Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.1.13-0216-C0001
Номер на проект: ESF-1113-03-02003
Наименование: "Изграждане на ядро специалисти чрез обучение, мотивация и възможност за реализация"
Бенефициент: "Консисто" ООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 09.09.2013
Начална дата: 22.10.2013
Дата на приключване: 01.07.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Североизточен
               Варна
                    Варна
Описание
Описание на проекта: Сформиране на постоянен работен екип от специалисти, чрез създаване на нови работни места. Предоставяне на възможност за осигуряване на заетост на безработни младежи до 29 годишна възраст преминали успешно през професионално обучение и/или обучение по ключови компетентности
Дейности: Дейност 3 Обучение по ключови компетентности 3 младежи от целевата група да преминат обучения по ключови компетентност 2 „Общуване на чужди езици”, Необходимостта от общуване на чужди езици се обосновава от факта, че „Консисто” ЕООД има сключени договори за предоставяне на услуги с немски дружества. Затова за позиции „Счетоводител” сме предвидили немско езиково обучение - 2 лица За позицията „Офис мениджър” сме предвидили обучение по английски език. Целта ни е да подготвим младежа за работа с чуждестранни клиенти. Те могат да са от различни националности. Международния език за работа е английския - 1 лице 1 лице по ключова компетентност 4 „Дигитална обработка” Необходимостта от придобиване на практически умения по работа с електронни таблици, база данни, съхранение и управление на информация, считаме че е задължително условие за квалифициран Експерт по проекти и програми. В неговите задължения е включено изготвянето на бюджети по проекти, обобщаване бюджети на различни партньори, затова добрата компютърна грамотност е от изключително значение. 1 лице по ключова компетентност 5 „Умение за учене”. Необходимостта от придобиване умения за работа в екип и под стрес е едно от най-важните умения, които трябва да притежава експерта. Работата по подготовка на документация за участие в процедури или комисии по ЗОП, обикновено е трудоемка и обързана с кратки срокове. С натрупаните познания по ключови компетентности младежите ще имат повече възможности за професионално развитие и приобщаване към работни екипи
Дейност 1 Организация и управление на дейностите по проекта 1. Екипа за организация и управление да подготви и подаде всички необходими документи и да осъществи необходимите дейности за изпълнение на процедура за подбор на представителите на целевата група 2. Да избере обучаваща организация и доставчици на оборудване за новите работни места при спазване на нормативните изисквания /ПМС №69/11.03.2013 г./ 3. Да създаде организация за осигуряването на заетост на завършилите обучението си лица от целевата група 4. Да създаде организация и да следи за спазването на сроковете за изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекта
Дейност 6 Информираност и публичност Ще се информира обществеността и представителите на целевите групи за изпълнението на дейностите по проекта съгласно изискванията на Регламент No 1828/2006. Съгласно Ръководство за изпълнение на дейности за информираност и публичност по ОПРЧЧ са предвидени две информационни събития за началото и края на проекта, публикации в местната преса, поместване на банер с линк към информация за етапа и изпълнението на проекта, изработка на фирмени бланки с лого съгласно изиксванията, поставяне на видно място в офиса на табела с пълно описание на проекта, финансирането, срокове и други, поставяне стикери на закупеното оборудване
Дейност 5 Осигуряване на заетост Ще се разкрият 5 нови работни места в „Консисто” ЕООД. Необходимостта е обоснована от увеличението на броя клиентите на дружеството за счетоводство и одит, и сключеният дългосрочен договор с клиент Лихнум Холдинг. Ще бъдат разкрити следните нови работни места: Офис мениджър – 1 бр Счетоводител – 2 бр Експерт „Проекти и програми” – 1 бр Експерт „Обществени поръчки” – 1 бр
Дейност 4 Оборудване и обзавеждане на нови работни места За разкриването на новите работни места е необходимо да бъдат закупени следното оборудване и обзавеждане: За 1 работно място „Офис Мениджър” е неоходимо закупуването на: компютърна конфигурация iMac в едно с безжична мишка и клавиатура - 1 брой, UPS Eaton ENV800H - 1 брой, Мултификционална машина BROTHER DCP 7065DN - 1брой, Бюро бук - 1брой, Контейнер бук - 1 брой, офис стол - 1 брой За 2 работни мяста „Счетоводител” е неоходимо закупуването на: Преносим компютър MacBook Pro - 2броя, Монитор PHILIPS 196V4LSB - 2 броя, Клавиатура - 2 броя, Мишка Безжична мини - 2 броя, Скенер преносим XEROX - 2 броя, Бюро бук - 2броя, Контейнер бук - 2 броя, офис стол - 2 броя Преносимите компютри са подбрани с по-малък дисплей от 13,3 инча. Те трябва да са удобни за носене и работа при клиенти. За самото работно място е превиден допълнителен монитор 18,5 инча с клавиатура и мишка. Тъй като позицията счетоводител е обвързана с 8 часов работен ден изцяло свързан с работа на компютър, считаме че условията за труд трябва да са адекватни и подходящи. За 1 работно място „Ескперт Проекти и Програми” е неоходимо закупуването на: Преносим компютър MacBook Pro - 1 брой, Монитор PHILIPS 196V4LSB - 1 брой, Клавиатура - 1 брой, Мишка Безжична мини - 1 брой, Скенер преносим XEROX - 1 брой, Бюро бук - 1 брой, Контейнер бук - 1 брой, офис стол - 1 брой. Преносимият компютър е подбран с по-малък дисплей 13,3ина. Той трябва да е удобен за носене и работа на място в офиса на съотвения Бенефицент /експерта е част от одит екипа, работещ по одит на проекти финансирани от европейски фондове и програми/. За самото работно място е превиден допълнителен монитор 18,5 инча с клавиатура и мишка. Тъй като позицията „Ескперт Проекти и Програми” е обвързана с 8 часов работен ден изцяло свързан с работа на компютър, считаме че условията за труд трябва да са адекватни и подходящи За 1 работно място „Ескперт Обществени поръчки” е неоходимо закупуването на: Преносим компютър MacBook Pro - 1 брой, Монитор PHILIPS 196V4LSB - 1 брой, Клавиатура - 1 брой, Мишка Безжична мини - 1 брой, Скенер преносим XEROX - 1 брой, Бюро бук - 1 брой, Контейнер бук - 1 брой, офис стол - 1 брой. Преносимият компютър е подбран с по-малък дисплей 13,3ина. Той трябва да е удобен за носене и работа на място в офиса на съотвения Бенефицент /експерта е част от одит екипа, работещ по одит на проекти финансирани от европейски фондове и програми/. За самото работно място е превиден допълнителен монитор 18,5 инча с клавиатура и мишка. Тъй като позицията „Ескперт обществени поръчки” е обвързана с 8 часов работен ден изцяло свързан с работа на компютър, считаме че условията за труд трябва да са адекватни и подходящи Необходимостта от закупуването на компютри с марка Apple се обуславя от следните фактори: 1/ вида на наличното в офиса на „Консисто” ЕООД оборудване и софтуер - преносимите компютри са с тази марка. Тя използва различна операционна система от масово предлаганата на пазара - WINDOWS. Софтуерът, които е закупил „Консисто” ЕООД - счетоводен и одиторски, е пригоден и работи по-ефективно с операционата система предлагана от Apple 2/ доказала е качества като издържливост, надеждност на съхранение на информацията, бързина на работа
Дейност 2 Предоставяне на професионално обучение на част от професия по трета квалификационна степен Предоставяне на възможност за усъвършестване, доразвиване на умения и знания и придобиване на нови такива за професията Офис мениджър. Изключително важна позиция за дейността, която развиваме. На Офис мениджъра са възложени много отговорни задължения - координационни, обобщаващи, планиращи дейността като цяло, при неизпълнението на които може да се провали бизнес с определен клиент.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
ЦПО към Знание и бизнес ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 64 752 BGN
Общ бюджет: 64 108 BGN
БФП: 64 108 BGN
Общо изплатени средства: 64 108 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 64 108 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 42 089 BGN
2015 22 019 BGN
64 108 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 54 492 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 35 776 BGN
2015 18 716 BGN
54 492 BGN
В т.ч. Национално финансиране 9 616 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 6 313 BGN
2015 3 303 BGN
9 616 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2 Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 3 Брой лица, включени в заетост след обучение
Индикатор 4 дял на лицата, придобили или повишили степента си на професионална квалификация
Индикатор 5 дял на лицата, придобили ключови компетенции


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз