Дейности:
|
Дейност 6: Устойчива заетост Дейността включва осигуряване на заетост на включените в обучението 15 младежи до 29г. - Представяне заявление за работа, медицински свидетелства, свидетелства за съдимост и други документи по КТ. Изготвяне и подписване на трудови договори и длъжностни характеристики с 15-те включени в обученията лица.
План-графикът за изпълнение на проектните дейности включва стартиране на обучението за професионална квалификация през 3 месец от изпълнението на проекта, като продължителноста на обученията вкл. и ключовата компетентност е до 8 месец. За целта от 3 до 8 месец обучаемите ще бъдат назначени на 4 часов работен ден, а след приключване на обученията ще им бъде осигурена целодневна заетост на 8 часов работен ден за период от 8 месеца.
По този начин включвайки 6 месечната заетост по време на обученията и 8 месечната заетост след това, на всяко едно лице проектът предлага 11 месечна трудова заетост на пълен работен ден /6мес на 4 часов работен ден се равняват на 3 месеца на пълен работан ден/ с възнаграждение определено от минималният праг за длъжността “Монтьор”, съответстваща на завършеното професионално обучение.
Дейност 2: Популяризиране на проекта Изработване и монтаж на 1 бр. информационна табела, поставена на официалния вход на Бенефициента с информация, че проектът се реализира с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд.
Поставяне на стикери със задължителните елементи за визуализация на проекта върху доставеното оборудване /за обезпечавене работния процес на новооткритите работни места/.
Информираност на възможно най-широк кръг от хора чрез отпечатването на две публикации в местен вестник за популяризирне за дейностите по проекта, постигнатите цели и резултати, като едната публикация се предвижда да бъде в началота на проекта за информиране на целевата група и едната в края на изпълнение на проектните дейности с информация за постигнатите резултати
При цялостната реализация на проекта и осъществяване на проектните дейности за времето на изпълнявания период, както и при изготвянето на проектни документи и осъществяване на кореспонденция с Договарящия орган, външни изпълнители, както и всички други страни ще бъде отбелявано, че проекта се реализара с финансовата подкрепа на ЕСФ чрез ОП РЧР.
Дейност 1: Организация и управление на проекта Дейността се изпълнява през целия период на проекта и включва следните поддейности:
- осъществяване на цялостна координация и организация за изпълнение на предвидените дейности по проекта;
- изготвяне на текуща документация по проекта;
- осъществяване на непрекъснат контрол върху изпълняваната дейност, както на екипа по проекта, така и на дейността на избраните външни изпълнители;
- изготвяне на технически и финансови отчети и отчитането им пред Договарящия орган
Дейност 5: Провеждане на обучение по ключова компетентност: “Компютърно обучение” за работа с база данни, съхраняване и управление на информация В последните години компютрите станаха част от ежедневието на хората. Работата с компютър изисква непрекъснато усъвършенстване и учене през целия живот. Компютърното обучение за работа с база данни, съхраняване и управление на информация е с продължителност 48 учебни часа с превес на практическите занятия. Обучението е разпределено по 6 уч.ч/ден в рамките на 8 дни. Същото е необходимо предвид факта, че цялата информация за дадената дейност се съхранява на електронен носител. За качественото извършване на дейността е необходимо създаване на досиета на клиентите и вписване на информация за предоставените услуги, съхраняване и управление на същата. По този начин при повторно извършване на дадената услуга може да се проследят предходните извършвани ремонти и да се вземе необходимата информация.
Преподавателите в обучението са с висше образование и опит. Ще се ползва учебна база с подходящо оборудване – компютри, принтер, мултимедия, бяла дъска, модулни маси и столове. Учебни материали за теория: тетрадки, химикали, дискове.
Курса е с 15 участника, като се подпомага индивидуалната работа с всеки един курсист по време на практическото обучение.
Дейност 4: Подбор на младежи до 29г. и включването им в професионално обучение по професия: “Монтьор на транспортна техника”, специалност „Автотранспортна техника” С цел организиране на обучението организацията-изпълнител ще подаде заявка до местната ДБТ за информиране на потенциалните бенефициенти и включването им в дейностите по проекта.
Обучението е с продължителност 660 учебни часа при 6 уч/ ч/ден т.е 110 дни обучение /5 месеца/. Превес имат практическите занятия. Преподавателите са с висше образование, подходяща квалификация и опит. Ще се ползва учебна база с подходящо оборудване – компютри, принтер, мултимедия, бяла дъска, модулни маси и столове. Учебни материали за теория: тетрадки, химикали, дискове. Учебни материали, пособия и база за практика: медицински материали и специализирано оборудване.
Курса е с 15 участника, като се подпомага индивидуалната работа с всеки един курсист по време на практическото обучение.
Материалите за провеждане на обучението ще се раздадат срещу подпис. Обучаемите ще бъдат запознати с учебния план-график. Обучение - лекции; упражнения; практически занятия; подобрявяне екологичната и административна култура на обучаемите; иновативни подходи в обучението – приложение на модерни ИКТ. Водене на присъствени дневници с подпис; определяне и изплащане на стипендии за обучение, съобразно присъствените дни и часове; междинни тестове; провеждане на изпити по теория и практика; издаване и връчване на сертификати за завършено обучение.
Дейност 7: Мониторинг и отчетност Дейността е необходима за вътрешното наблюдение, оценка на напредъка и планиране на дейностите, както и за гарантиране резултатите от другите дейности по проекта. Разработване от екипа по проекта на анкети и прилагането им за обратна връзка; обобщаване на анкетите за обратна връзка, технически, финансови и счетоводни отчети, съгласно стандартните процедури – извършват се от координатора и счетоводителя; проверки на място на обученията от екипа /МТБ, документи, учебни материали, усвояване на учебния материал от преподаватели и курсисти/ - установяват се с протокол; контрол върху проведените процедури за изпълнител – участие или наблюдение в комисиите за оценка на оферти Дейност 3: Процедури за определяне на изпълнител и доставки Дейността ще стартира непосредствено след подписване на договора за финансиране с изготвяне на график за провеждане на тръжни процедури и предоставяне за съгласуване от договарящия орган.
Планирани са провеждането на следните тръжни процедури:
1. Изработване на информационна табела и стикери;
2. Публикации в местен вестник;
3. Подбор на младежи до 29г. и включването им в професионално обучение по професия: “Монтьор на транспортна техника”, специалност „Автотранспортна техника”;
4. Провеждане на обучение по ключова компетентност: “Компютърно обучение” за работа с база данни, съхраняване и управление на информация
5. Доставка на оборудване за автосервиз. Закупуване на:
- машина за монтаж, демонтаж на гуми за товарни, селскостопански и земекопни машини;
- машина за балансиране на колела на леки, лекотоварни, тежкотоварни автомобили и селскостопанска техника;
- машина за монтаж-демонтаж на гуми за леки и лекотоварни автомобили с възможност за работа с 20" алуминиеви джанти;
- микропроцесорна машина за балансиране на колела на леки и лекотоварни автомобили с LCD дисплей;
- въздушен винтов компресор;
- пневматичен реверсивен ударен гайковерт;
- пневмо-хидравличен крик;
- хидравличен крик;
- инструментална количка.
|