Дейности:
|
Дейност 1: Проекто-управление • Екипът за управление на проекта включва: Ръководител на проекта, счетоводител и експерт „Европейско финансиране” . Екипът ще се запознае с проекта и със своите задължения и отговорности по него.
• Изготвяне на процедури за вътрешен мониторинг и оценка. Конкретизиране приложението на методологията за вътрешна оценка и контрол върху изпълнението на проекта;
• Избор на младежи за включване в проекта
• Назначаване на младежи на работа в Дружеството
• Изготвяне на стандартни документи на всеки член на екипа;
• Изготвяне график за оперативни срещи на екипа;
• Подготовка на тръжни документи за избор на доставчици на услуги.
• Преглед и оценка на реализирането на проекта и при необходимост взимане на корективни мерки
Дейност 2: Информиране и публичност По време на изпълнение на проекта ще бъдат приложени подходящи мерки за информиране и публичност, съгласно правилата на Регламент (ЕК) № 1828/2006 на Европейската комисия от 8 декември 2006 г. относно реда и начина на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета за определянето на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета относно Европейския фонд за регионално развитие.
Конкретните мерки предвидени по проекта с цел публичност и информиране са:
1. Изготвяне и монтиране на информационна табела на входа на производствено-експерименталната база на предприятието
2. Изготвяне и разпространение на 200бр. информационни брошури
3. Осъществяване на 1 бр. публично събитие в края на проекта с покана до медии и общ.организации.
4. 2бр. прес-публикации в местни и/или регионални медии
5. Поставяне на визулаизиациони символи на всичко , придобито по проекта
6. Използване на визулизационите символи на всички документи, публикации и др. по проекта.
Дейност 3: Подготовка и провеждане на процедурите за възлагане на обществени поръчки Провеждане на процедури за възлагане с предмет:
1. Обучение за професионална квалификация на двама от младежите:
Обучителната организация по проекта за провеждане на професионалната квалификация ще трябва да е лициензирана от НАПОО (или ще има правата и капацитета според ЗПОО- съобразно законовите изисквания за провеждане на квалификациони обучения) за провеждане професионлано обучение в професионално направление 524 „Химични продукти и технологии”; наименование на професията „Оператор в силикатните производства” (код: 524120); специалност Технология на свързващите вещества код: 5241203 – част от професия по втора квалификационна степен, с продължителност не по-малка от 300 учебни часа.
2. Обучение по ключова компетенция 4 на младежите – Дигитална компетенция
Обучителната организация по проекта ще трябва да има опит и познания в провеждане на вида обучение, предмет на настоящия проект. Обучителната организация за дигитална компетенция трябва да има минимум дву-годишен опит.
3. Придобиване на оборудване за 5 работни места
4. Застраховка на оборудване „система за вакуумно повдигане на бетонови изделия”
5. Дейности по визуализация
Дейност 4: Провеждане на обучение по професионална квалификация и ключови компетентност Провеждане на обученията от външна фирма.
Обученията ще следват добрите практики в тази област, а именно:
• Обученията ще се извършват в съответствие с установените нужди на Дружеството и са насочени към упражняваната сфера на дейността и професията, както и към заеманата длъжност.
• Методологията на обучения ще е съчетание на теоретични и практически занимания.
• Обученията ще включват и практическо обучение на работното място с цел бързо и адекватно затвърждаване и прилагане на знанията в реална работна среда.
• Практически сесии /упражнения ще включват разнообразни форми за интерактивно обучение - извеждане на опит, дискусии, презентации, ролеви ситуации, обсъждане на казуси, ролеви игри и др. Те имат за цел да тренират умения, свързани със съответната тема, без да акцентират върху теоретичната рамка.
• Избраната методология на работа е в съзвучие с практиката „учение през целия живот” и е насочена към активни работещи лица и е съобразена с тяхната трудова заетост.
• С цел по-добро удовлетворяване на обучаемите, както и търсене на подобряване на цялостното обучение и неговата устойчивост, ще се провеждат анкети за обратна връзка с цел идентифициране и отстраняване на не напълно удовлетворителните места в обучителния процес.
След приключване на обучението ще се проведе финален тест и при постигане на над поставените изисквания, ще се издаде документ за успешно преминалите обучението.
Обучението в професионално направление 524 „Химични продукти и технологии”; наименование на професията „Оператор в силикатните производства” (код: 524120); специалност Технология на свързващите вещества код: 5241203 – част от професия по втора квалификационна степен, с продължителност не по-малка от 300 учебни часа. – 5 младежи
2. Обучение по ключова компетенция 4 - „Дигитална компетентност” – (за обучения по ключова компетентност 4 и с продължителност не по-малка от 45 учебни часа) – 5 младежи
Дейност 5: Наемане на лицата, успешно завършили обучението След провеждане на обучението – професионални и ключови компетенции 4 – тримата младежи ще бъдат наети съобразно преминалото професионално обучение на следните позиции:
• 5 нови работни места - „„Машинен оператор, изделия от бетон” (код по НКПД: 8114 2007).
Срокът на трудовия им договор е до края на проекта , като се планира това да е 12 месеца.
Дейност 6: Оборудване на 5 нови работни места По проекта се предвижда придобиването на оборудване и обзавеждане на 5 – те нови работни места.
Предвиденото по проекта оборудване е необходимо за създаването на новите работни места. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази от кандидата за срок от минимум 5 години след приключване на проекта. Оборудването напълно и точно съответства на изискванията на длъжностите и ще обезпечи тяхната работа.
Предвиденото оборудване е конкретно и само за ползване от целевата група. То е планирано да отговаря на най-съвременните стандарти за енергийна ефективност, енергономичност, опазване на околната среда и изискваната за безопасен труд.
Предвиденото оборудване е съобразно с отговорностите и ангажиментите на всяка една от длъжностите.
Оборудването представлява система за вакуумно повдигане на бетонови изделия. Тя е необходима за преместване на готовите изделия от едно място на друго с цел тяхното подреждане и палетизиране. Това е дейност, която операторите на бетоново производство извършват ежедневно.
Параметрите на оборудването са следните:
1. Вакуумен захват за повдигане и преместване на бетонови изделия с максимално тегло до 80 кг. :
(- Вакуумен захват регулируем 460/680 / 2 х ф 200
- Вакуумна тръба за повдигане на товара Ø 180мм, L = 2500 мм
- Вакуумен шланг (м/у тръбата и помпата) Ø 52мм , L =15 000 мм
- Бърз куплунг
- Вакуум помпа SA350/2 мощност: 3,0kw 230/400V +/Y50 Hz 3Ph
- Защитен клапан
- Въздушен филтър голям
- Обезшумителна кутия за вакуум помпа
- допуск 10 % от горните показатели )
2. Стоманена конзолна конструкция с размери около: 3000 х 3610 мм (ДхВ) (допуск 10 %) за окачаване на вакуумна система за повдигане и преместване до 80 кг.
- Комплект аксесоари за окачване
- Максимална товароносимост: 80 кг.)
Оборудването щ бъде застраховано, поради това,че е на стойност над 5000 лева. Застраховката се планира да е за срок 12 месеца, но не по-дълга от срока на проекта.
|