Дейности:
|
Дейност 1. Организация и управление на проекта Подписване на договори с членовете на екипа за управление на проекта.
За да се гарантира нормалното и безпрепятствено реализиране на проекта и своевременното предотвратяване на евентуални рискове, членовете на екипа ще се събират поне веднъж месечно, за да обсъжда текущото изпълнение на проекта, срещнати трудности и да се дадат насоки за работа.
Дейността по организация и управление включва цялостното администриране на проекта, в т.ч. подготовка и подаване документи за авансово, междинно и окончателно плащане.
Дейност 7. Публичност и заключителни дейности Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж от 1500 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; Подготовка, отпечатване и разпространение на плакати, пълноцветен печат, тираж от 100 броя; Подготовка и отпечатване на 70 броя стикери за закупеното оборудване и обзавеждане;
Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати. На срещите ще бъдат поканените представители на местната и държавната власт, социални партньори и др.
Изготвяне на 1 информационна табела, която ще се постави на видно място в клиниката.
Дейност 2. Подготовка и избор на изпълнители съгласно ПМС № 69/2013 г. Изготвяне на техническо задание и обявяване на процедура съгласно ПМС 69/2013 г. за избор на външен изпълнител/и – обучаваща/и организация/и изпълнител/и за доставка на оборудване и обзавеждане по проекта. Дейност 4. Осигуряване на заетост на успешно приключилите обучение лица На всички успешно завършили обучението си лица, „АИППДП-Иванка Атанасова” ЕООД ще осигури възможност за заетост по специалността.
По време на своята нова работа, безработните лица ще има възможност не само да практикуват новите знания и умения, но и да изградят трудови навици, които ще им помогнат при тяхната бъдеща професионална реализация.
Дружеството ще развие идеята за разкриване на нови работни места за млади лекари и асистенти по дентална медицина, ренгенов лаборант. Същите ще преминат обучение по част от професията „Икономист”, спец. „Икономика и мениджмънт” и професия „Здравен асистент”, спец. „Здравни грижи”, което ще им помогне да участват активно в мениджмънта на клиниката, един от най-важните фактори за развитие и просперитет. Лекарите по дентална медицина ще изпълняват и функции на ръководители на кабинети и безспорно се нуждаят от управленски умения в мениджмънта.
Ще се разкрият нови работни места и за административен персонал, който да обслужва новоназначените млади лекари и асистенти по дентална медицина. Предвижда се разкриването на работни места за оперативни счетоводители и рецепционисти, приемна на лекар по дентална медицина. Същите ще преминат обучение по част от професията „Офис-мениджър”, спец. „Бизнес-администрация”, което ще е в тяхна полза за бързото и адекватно изпълнение на трудовите задължения в дефицит от време.
Във връзка с ново разкритите работни места се предвижда наемането на 2-ма лекари по дентална медицина, 8 асистенти в дентална медицина, 1 лаборант, 2-ма оперативни счетоводители и 3-ма рецепционисти, приемна лекар по дентална медицина.
Дейност 5. Закупуване на оборудване и обзавеждане за ново разкритите работни места Във връзка с разкриването на нови работни места се предвижда да се закупи необходимото оборудване за осъществяване на трудовата дейност на конкретните работни места. В случая ще се обособят:
• три самостоятелни работни места за лекари по дентална медицина и лаборант, които ще бъдат оборудвани с дентален лазер, подвижна аспирационна система, дестилатор, избелваща лампа, опаковъчна машина за едър инструментариум, фотополимерна лампа. Модерните и иновативни съоръжения ще предоставят възможност на заетите да работят с най-актуалната и конкурентна апаратура. Така те ще придобият знания и умения, които ще повишат тяхната сила на пазара на труда. В ежедневната им работа ще се подпомагат от асистентите в дентална медицина. 8 работни места за дентални асистенти.
• 5 самостоятелни работни места на административният персонал – оперативни счетоводители и рецепционисти, приемна на лекар по дентална медицина се предвижда оборудването им с: лаптопи, мултифункционални устройства, бюра, ергономични столове, секция за документи, контейнери за документи и т.н.
Дейност 3. Провеждане на обучения по професионална квалификация и ключова компетентност Провеждане на 2 курса обучение по професионална квалификация и 1 курс обучение по ключова компетентност на 16 безработни младежи до 29 годишна възраст, както следва:
• професия „Икономист” – част от трета степен;
• професия „Офис-мениджър” – част от трета степен.
• професия „Здравен асистент” – част от трета степен.
• ключова компетентност 2 – Езиково обучение
Включени 16 лица в обученията по професионална квалификация и ключова компетентност, които ще бъдат разпределени по групи за да се гарантира качество на учебния процес. Продължителност на обученията – от 1 месец до 4 месеца в зависимост от обучението.
Предвижда се обученията да бъдат разпределени по модули. След всеки модул ще се извършват междинни тестове, чрез които ще се установява нивото на придобитите знания от обучаемите. След приключване на обучението, ще се проведе и финален изпит. Успешно издържалите изпита ще получат Свидетелство или Удостоверение за професионална квалификация за придобити знания и умения по конкретната специалност и Сертификат за успешно преминало обучение по КК2.
Дейност 6. Оценка на ефективността от проведените обучения и постигнатите резултати
Извършване на проверка на степента на обучение, както и на придобитите знания. Извършване на анализ на резултатите от проведените обучения от екипа по проекта.
|