Дейности:
|
Подготовка и мобилизация за започване на проекта-„Подготовка за започване на проекта” С оглед качествена и навременна подготовка за кандидатстване по настоящата процедура за подбор на проектни предложения в рамките на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.”, Столична община предприе предварителни подготвителни действия и сключи договор с изпълнител по реда на Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки (НВМОП). С изпълнението на първия етап от договора Столична община беше подпомогната в подготовката на настоящия Формуляр за кандидатстване и техническите спецификации към него, необходими за кандидатстване по настоящата процедура за набиране на проектни предложения. По време на втория етап от изпълнението на договора ще се изготвят пълни пакети тръжни документации, необходими за избора на изпълнители на Дейност 3, Дейност 4 и Дейност 5 от настоящия проект. В тези пакети документации ще се включат техническите спецификации, които вече са изготвени и са приложени към настоящия Формуляр за кандидатстване, указания към участниците, методика за оценка, проект на договор, различни образци на декларации и други формуляри и документи. Подготовка и мобилизация за започване на проекта-„Мобилизация за започване на проекта” (създаване на ЗИП и набиране на информация, необходима за изпълнението на дейностите по проекта). Ще се осъществят следните основни задачи:
1. До три седмици след представяне на настоящия Формуляр за кандидатстване в МОСВ ще се създаде ЗИП.
2. Ще се идентифицира и набере съществуващата информация, необходима за изпълнението на проекта.
3. Ще се изготви детайлен календарен график за изпълнение на задачите и отговорниците от ЗИП за всяка задача по отделните дейности на проекта.
Провеждане на процедури по ЗОП и НВМОП (по изготвените пълни тръжни документации в рамките на предходната Дейност 1 и сключване на договори с избраните изпълнители на услуги на дейности по проекта В рамките на тази дейност ще се извършат всички необходими процедури по обявяване, провеждане и финализиране на необходимите процедури за избор на изпълнители на Дейност 3, Дейност 4 и Дейност 5 по проекта. Процедурите, които ще се проведат, съгласно праговете по Закона за обществените поръчки са следните:
• 1 процедура по ЗОП
• 2 процедури по НВМОП;
Изпълнение на договор за “Техническа помощ за проект „Подготовка на инвестиционен проект за закриване и рекултивация на депо за битови отпадъци – с.Долни Богров”” В изпълнение на тази дейност ще се извърши подготовката на бъдещия инвестиционен проект за кандидатстване за финансиране по линия на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.”. При изпълнение на тази дейност ще се търси постигане на следните цели:
• проектът да бъде изготвен и окомплектован за кандидатстване по процедурата за набиране на проектни предложения за инвестиционни проекти по Приоритетна ос 2 на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.”, в пълно съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване.
• проектът да бъде подготвен максимално бързо и готов за кандидатстване по процедурата за набиране на проектни предложения за инвестиционни проекти по Приоритетна ос 2 на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.”, която съгласно Индикативния план за 2008 г., публикуван от Управляващия орган на програмата, ще бъде обявена през месец декември 2008 г.
Изпълнение на договор „Подпомагане на ЗИП на Столична община при реализацията на проект „Подготовка на инвестиционен проект за затваряне и рекултивация на депо за битови отпадъци – с. Долни Богров” В изпълнение на тази дейност избраният консултантски екип ще извършва следните групи от задачи:
• Подпомагане на създаденото Звено за изпълнение на проекти при осъществяване на произтичащите задължения за бенефициента от Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, включително верификация, разплащане, мониторинг и оценка на проекта и подготовка на месечните, тримесечните и на окончателния доклади, архивиране, докладване на нередности.
• Координация изпълнението на договора с избрания изпълнител на договор за „Техническа помощ за проект „Подготовка на инвестиционен проект за закриване и рекултивация на депо за битови отпадъци – с.Долни Богров”, включително детайлно проучване и анализ на представените резултати от този изпълнител и изготвяне на становища относно качеството на извършените от него работи.
• Подпомагане на общината за осигуряване на всички необходими съгласувателни документи, решения, разрешителни, свързани с проекта.
• Изпълнение на мерките за информиране и публичност по настоящото проектно предложение.
Изпълнение на договор „Одит на проект „Подготовка на инвестиционен проект за закриване и рекултивация на депо за битови отпадъци – с.Долни Богров”” В изпълнение на тази дейност избраният одитор ще трябва да установи изпълнението на всички финансови изисквания, свързани с осъществяването на проекта, включително:
• Дали има допуснати нередности при усвояването на средствата отпуснати по Оперативна програма “Околна среда 2007 – 2013 г.”.
• Дали отчетените разходи са верни и дали са допустими за финансиране съгласно българското законодателство и договора за финансиране.
• Всички фактури и други документи са надлежно осчетоводени и са намерили отражение в съответния отчет.
• Дали разходо-оправдателните документи (фактурите), представени от изпълнителите по договорите, отговарят на изискванията на българското законодателство и договорните условия съгласно съответните договори.
Приключване на проекта По време на последния месец от изпълнението на проекта ще се осъществяват следните дейности, свързани с приключването му:
• Разглеждане и приемане от изпълнителя по договор „Подпомагане на ЗИП на Столична община при реализацията на проект „Подготовка на инвестиционен проект за затваряне и рекултивация на депо за битови отпадъци – с. Долни Богров” на окончателен доклад по проекта, който ще бъде предаден на Междинното звено на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.”, заедно с искането на средства за балансово (окончателно) плащане по проекта.
• Окончателно архивиране на материалите по проекта по начин, гарантиращ спазване на изискванията за последващ одит на изпълнението на проекта от отговорните институции и в съответствие с изискванията за архивиране на Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
• Създаване на база данни, включваща цялата информация, която общината би могла да използва при реализацията на последващи проекти.
• Изготвяне на списък на фирми и експерти, работещи по проекта.
• Закриване на офиса на ЗИП.
|