| 
                    Дейности:
                 | 
                
                    Дейност 1: Организация и управление на проекта Установяването на ефективна система за координация, вътрешен контрол и мониторинг е ключов фактор за качественото изпълнение на предвидените дейности в рамките на проекта. В тази връзка непосредствено след сключване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, ще бъде мобилизиран Екипът за управление на проекта, ще бъдат планирани детайлно дейностите в тяхната последователност и взаимовръзки, в съответствие с предложения График за изпълнение на проекта.
Организацията и управлението на процесите и етапите на изпълнение на проекта ще се наблюдава, контролира и отчита от Екипа за управление на проекта:
	Ръководител проект;
	Счетоводител;
	Технически асистент.
 Дейност 2: Избор на изпълнители Изборът на изпълнители ще бъде извършен в съответствие с правилата на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Правилника за прилагането му. 
1.1	Разработаване на тръжни документации за избор на изпълнител по реда на ЗОП;
1.2	Провеждане на процедури за избор на изпълнители по реда на  ЗОП;
1.3	Сключване на договори с избраните изпълнители.
 Дейност 3: Разработване на социално–икономически    и SWOT анализ  3.1	Събиране/ актуализиране на информация, необходима за изготвянето на общинския план за развитие за периода 2014-2020 г.;
3.2	Организиране и провеждане на 20 бр. полустандартизирани интервюта (лице в лице) с представители на гражданските структури и бизнеса:
	Подготовка на въпросници;
	Провеждане на интервютата;
	Обработка на резултатите;
	Изготвяне на доклад.
3.3	Организиране и провеждане на 2 бр. фокус групи с представители на гражданските структури и бизнеса:
	Подготовка и разпространение на покани до 8 (осем) участника за всяка фокус група;
	Провеждане на фокус групите;
	Обработка на резултатите;
	Изготвяне на доклад.
3.4	Анализ на социално-икономическото развитие на общината и разработване на SWOT анализ;
3.5	Изготвяне на обобщен доклад относно социално-икономическото развитие на Община Бяла Слатина; 
3.6	Формулиране на стратегически цели и приоритети за периода 2014-2020 г.
 Дейност 4: Съгласуване със заинтерисованите страни на основните приоритети на Общински план за развитие на Община Бяла Слатина за периода 2014-2020 г. Организиране и провеждане на 2 бр. фокус групи с представители на общинската администрация, гражданското общество и местния бизнес 
	Подготовка и  разпространение на покани  до 8 (осем) участника за всяка фокус група;
	Провеждане на фокус групите;
	Обработка на резултатите;
	Изготвяне на доклад.
 Дейност 5: Разработване на общински план за развитие за периода 2014-2020 г. 5.1	Разработване на План за развитие на Община Бяла Слатина за периода 2014 – 2020 г. със следния обхват, определен в чл. 13, ал.2 от Закона за регионалното развитие:
	анализ на икономическото и социалното развитие на общината;
	целите и приоритетите за развитие на общината за периода 2014 -2020 г.;
	индикативна финансова таблица, обобщаваща необходимите ресурси за реализация на плана;
	индикаторите за наблюдението и оценката на плана;
	необходимите действия по наблюдението, оценката и актуализацията на плана;
	описание на необходимите действия за прилагане принципа на партньорство и осигуряване на информация и публичност;
	програма за реализация на общинския план за развитие, с която се конкретизират проектите за неговото изпълнение, съответните финансови ресурси и звената за изпълнение на проектите.
5.2 Предварителна оценка на общинския план за развитие за периода 2014-2020 г., в това число:
	оценка на социално-икономическото въздействие на плана; 
	екологична оценка по реда на Закона за опазване на околната среда.
 Дейност 6: Организиране и провеждане на обществено обсъждане  6.1	Подготовка и разпространение на покани до 60 (шестдесет) участника – представители на администрацията, гражданското общество и бизнеса;
6.2	 Провеждане на общественото обсъждане;
6.3	 Изготвяне на доклад с резултатите от проведеното обществено обсъждане;
6.4	Приемане на Плана за развитие на Община Бяла Слатина за периода 2014 – 2020 г. от Общинския съвет.
 Дейност 7: Разработване и въвеждане на методически указания за мониторинг, контрол и последваща оценка на конкретни местни политики 7.1 Разработване на вътрешни правила за мониторинг, контрол и оценка на конкретни политики (в областта на околната среда и социалната сфера), прилагани от  общинската администрация;
7.2 Въвеждане на изготвените вътрешни правила за мониторинг, контрол и оценка на конкретни политики (в областта на околната среда и социалната сфера), прилагани от  общинската администрация;
Въвеждането на разработените вътрешни правила за мониторинг, контрол и оценка на конкретни политики (в областта на околната среда и социалната сфера), прилагани от  общинската администрация, ще бъде извършено с административен акт (решение) на Общинския съвет. 
 Дейност 8: Провеждане на съпътстващо обучение за работа с разработените вътрешни правила за мониторинг, контрол и оценка на конкретни политики (в областта на околната среда и социалната сфера), прилагани от  общинската администрация 8.1 Организиране на съпътстващото обучение;
8.2 Провеждане на съпътстващото обучение за 16 (шестнадесет) участника:
Целева група обучаеми	Жени (брой)	Мъже (брой)
Кмет на община		1
Зам.км. УТСБА		1
Зам.км.ИПСФ		1
Секретар на община	1	
Директор Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"	1	
Директор Дирекция "Бюджет и счетоводство"	1	
Директор Дирекция "Хуманитарни дейности"	1	
Директор Дирекция "Устройство на територията и строителството"		1
Директор Дирекция "Общинска собственост, обществени поръчки и екология"		1
Директор Дирекция "Разработване на проекти"	1	
Началник отдел "Местни данъци и такси"		1
Юрисконсулт Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"	1	
Ст.експерт здр.и соц.дейности Дирекция "Хуманитарни дейности"	1	
Ст.експ.екология Дирекция "Общинска собственост, обществени поръчки и екология"		1
Мл.експ. РП Дирекция "Разработване на проекти"		1
Мл.експ.ЕОЗ Дирекция "Разработване на проекти"	1	
ОБЩО	8	8
 Дейност 9: Дейности за информация и публичност Изпълнение на дейности за информация и публичност:
	Публикации в медиите в началото и в края на проекта  – 2 бр.;.
За популяризиране на проекта сред обществеността и всички заинтересовани страни ще бъдат направени публикации в медиите.
Първата публикация ще бъде направена  непосредствено след сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ между Община Бяла Слатина и  УО на ОПАК. Втората публикация (в края на проекта) ще запознае обществеността с  постигнатите резултати от изпълнението на проекта;
	Публикуване на актуална информация във връзка с настоящия проект на интернет страницата на община Бяла Слатина;
	Упоменаване на финансовия принос на ЕСФ чрез Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г. във всички доклади за напредък, както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дейностите по проекта.
                 |