Дейности:
|
Дейност 1: Проекто-управление • Екипът за управление на проекта включва: Ръководител на проекта и експерт „Европейско финансиране” . Екипът ще се запознае с проекта и със своите задължения и отговорности по него.
• Изготвяне на процедури за вътрешен мониторинг и оценка. Конкретизиране приложението на методологията за вътрешна оценка и контрол върху изпълнението на проекта;
• Изготвяне на стандартни документи на всеки член на екипа;
• Изготвяне график за оперативни срещи на екипа;
• Подготовка на тръжни документи за избор на доставчици на услуги.
Преглед и оценка на реализирането на проекта и при необходимост взимане на корективни мерки
Дейност 2: Информиране и публичност По време на изпълнение на проекта ще бъдат приложени подходящи мерки за информиране и публичност, съгласно правилата на Регламент (ЕК) № 1828/2006 на Европейската комисия от 8 декември 2006 г. относно реда и начина на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета за определянето на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета относно Европейския фонд за регионално развитие.
Конкретните мерки предвидени по проекта с цел публичност и информиране са:
1. Изготвяне и монтиране на информационна табела на входа на предприятието
2. Изготвяне и разпространение на 200бр. информационни брошури
3. Осъществяване на 2 бр. публично събитие в края на проекта с покана до медии и общ.организации.
4. Изпращане на 2бр. прес-публикации в местни и регионални медии
5. Поставяне на визулаизиациони символи на всичко , придобито по проекта
6. Използване на визулизационите символи на всички документи, публикации и др. по проекта.
Дейност 3: Подготовка и провеждане на процедурите за възлагане на обществени поръчки Провеждане на процедури за възлагане с предмет:
1. Обучение за професионална квалификация на петима младежи:
Обучителната организация по проекта за провеждане на професионалната квалификация ще трябва да е лициензирана от НАПОО (или ще има правата и капацитета според ЗПОО- съобразно законовите изисквания за провеждане на квалификациони обучения.).
2. Обучение по ключова компетенция на 5 младежи – Общуване на чужд език – английски език
Обучителната организация по проекта ще трябва да има опит и познания в провеждане на вида обучение, предмет на настоящия проект. Обучителната организация за чуждоезиковото обучение трябва да има минимум дву-годишен опит.
3. Придобиване на оборудване за 5 работни места
4. Дейности по визуализация
5. Избор на одитор по проекта
Дейност 4: Провеждане на обучение по професионална квалификация и ключови компетентност Провеждане на обученията от външна фирма.
Обученията ще следват добрите практики в тази област, а именно:
• Обученията ще се извършват в съответствие с установените нужди на Дружеството и са насочени към упражняваната сфера на дейността и професията, както и към заеманата длъжност.
• Методологията на обучения ще е съчетание на теоретични и практически занимания.
• Обученията ще включват и практическо обучение на работното място с цел бързо и адекватно затвърждаване и прилагане на знанията в реална работна среда.
• Практически сесии /упражнения ще включват разнообразни форми за интерактивно обучение - извеждане на опит, дискусии, презентации, ролеви ситуации, обсъждане на казуси, ролеви игри и др. Те имат за цел да тренират умения, свързани със съответната тема, без да акцентират върху теоретичната рамка.
• Е-learning,
• Избраната методология на работа е в съзвучие с практиката „учение през целия живот” и е насочена към активни работещи лица и е съобразена с тяхната трудова заетост.
• С цел по-добро удовлетворяване на обучаемите, както и търсене на подобряване на цялостното обучение и неговата устойчивост, ще се провеждат анкети за обратна връзка с цел идентифициране и отстраняване на не напълно удовлетворителните места в обучителния процес.
След приключване на обучението ще се проведе финален тест и при постигане на над поставените изисквания, ще се издаде документ за успешно преминалите обучението.
1. Обученията за професионалната квалификация са следните:
Втора степен на професионална квалификация
ПРОФЕСИОНАЛНО НАПРАВЛЕНИЕ: код: 342, Маркетинг и реклама
ПРОФЕСИЯ: код: 342020, Сътрудник в маркетингови дейности
СПЕЦИАЛНОСТ: код: 3420201, Маркетингови проучвания
Длъжност от НКДП: 3339 3005 Специалист, маркетинг и реклама
2. Обучение по ключова компетенция на двама младежи – Общуване на чужд език – английски език (за обучения по ключова компетентност 5 и с продължителност не по-малка от 100 учебни часа)
Длъжност от НКДП: 3339 3005 Специалист, маркетинг и реклама
Дейност 5: Наемане на лицата, успешно завършили обучението След провеждане на обучението – професионални и ключови компетенции 5 младежи ще бъдат наети съобразно преминалото професионално обучение на следните позиции:
Петима от младежите – преминали успешно професионално обучение, ще бъдат наети на следната позиция:
Длъжност от НКДП: 3339 3005 Специалист, маркетинг и реклама
Срокът на трудовия им договор е до края на проекта , като се планира това да е 12 месеца.
Дейност 6: Оборудване на 5 нови работни места По проекта се предвижда придобиването на оборудване и обзавеждане на 5 – те нови работни места.
Предвиденото по проекта оборудване е необходимо за създаването на новите работни места. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази от кандидата за срок от минимум 5 години след приключване на проекта. Оборудването напълно и точно съответства на изискванията на длъжностите и ще обезпечи тяхната работа.
Предвиденото оборудване е конкретно и само за ползване от целевата група. То е планирано да отговаря на най-съвременните стандарти за енергийна ефективност, енергономичност, опазване на околната среда и изискванията за безопасен труд.
Предвиденото оборудване е съобразно с отговорностите и ангажиментите на новонаетите служители.
Опис на планираното за закупуване оборудване:
Във връзка с назначаването на петима Длъжност от НКДП: 3339 3005 Специалист, маркетинг и реклама и осигуряването на тяхната нормална работна среда, конкретно е планирано да бъде закупени
Ultrabook – 5 бр.,
Мултифункционална машина - копир, принтер, скенер – 2 бр,
Прожектор – 2 бр.
ИНТЕГРА ГРУП е изключително бързо развиващо се дружество в областта на бизнес консултантските услуги и преводачески услуги. Екипът от ръководители, външни консултанти и преводачи е с дългогодишен опит и доказал се като високо професионален. Към момента Дружеството се стреми да разшири своята маркетингова и рекламна дейност и така да увеличи своята клиентела. За целта по проекта ще бъдат обучени и назначени млади хора за маркетингови специалисти. Естеството на тяхната работа изисква да бъде осигурено съответното оборудване. Тъй като от тях се очаква да бъдат в постоянен контакт с потенциални и настоящи клиенти както чрез съвременните информационни технологии така и физически, то е необходимо да бъдат подсигурени със съответните технологични средства, позволяващи им мобилност и бърза реакция за пренасяне и представяне на информация. Ето защо предвиждаме за целите на техните професионални нужди да бъдат закупени малки лаптопи (ултрабук), прожектори за презентации и мобилни мултифунцкционални машини с включен принтер, скенер и копир.
|