ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.1.13-0439-C0001
Номер на проект:
ESF-1113-01-11014
Наименование:
"Създаване на нови работни места"
Бенефициент:
"А И А ИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
09.09.2013
Начална дата:
18.10.2013
Дата на приключване:
01.07.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Основната, общата цел на Проекта е последователно осъществяване на кадровата политика на Кандидата и намаляване на безработицата, повишаване на квалификацията на работната ръка и насърчаване на трудовата заетост за Столична община и региона, както и разширяване и модернизиране на съществуващото оборудване и обзавеждане
Дейности:
1. Организация и управление на проекта Обосновка на дейността: Дейността е необходима, за да се осигури ефективно и ефикасно управление на проекта и да се гарантира, че очакваните резултати ще бъдат постигнати. Описание: Ще бъде назначен екип за управление на проекта, който ще се състои от ръководител, координатор и счетоводител. Те ще разполагат с обособено офис пространство в общия административен офис на предприятието, както и с необходимото оборудване за ефективното изпълнение на задълженията си – компютър, принтер, достъп до телефон и интернет. Основните задължения на екипа: - Планиране и контрол на дейностите в съответствие с обявения график - Подготовка на документите за процедури за възлагане на дейности на подизпълнители - Контрол по изпълнението на договорите - Контрол на разходите - Изготвяне на месечни справки за включените в проекта лица - Подготовка на доклади за напредъка на проекта - Подготовка на междинен и заключителен доклад по проекта.
Дейност 2. Подготовка за и провеждане на обучителните курсове с две обособени позиции, както следва: - ОП2А - Обучение на целевата група по професионално обучение. - ОП2Б - Обучение на целевата група по ключови компетентности. Да се гарантира успешно завършване на обучението на подбраните лица. Придобиване на професионална квалификация от безработни младежи, с цел назначаването им на работа Придобиване/подобряване на ключови компетентности чрез обучение на млади безработни, с цел повишаване на интеграцията им на пазара на труда и задоволяване на нуждите на работодателя
Дейност 3. Назначаване на успешно завършилите курсовете за обучение на трудов договор Обосновка на дейността: Наемане на трудова заетост на успешно преминалите обучението курсисти и да се гарантира, че очакваните резултати ще бъдат постигнати. Описание: Дружеството ще осигури заетост за период от 12 месеца на безработните младежи, успешно преминали обученията за професионална квалификация, както следва: - 1 работно място за „Офис мениджър” - специалност „Бизнес администрация”; - 6 работни места за „Техник на енергийни съоръжения и инсталации” - специалност „Газова техника”; - 2 работни места за „Строителен техник” - специалност „Строителство и архитектура”.
Дейност 4. Осъществяване на инвестициите по проекта, свързани със закупуването и монтирането на нови машини и оборудване на новите работни места Обосновка на дейността: Дейността е необходима, за да се осигури материално-техническото обезпечаване на новите работни места с необходимото оборудване за работа от новоназначените лица на трудово-правни договори. След направен анализ за пълно оборудване на новите работни места е идентифицирана нужда за закупуване на допълнителни нови машини и оборудване, съгласно описаните в лист Б4 на Бюджет Б1 и ще се гарантира, че очакваните резултати ще бъдат постигнати. За всички нови работни места ще бъде осигурено необходимото оборудване за изпълнение на дейността. Описание: Проучване и осъществяване на контакт с доставчици на необходимото оборудване; Организиране на тръжна процедура за доставка и монтаж на оборудването и сключване на договор с подходящия кандидат от спечелилия тръжната процедура доставчик; Осъществяване на доставка и монтаж на оборудването.
5. Осигуряване на публичност на резултатите от проекта Обосновка: Дейността се изисква по силата на Регламент (ЕК) № 1828/2006 на Европейската комисия относно начина и реда на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета. Описание: Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да осигури необходимите материали за осигуряване на публичност в съответствие с цитираните по-горе разпоредби: - Информационна табела – 1 бр. - Прес съобщения – 2 бр. - Стикери за визуализация на новозакупени ДМА – 30 бр.; - Информационни брошури с информация за дейностите и постигнатите резултати с цел разпространяване на добрите практики - 200 бр. Информационната табела ще бъде доставена и монтирана в месеца следващ авансовото плащане от изпълнението на проекта. Дружеството също така ще се погрижи за разпространението на брошурите, отпечатани в рамките на проекта като ги предостави на: • Клиенти –50 бр. • Бюро по труда – 70 бр. • Общинска администрация – 40 бр. • Регионални синдикални и браншови организации – 40бр. Разпространението на брошурите ще се извърши през месец 16 и месец 17 от изпълнението на проекта.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
131 655 BGN
Общ бюджет:
127 471 BGN
БФП:
127 471 BGN
Общо изплатени средства:
102 663 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
127 471
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
26 331 BGN
2015
76 332 BGN
102 663 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
108 351
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
22 381 BGN
2015
64 882 BGN
87 263 BGN
В т.ч. Национално финансиране
19 121
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 950 BGN
2015
11 450 BGN
15 399 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2
Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 3
Брой лица, включени в заетост след обучение
Индикатор 4
дял на лицата, придобили или повишили степента си на професионална квалификация
Индикатор 5
дял на лицата, придобили ключови компетенции
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз