Дейности:
|
Дейност 1. Организация и управление на проекта Подписване на договори с членовете на екипа за управление на проекта.
За да се гарантира нормалното и безпрепятствено реализиране на проекта и своевременното предотвратяване на евентуални рискове, членовете на екипа ще се събират поне веднъж месечно, за да обсъжда текущото изпълнение на проекта, срещнати трудности и да се дадат насоки за работа.
В края на всеки проектен месец ще бъдат изготвяни отчетни доклади от всеки член на екипа за изпълнението на дейностите по проекта.
Съобразно изискванията на ДО, воденето на точна и редовна счетоводна отчетност и документация ще бъде съобразено с изискванията за видимост и еднозначна проследяемост на дейностите и финансовите средства по проекта.
Дейността по организация и управление включва цялостното администриране на проекта, в т.ч. подготовка и подаване документи за авансово, междинно и окончателно плащане.
Дейност 2. Подготовка и избор на изпълнители съгласно ПМС № 69/2013 г. Изготвяне на техническо задание и обявяване на процедура съгласно ПМС 69 за избор на външен изпълнител/и – обучаваща/и организация/и изпълнител/и за доставка на оборудване и обзавеждане по проекта. Дейност 3. Провеждане на обучения по професионална квалификация и ключова компетентност Провеждане на 1 курс обучение по професионална квалификация и 1 курс обучение по ключова компетентност на 6 безработни младежи до 29 годишна възраст, както следва:
• професия „Икономист” – част от трета степен.
• ключова компетентност 4 – Дигитална компетентност
Включени 6 лица в обученията по професионална квалификация и ключова компетентност, които ще бъдат разпределени по групи за да се гарантира качество на учебния процес. Продължителност на обученията – от 1 месец до 5 месеца в зависимост от обучението.
Предвижда се обученията да бъдат разпределени по модули. След всеки модул ще се извършват междинни тестове, чрез които ще се установява нивото на придобитите знания от обучаемите. След приключване на обучението, ще се проведе и финален изпит. Успешно издържалите изпита ще получат Удостоверение за професионална квалификация за придобити знания и умения по конкретната специалност и Сертификат за успешно преминало обучение по ключова компетентност.
Дейност 4. Осигуряване на заетост на успешно приключилите обучение лица На всички успешно завършили обучението си лица, СП „Милена Станджкова – Адвокат” ще осигури възможност за заетост.
По време на своята нова работа, безработните лица ще има възможност не само да практикуват новите знания и умения, но и да изградят трудови навици, които ще им помогнат при тяхната бъдеща професионална реализация.
Милена Станджкова ще развие идеята за разкриване на нови работни места за млади специалисти, които да обхванат новите две направления. Същите ще преминат обучение по част от професията „Икономист”, спец. „Икономика и мениджмънт” и обучение по ключова компетентност 5 – Дигитална компетентност, което ще им помогне да участват активно в мениджмънта на кантората, един от най-важните фактори за развитие и просперитет.
Във връзка с ново разкритите работни места се предвижда наемането на следните длъжности: Ръководител правна служба – 1 лице; Юристи – 3 лица и 2-ма счетоводители.
Дейност 5. Закупуване на оборудване и обзавеждане за ново разкритите работни места Във връзка с разкриването на нови работни места се предвижда да се закупи необходимото оборудване за осъществяване на трудовата дейност на конкретните работни места. Предвижда се да се закупи оборудване за нормално протичане на работния процес, а именно: лаптопи, мултифункционални устройства, бюра, ергономични столове, секция за документи, контейнери за документи и други. Дейност 6. Оценка на ефективността от проведените обучения и постигнатите резултати
Извършване на проверка на степента на обучение, както и на придобитите знания. Извършване на анализ на резултатите от проведените обучения от екипа по проекта. Дейност 7. Публичност и заключителни дейности Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж от 1500 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; Подготовка, отпечатване и разпространение на плакати, пълноцветен печат, тираж от 100 броя; Подготовка и отпечатване на 70 броя стикери за закупеното оборудване и обзавеждане;
Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати. На срещите ще бъдат поканените представители на местната и държавната власт, социални партньори и др.
Изготвяне на 1 информационна табела, която ще се поставят на видно място в офиса на кантората.
|