъобщения в медиите в края на проектните дейности относно резултатите от изпълнението на проекта.
Провеждане на заключителна пресконференция, на която ще се представят изпълнените дейности и какви са конкретните резултати по проекта.
В хода на изпълнение на проектните дейности ще бъдат ползвани подходящо оформени бланки за документацията с ясна визуализация в съответствие с изискванията. Всички документи, свързани с проектните дейности също ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация на проекта.
Дейност 2: Провеждане на процедури за избор на изпълнител съгласно ПМС 69/2013 г.
Предвидените възлагания са свързани с:
1. Обучение по професия по II-ра квалификационна степен 342020 „Сътрудник в маркетингови дейности”, специалност: 3420201 „Маркетингови проучвания”;
2. Доставка на предвидените за закупуване оборудване и обзавеждане;
3. Избор на организация, предлагаща зала/стая за провеждане на Обучение по професия по II-ра квалификационна степен 342020 „Сътрудник в маркетингови дейности”, специалност: 3420201 „Маркетингови проучвания”;
4. Избор на организация, предлагаща застраховане на закупеното обзавеждане и оборудване, свързани със създаването на нови работни места за представителите на целевата група;
Обосновка: Възлагането и доставката на стоки, оборудване и услуги за дейностите по проекта на външни изпълнители ще обезпечи и осигури по най-добър начин ефективното, ефикасно и икономично разходване на средствата по проекта в съответствие с разпоредбите на ПМС № 69/2013 и постигане на заложените цели.
Дейност 1: Управление и координиране на дейностите по проекта С цел успешното управление и изпълнение на проекта ще се сформира екип от експерти, които ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие със заложеното в сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
Екипът ще е съставен от експерти с различни компетентности, имащи отношение към успешното изпълнение на дейностите по проекта.
Екипът за организация и управление на проекта (ЕОУП) ще изпълнява следните задачи:
• да осигури постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности;
• да осигури своевременната подготовка и провеждане на предвидените възлагания по реда и условията на ПМС 69/2013, както и да осъществява контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици;
• да изготвя и представя своевременно технически и финансови отчети по изпълнението на проекта, и да осъществява ефективна комуникация с Договоращия орган.
Обосновка: Успешното изпълнение на проекта се основава на добро техническо и финансово управление на предвидените в договора дейности. То предполага екип от експерти, които задълбочено познават различните аспекти, свързани с работата и спецификата на управлението на дейности в проектен формат. С оглед успешното управление на проекта, ЕОУП ще създаде и поддържа ефективна система за комуникация в екипа, редовни срещи на екипа с цел да се следи цялостния напредък по проекта и своевременно да се вземат решения за коригиращи действия. Дейностите по управление, отчетност, мониторинг и контрол ще продължат през целия период на изпълнение на проекта и ще се изпълняват съобразно изискванията, заложени в договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
Дейност 5: Осигуряване на заетост за период от 12 месеца на успешно положилите изпит обучаеми. Описание: Работното място на новоназначените 7 лица ще бъде в новосъздадената Интегрирана система - Кол център с включена IP телефонна централа. Работното място ще бъде оборудвано със следното офис-обзавеждане: стол, поставка за
компютър, бюро, контейнер с 3 чекмеджета, секция, гардероб. За всеки един от тях ще бъде закупен компютър с принадлежащите му монитор LED минимум 19” /инча/, клавиатура, мишка, тонколони, слушалки и микрофон, процесор минимум 2.20 GHz, памет минимум 2 GB, твърд диск минимум 500 GB.
Закупената многофункционална цветна система за копиране и принтиране ще улеснява работния процес със следните функции: принтер с възможност за принтиране на формат А3, А4 - черно-бяло и цветно; факс; копир; скенер с възможност за директно изпращане на документите с E-mail;
Работният процес на представителите на целевата група на длъжност „Специалист, маркетинг и реклама” ще включва: осъществяване на контакти с потенциални клиенти и предлагане на подробна информация за фирмените услуги и продукти като осъществява бизнес комуникации на български или чужд език, изготвя писма, уведомителни и др. документи и подготвя кореспонденция за страната и чужбина по предварително зададени параметри от ръководителя. Извършва отпечатване на нови копия, оформление, подвързване, прошнуроване и подреждане на документи; подготвя периодични, специални и текущи справки и отчети, необходими за работата на отдела за маркетингово и стратегическо планиране на фирмата.
Той събира необходимата за изпълнението на маркетинговите и рекламните дейности информация на място, по телефона, чрез електронна поща или по друг начин чрез предварително подготвени анкетни карти (въпросници), както и въвежда събраната първична информация в електронен формуляр. Подготвя материали за разработване и провеждане на маркетингови кампании по предварително подготвено задание.
Обосновка: През последните 3-5 години «Евро Ферт» АД значително разшири дейността си, като освен търговията с химически торове предлага услуги и в други направления - почвени анализи, транспорт, агроконсултации, проекти и инвестиционни дейности. Вследствие се увеличи числеността и организационната структура на дружеството, което обуславя и възникналата нужда от разкриването на нови работни места и създаването на Интегрирана система - Кол център с включена IP телефонна централа с квалифицирани служители, които да администрират входящите запитвания от клиенти относно продуктите, услугите или информация.
Дейност 4: Провеждане на Обучение по професия по II-ра квалификационна степен 342020 „Сътрудник в маркетингови дейности”, специалност: 3420201 „Маркетингови проучвания”; Описание: Обучението ще се проведе в рамките на 83 дни. Ще бъдат обучавани 7 лица в 1 група по теория и практика.
Сътрудникът в маркетингови дейности осъществява контакти с потенциални клиенти и предлага подробна информация за фирмените услуги и продукти като осъществява бизнес комуникации на български или чужд език, изготвя писма, уведомителни и др. документи и подготвя кореспонденция за страната и чужбина по предварително зададени параметри от ръководителя. Извършва отпечатване на нови копия, оформление, подвързване, прошнуроване и подреждане на документи; подготвя периодични, специални и текущи справки и отчети, необходими за работата на отдела за маркетингово и стратегическо планиране на фирмата.
Той събира необходимата за изпълнението на маркетинговите и рекламните дейности информация на място, по телефона, чрез електронна поща или по друг начин чрез предварително подготвени анкетни карти (въпросници), както и въвежда събраната първична информация в електронен формуляр. Подготвя материали за разработване и провеждане на маркетингови кампании по предварително подготвено задание.
Сътрудникът в маркетингови дейности може да работи под ръководството на маркетолог в маркетингови агенции или консултантски фирми, които провеждат маркетингови проучвания по поръчка, както и в маркетингови отдели на фирми, работещи във всички сектори на националната икономика. Той дава точна и изчерпателна информация по поставените от клиенти и бизнес партньори въпроси. Ако въпросите не са в неговата компетентност, сътрудникът ги насочва към съответен отдел или служител от фирмата. Изпълнява самостоятелно или в екип всички други допълнително възложени задачи от прекия си ръководител.
Сътрудникът в маркетингови дейности отговаря за качественото и в срок изпълнение на поставените му задачи. Той носи отговорност за опазване на фирмени тайни и за спазване на технологичната дисциплина и вътрешния ред и не предоставя информация, разпространяването на която би могло да навреди на работодателя, освен в случаите на изрично разпореждане от работодателя.
Работното време на сътрудника в маркетингови дейности е с нормална продължителност в съответствие с Кодекса на труда. Той трябва да има комуникативни умения, да работи в екип, да не създава конфликти, да проявява бързина, вежливост, наблюдателност, добра концентрация, да бъде убедителен, честен, отговорен и прецизен в работата си.
Сътрудникът в маркетингови дейности работи с офис техниката, необходима за изпълнение на професионалните му задължения, в т.ч. телефон, факс, компютър, скенер, принтер и др. Длъжен е да спазва правилата за противопожарна безопасност, организация и охрана на труда и правилата за правилна експлоатация на офис техниката, с която работи.
Обосновка: През последните 3-5 години «Евро Ферт» АД значително разшири дейността си, като освен търговията с химически торове предлага услуги и в други направления - почвени анализи, транспорт, агроконсултации, проекти и инвестиционни дейности. Вследствие се увеличи числеността и организационната структура на дружеството, което обуславя и възникналата нужда създаването на Интегрирана система - Кол център с включена IP телефонна централа с квалифицирани служители, които да администрират входящите запитвания от клиенти относно продуктите, услугите или информация.
|