ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.1.13-0051-C0001
Номер на проект:
ESF-1113-05-04004
Наименование:
"На работа в "АВТОСТАРТ - ВЕЛИКИН"
Бенефициент:
"АВТОСТАРТ - ВЕЛИКИН" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
09.09.2013
Начална дата:
25.10.2013
Дата на приключване:
01.03.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Видин                    Видин
Описание
Описание на проекта:
Повишаване нивото на заетост и конкурентоспособността сред младежите във Видин; Заетост на 15 млади безработни лица до 29-година възраст; Професионално обучение и обучение по ключови компетентности на наетите лицата
Дейности:
Дейност 1. Подготовка стартирането на проекта Изпълнението на дейността включва: - сключване на договорите с екипа на проекта; - подготовка провеждането на тръжните процедури; - разработване на искането за авансово плащане
Дейност 2. Подбор на млади безработни лица до 29-годишна възраст Изпълнението на дейността включва: - Подбор на млади безработни лица до 29-годишна възраст – ръководството на проекта съвместно с експерти от Бюрото по труда.
Дейност 3. Процедура за избор на изпълнител за услуги и доставки Дейността ще стартира непосредствено след подписване на договор за финансиране с изготвяне на график за провеждане на тръжни процедури и предоставяне за съгласуване от договарящия орган Предвижда се организация и провеждане на избор на изпълнители, които да извършат следните дейности: - За провеждане на дейностите по информираност и публичност – изработка на информационните материали, публикации във външни медии. -За провеждане на професионално обучение и обучение по ключови компетентностти. - За доставчик на специалното сервизно оборудване необходимо за новооткритите работни места: - Спирачен стенд; - Газоанализатор; - Уред за регулиране на фарове; - Канален подемник; - Компютърна конфигурция. Основните задачи в изпълнение на дейността са свързани с: преглед на предлаганите услуги по обучения, изготвяне на документация за провеждане на избор за изпълнители, сформиране на комисия за оценка на постъпилите оферти, извършване на оценка и класиране, сключване на договор с избраните фирми.
Дейност 4. Провеждане на професионално обучение и обучение по ключови компетентностти Представителите на целевата група ще преминат следните обучения: - Професионално обучение за придобиване на квалификация по Специалност: „Монтьор на транспортна техника", код: 525020, професия: „Моторни превозни средства, кораби и въздухоплавателни средства“ – общо 15 лица. Обучението е с продължителност от 660 учебни часа (110 дни по 6 уч.часа). След преминаване на обучението обучаемите ще преминат изпити по теория и практика, като успешно преминалите ще получат свидетелство за професионална квалификация. Продължителност на обучението 5 месеца. - Обучение по Ключова копетентност - Дигитална компетентност – общо 15 лица. Общият брой часове ще бъде 48 учебни часа (8 дни по 6 уч. Часа) . След преминаване на обучението обучаемите ще преминат изпити по теория и практика, като успешно преминалите ще получат удостоверение. Целта на обучението е да подготвят лицата от целевата група за работа, тъй като компютърната грамотност е основно изискване за започване на работа. Продължителност на обучението 8 дни.
Дейност 5 Оигуряване на заетост За успешно преминалите обучение е осигурена заетост. Обучението за придобиване на квалификация по професията „Монтьор на транспортна техника", (2 с.п.к) е с продължителност от 660 учебни часа. Поради тази причина през първите 4 месеца от заетостта служителите ще бъдат назначение на 4 часов работен ден, а през останалото време от деня ще продължава обучението на лицата. След приключване на обучението лицата ще бъдат назначени на 8 часов работен ден за период от 9 месеца.
Дейност 6 Публичност и визуализация Дейностите по информиране и публичност ще се реализират, съгласно изискванията на ОП РЧР и Насоките по настоящата схема. Всички документи по проекта ще носят логото на ОП и ЕСФ. Ще се изтъква приноса на ЕС за реализацията на дейностите. При стартирането на проекта ще се поръча и изработи информационна табела, която ще е достатъчно забележима и със значителни размери, подходяща за проекта; Ще бъдят поставени обозначителни стикери на новото закупено оборудване; Ще се поръчат, изработят и разпостранят 1000 броя брошури; Публикуване на 5 съобщения в местните медии, относно изпълнението на проекта, изрично оповестяващи, че проекта се съфинансира от ЕСФ чрез ОП РЧР
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"ПЛАМ" ЕООД
"ЕМВЕКО" АД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
125 909 BGN
Общ бюджет:
122 725 BGN
БФП:
122 725 BGN
Общо изплатени средства:
122 691 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
122 725
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
25 182 BGN
2014
44 435 BGN
2015
53 074 BGN
122 691 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
104 316
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
21 405 BGN
2014
37 770 BGN
2015
45 113 BGN
104 287 BGN
В т.ч. Национално финансиране
18 409
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
3 777 BGN
2014
6 665 BGN
2015
7 961 BGN
18 404 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2
Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 3
Брой лица, включени в заетост след обучение
Индикатор 4
дял на лицата, придобили или повишили степента си на професионална квалификация
Индикатор 5
дял на лицата, придобили ключови компетенции
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз