Дейности:
|
Дейност 1: Управление и отчитане на проекта. Дейността се изразява в навременно организиране на публичните покани за избор на изпълнители по проекта; координиране и организиране на оценката на избор на изпълнители; сключване на договори с тях и управление на договорите; координиране и организиране на служителите на общината за участие във Функционалния анализ и обучение; контрол, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта; публикуване на материали по проекта на Интернет страницата на общината; комуникация с Управляващия орган на ОПАК; изготвяне на документация по проекта, вкл. междинни и финален доклади; финансово управление на проекта, вкл. авансово, междинни и окончателно искане за плащане към УО на ОПАК; разплащане към избраните изпълнители и др.
Поддейност 1: Управление на проекта
В управлението и организацията на дейностите по проекта ще вземат участие 3 души – ръководител, координатор и счетоводител. Със събирането на екипа ще се разпределят задълженията и ще се планира организацията на дейностите по проекта.
Поддейност 2: Отчитане на проекта
Ще се изготвят междинни отчети - технически и финансови, съгласно договора за финансиране. Ще се събират документи и материали, доказващи напредъка и изпълнение на дейностите по проекта (договори, фактури, декларации, протоколи, заповеди, снимки, присъствени форми, удостоверения, сертификати, графици, списъци за получени материали и консумативи, анкетни карти и други). След приключването на проекта ще се изготвят и заключителните отчети.
Дейност 2. Подготовка на тръжна документация за обществена поръчка и избор на изпълнители (комплексна поръчка) по Дейности 3 „Изготвяне на Функционален анализ на община Стражица”, 4 „Съпътстващо обучение за повишаване на капацитета на служителите на Тази дейност ще се възложи на външен изпълнител след публична покана и разглеждане на постъпилите оферти. Поканата ще бъде публикувана на страницата на Община Стражица и екипът за управление на проекта, заедно с привлечени експерти по обществените поръчки от администрацията, ще направи избор и определи изпълнителя, който да подготви тръжната документация в съответствие с изискванията на ЗОП.
След подготовката и одобряването на тръжните книжа ще бъде обявена процедурата съгласно изискванията на ЗОП, ще се наберат офертни предложения и ще се избере изпълнител на дейности 3, 4 и 5 от проекта.
Дейност 3. Изготвяне на Функционален анализ на Община Стражица Избраният след провеждането на тръжна процедура изпълнител на дейностите 3, 4 и 5 ще извърши Функционален анализ на Общинска администрация Стражица в съответствие с Единна методология за провеждането на функционален анализ в държавната администрация и Наръчник за нейното изпълнение. Резултатите от Анализа ще бъдат представени на заинтересованите страни, които ще го обсъдят на работна среща. Същият изпълнител ще подготви в зависимост от заключенията и препоръките на Анализа последващи документи под формата на планове за действие, работни механизми и системи за подобряване на ефективността и ефикасността на работата на Общинска администрация Стражица. Дейност 4. Съпътстващо обучение за повишаване на капацитета на служителите на Община Стражица за подобряване ефективността и ефикасността на изпълнението на основните и функции и изграждане на институционална идентичност на администрацията. Тази дейност ще се осъществи във връзка със запознаването на служителите с резултатите от проведения Функционален анализ на администрацията и за прилагане на последващите го планове за действие, работни механизми и системи за подобряване на ефективността и ефикасността на работата на Общинска администрация Стражица. Предвижда се провеждане на двудневно обучение на 20 човека – ръководители и служители.
Институционалната идентичност ще бъде постигната чрез изработване и въвеждане на отличителни знаци и аксесоари за служителите, указателна табела за разположението на кабинетите, табели за врати и външна информационна витрина за съобщения. Друг компонент на създаването на идентичност с институцията ще бъде церемонията по представяне на нови служители.
Дейност 5: Дейности за информация и публичност Дейността съдържа следните поддейности:
Поддейност 1: Провеждане на встъпителна и закриваща пресконференции.
Поддейност 2: Периодична информация в регионални вестници.
Поддейност 3: Периодична информация в общинския вестник.
Поддейност 4: Изработка и разпространение на 2 брошури за представяне на целите и резултатите на Проекта.
Поддейност 5: Документиране на дейностите от проекта със снимков и видео- материали.
|