ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-1.1.07-0059-C0001
Номер на проект:
13-11-34
Наименование:
Ефективна структура на общинска администрация Сунгурларе, чрез оптимизиране
Бенефициент:
Община Сунгурларе
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
12.07.2013
Начална дата:
29.10.2013
Дата на приключване:
29.10.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Югоизточен               Бургас                    Сунгурларе
Описание
Описание на проекта:
Оптимизиране на структурата на общинска администрация Сунгурларе за постигане на по-голяма ефективност и избягване на дублиращи се функции.
Дейности:
Дейност 1: Организация и управление на проекта Постигане на ефективна организация и управление на проекта с цел реализиране на специфичните му цели. Това ще се реализира чрез: - Организиране на регулярни работни срещи; - Създаване на механизми за логистика и координация; - Създаване на процедури за работа на сформирания екип; - Изготвяне на всички необходими документи, свързани с изпълнението на проекта - протоколи, технически отчети, формуляри и форми и др., в това число участие в работни срещи с експертите, които ще бъдат ангажирани за изготвянето на процедури по ЗОП; - Управление на отношенията с изпълнителите по заложените график и бюджет; - Проследяване изпълнението на заложените индикатори; - Изготвяне и съхраняване на проектно досие.
Дейност 2 – Извършване на функционален анализ чрез прилагане на Единната методология за провеждане на функционален анализ на държавната администрация на всички структури на общинската администрация • Анализ на текущото състояние на административната структура; - Анализ на релевантността на функциите в община Сунгурларе (преглед на устройствения правилник на общината, нормативни и вътрешни документи и други документи); - Анализ на ефективността и на ефикасността от дейността на административната структура (преглед на стратегически и програмни документи); - Анализ на ефективността (преглед на отчета за изпълнение на програмния бюджет и оценка на факторите, които са оказали най-съществено внимания върху резултатите и разходите); - Обобщение на резултатите от анализа на текущото състояние - Идентифициране и приоритизиране на областите за подобрения въз основа на констатациите и изводите от анализа на текущото състояние, преглед/коригиране на визията за бъдещото развитие на общината; • Преглед на нормативни, стратегически и други документи, както и устройствения правилник на общината, разработване на предложения за промени, съгласуване и приемане; • Формулиране на конкретни препоръки за подобрение на съответните идентифицирани области.
Дейност 3 – Дейности за оптимизиране на общинската структура и преразпределяне на функции и дейности с цел избягване на дублирани функции, постигане на по-висока ефективност, ефикасност и икономичност на дейността на администрацията. Подобряване на о • Разработване на пакет вътрешни правила и процедури; • Разработване на План за организационно развитие на общинската администрация и Наръчник за изпълнение на функциите по управление на общинската администрация;
Дейност 4 – Дейности за мониторинг, преглед и публичност на изпълнението • Извършване на анализ на изпълнението на препоръките и дейностите по оптимизиране на структурата; • Информиране на заинтересованите страни за изпълнението на препоръките; • Представяне на доклад за изпълнение на дейностите по проекта след финализиране на изпълнението на всяка дейност; • Представяне на обобщен доклад при приключване на проекта; • Осигуряване на публичност на резултатите от функционалния анализ с цел осигуряване възможност от мултиплициране на резултатите от изпълнението на проекта и постигане на устойчивост на интернет страницата на общината.
Дейност 5: Дейности за информация и публичност Информиране на всички заинтересовани страни за целите и дейностите на проекта и за резултатите от него. Това включва: • Откриване на проекта с конференция за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; • Изработване банери и рекламни материали; • Организиране на финална конференция за закриване на проекта; • Публикуване на информация на интернет страницата на общината за прогреса на проекта.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Студио БЛИК" ЕООД
ДЗЗД "Дружество за функционални и правни анализи"
"АУЕЪР" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
89 389 BGN
Общ бюджет:
72 096 BGN
БФП:
72 096 BGN
Общо изплатени средства:
72 096 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
72 096
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
40 946 BGN
2015
31 150 BGN
72 096 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
61 281
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
34 804 BGN
2015
26 478 BGN
61 281 BGN
В т.ч. Национално финансиране
10 814
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
6 142 BGN
2015
4 673 BGN
10 814 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
(Д) Д1: - Проведени работни срещи на екипа
Индикатор 2
(Д) Д1: Съгласувани документации за открита процедура по ЗОП
Индикатор 3
(Д) Д1: Изготвени междинни, годишен и окончателен технически доклади за УО на ОПАК.
Индикатор 4
(Д) Д2: Изготвени функционални анализи
Индикатор 5
(Д) Д3: - Разработен пакет вътрешни правила и процедури
Индикатор 6
(Д) Д3: Разработен План за организационно развитие на общинската администрация
Индикатор 7
(Д) Д3: Наръчник за изпълнение на функциите по управление на общинската администрация.
Индикатор 8
(Д) Д4: Извършен анализ на изпълнението на препоръките и дейностите по оптимизиране на структурата
Индикатор 9
(Д) Д4: - Представени доклади за изпълнение на дейностите по проекта след финализиране на изпълнението на всяка дейност
Индикатор 10
(Д) Д4: Представен обобщен доклад при приключване на проекта
Индикатор 11
(Д) Д5: Проведени конференции
Индикатор 12
(Д) Д5: рекламни/информационни комплекта
Индикатор 13
(Д) Д5: отразявания в интернет сайта на община Сунгурларе.
Индикатор 14
(Д) Д4: Осигурена публичност на резултатите функционалния анализ с цел осигуряване възможност от мултиплициране на резултатите от изпълнението на проекта и постигане на устойчивост на интернет страницата на общината
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз