Дейности:
|
Дейност № 1 Организация и управление Дейността по организация и управление на проекта включва:
• оперативно управление и мониторинг на проекта;
• провеждане на процедури съгласно ЗОП;
• изготвяне на отчетната документация по проекта.
Оперативното управление и мониторинг на проекта е насочено към текущото управление и наблюдение за реализирането на планираните дейности. Екипът на проекта ще бъде двучленен - ръководител и счетоводител.
Естеството на дейностите налага възлагането им на изпълнител/и. Екипът на проекта ще отговаря за провеждане на процедури за избор на изпълнители, съобразно действащото законодателство.
Изготвяне на отчетна документация по проекта е свързана със създаване на предпоставки за навременно подготвяне на необходимите документи, стриктно и навременно предаване на отчетната документация, съгласно правилата на ОПАК и изискванията на УО на програмата.
Дейност № 2 Извършване на функционален анализ, разработване на препоръки и изготвяне на План за действие за оптимизиране на функциите и организационно структуриране, План за подобряване ефективността, План за подобряване на ефикасността и икономичнос В рамките на тази дейност ще се извърши функционален анализ на общинска администрация Кричим, чрез прилагане на Единната методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация. Ще бъде извършен анализ на релевантността, ефикасността и ефективността на администрацията. В резултат на анализа ще се разработят препоръки за подобрение – изработен и предложен План за действие за оптимизиране на функциите и организационно структуриране, План за подобряване ефективността, План за подобряване на ефикасността и икономичността на общинска администрация Кричим. Ключов елемент от осъществяване на дейността е провеждане на съпътстващо обучение, свързано с проведения функционален анализ. В рамките на еднодневно обучение служителите на общинската администрация ще бъдат информирани с резултатите от проведения функционален анализ и резултатите от него. Целта на дейността е служителите да бъдат запознати с промените, да разберат техния смисъл и значение за подобряване на работа им, както и да се осигури тяхното участие и подкрепа. Лекторите ще разработят програмата и ще приоритизират темите в съответствие със спецификата на организацията и резултатите от проведения функционален анализ. Провеждането на информационна кампания, включва организиране на кръгла маса със заинтересованите страни, подготовка и разпространение на 100 бр. относно проведения функционален анализ и резултатите от него. Дейност № 3 Анализ и изработване на предложения, актуализиране и усъвършенстване на нормативната база в общинска администрация Кричим Целта на дейността е да се проучи детайлно и анализира задълбочено съществуващата нормативна база в общинска администрация Кричим. Ще бъдат анализирани, актуализарани и усъвършенствани правилници, правила, инструкции, процедури и други документи. При необходимост ще бъдат разработени нормативни докуменити, които ще дадат възможност да се осигури по-голяма ефективност в дейността на администрацията. Дейност № 4 Изработване на стратегия за организационно развитие на общинска администрация Кричим, включваща и модели за управление на промяната Изработването на стратегията за организационно развитие включва преглед, анализ и оценка на съществуващото положение в организацията. Определяне на приоритетите, ключовите цели и задачи в дейността, съобразени с външните условия, възможности и заплахи на средата. Разработване на план за действие относно организационното развитие на общинската администрация. Част от стратегията е и разработване на модели за управление на промяната. Дейност 5: Дейности за информация и публичност В рамките на тази дейност ще се осъществят разнообразни мерки, насочени към популяризиране на проекта, неговите цели, дейности, постигнати резултати, източници на финансиране. По-конкретно в процеса на изпълнение на проекта ще бъде извършено следното:
• Провеждане на две пресконференции- встъпителна и заключителна;
• Статии в печатни медии;
• Разработване и разпространение на флаери за началото и края на проекта;
• Информационна табела;
|