Дейности:
|
1. Организация, управление и популяризиране на проектните дейности Залегналият в ОП хоризонтален принцип за добро управление на програми и проекти ще бъде спазен като в тази връзка се обособява като отделна дейност самото управление и изпълнение на проекта.
Дейностите по управление на проекта ще бъдат насочени в посоки на:
- дейности, които да гарантират активност, прозрачност и подкрепа на проекта;
- дейности, които да гарантират прокарване на целите и изпълнение на заложените проектни дейности.
За провеждането на прозрачно и добро изпълнение, сформирания екип за управление и изпълнение на проектните дейности ще има за задача да организира и гарантира провеждането на всички заложени по проекта дейности; финансово и техническо отчитане, цялостната логистика на проекта, както и дейностите по наблюдение, контрол и вътрешна оценка при изпълнение на дейностите. При възникнала необходимост ще бъдат осъществявани корекции, отчетност на дейностите и разходите.
Ръководният екип по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, които ще бъдат своеобразен инструмент за контрол, проследяване и отчетност на изпълнението на проектните дейности. Работните срещи ще се протоколират и способстват и за детайлното разпределяне на задачите между членовете на екипа и планирането предстоящи дейности. Също така ще бъдат обсъждани предстоящите разходи със счетоводителя, който ще регистрира съответствието на планираните разходи с предвиденото в проекта и ще контролира разходите, направени предходния месец, за съответствие и съобразност с правилата на програмата. Счетоводителя ще изготвя ежемесечна информация за разходването на средствата, както и междинен и финален финансов отчет.
След сформирането на екипа по проекта, ще бъде изготвен и представен на ДО график на тръжните процедури за всички предвидени договори с изпълнители, независимо то тяхната стойност.
Екипът за реализация и изпълнение на проектните дейности ще бъде отговорен и за популяризиране източниците на финансиране, както и резултатите от дейностите. Всички планирани дейности по време и след приключване на изпълнение на проекта ще са в съответствие с изискванията за визуализация на Регламент (ЕК) № 1828/2006 на Европейската комисия от 8 декември 2006 г. относно реда и начина на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета за определянето на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета относно Европейския фонд за регионално развитие. Ще бъде съответно избран изпълнител на дейността, съгласно ПМС 69/2013
2. Извършване на подбор и включване в обучение на безработни младежи на възраст до 29 г. В съответствие с в съответствие с Насоките за кандидатстване по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG051PO001-1.1.13„Ново работно място” дейността ще протече при следната последователност.
Дейността по подбор на конкретните представители на целевата група на проекта, които да бъдат привлечени за уастие в проектните дейности се предвижда премине през следните основни етапи:
1. Изпращане до ДРСЗ – София на заявка за подобор. Заявката се предвижда да бъде представена в Дирекция регионална служба по заетостта с цел осигуряване на достатъчен териториален обхват при изготвянето на списък на представителите на целевата група безработни младежи от гр. София и гарантиране достигането на информация за възможността за включване в проекта до максимален брой лица отговарящи на посочените изисквания.
2. Преглед и проверка на получен „дълъг списък” на регистрираните безработни младежи, отговарящи на профила на целевата група на проекта
3. Изготявне и предоставяне на съответната Дирекция Бюро по труда на „кратък списък” на лицата, които да бъдат поканени на интервю.
4. Провеждане на индивидуални интервюта с лизата от изготвения „кратък списък”
5. Документиране на изпълнението на дейността
6. Сключване на индивидуални споразумения с одобрените участници.
По време на осъществяването на подбора предимство ще бъде давано на млади хора с минимална образователна степен „Бакалавър”, в следните профили:
Юридически – 1 бр.;
Икономически – 3 бр.
„Левъл Ейч” ЕООД се ангажира да проведе цялостния подобр и избор на кандидати в духа на спазване на хоризонталните принципи на ОП РЧР.
След приключване на подбора, одобрените 4 младежи ще бъдат включени в обучение по ключова компетентност № 5 Умение за учене, с предмет „Работа в екип”, с обща продължителност 30 часа. Обучението за ключови компетенции ще завърши със съответен документ, удостоверяващ придобитите знания и умения, като изпълнението на дейността ще бъде възложено на изпълнител избран по реда наПМС 69/2013 . Избарният изпълнител ще следва да представи пълна програма за обучение, графика на провеждане на учебните заниятия с посочено място на реализация, както и да съдейства при оформянето на необходимите документи за удостоверяване провеждането на дейността.
3. Осигуряване на заетост на успешно завършилите обучението лица Съгласно Насоките за кандидатстване се предвижда след приключване на обучението, успешно завършилите лица да бъдат наети на трудово правоотношение в „Левъл Ейч” ЕООД. За периодът на реализация на проекта ще бъдат предоставени на наетите лица средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както в бюджета са предвидени суми и за дължимите от работодателя осигурителни плащания, към които се отнася разкритото работно място за период.
С изпълнението на тази дейност ще може да се осигурят 4 работни нови места, за период от 12 месеца. Очакваме с дейността да се повиши мотивацията и желанието за професионално развитие в компанията у наетите лица. Кандидатът се ангажира да подсигури оборудвани работни места, за да могат да бъдат изпълнявани качествено и адекватно служебните задължения, съгласно утвърдените длъжностни характеристики. Лицата от целевата група се предвижда да бъдат назначенни на длъжности съответстващи на притежаваното от тях висше образование и преминато обучение по проекта, както следва:
Младши юрист консулт
Експерт управление на човешките ресурс – 2 души
Оперативен счетоводител
4. Доставка на оборудване и обзавеждане на новоразкрити работни места за целевата група Дейността предвижда да бъде закупено оборудване и обзавеждане за новите работни места, които ще бъдат разкрити по проекта. Съгласно изискванията, „Левъл Ейч” ЕООД се ангажира да запази предназначението на оборудването за срок от минимум 5 години след приключване на проекта.
Планира се да бъдат оборудвани със средства по проекта 3 работни места напълно и достатъчно както следва:
Бюро – 3;
Офис стол – 3;
Устройство за архивиране тип Storage – 1;
Преносим компютър – 3 бр;
Таблет устройство – 2 бр.
Основните параметри и ценови измерения са описани подробно в Приложение Б4 на Бюджета.
|