| Дейности: | Дейност І. Сформиране  на  екип  за  управление  на  проекта   За успешното реализиране на дейностите по проекта в рамките на  срока  за  изпълнение  ще се  сформира екип за управление,  съставен от представители на община Стралджа  и  наети  специалисти. Той ще се състои от 7 експерта: ръководител, експерт строителство, експерт ВиК, технически сътрудник, юрист и финансист,  които  ще участват в организирането и  упражняването на контрол върху дейностите по изпълнението на проекта. Дейност  ІІ. Прединвестиционни  проучвания  и  идеен  проект  за   ПСОВ; технически  проект за гл. канализационен  клон Прединвестиционните  проучвания  за  осъществяване  на  настоящия  проект са изготвяни за  дълъг  период  от  време. За канализацията  те  са правени през  1989 г., също  и   за  пречиствателна  станция. През  2006 г. те  са  ревизирани  и на  тяхна  база  е  възложена  само разработка  на  технически проект за  главен  канализационен  клон  до  брегово  заустване. Поради  остаряла  технология  на  ПСОВ  общинското  ръководство  възложи  разработка  на нови  прединвестиционни  проучвания   за  пречиствателна  станция в  два  варианта. След  разглеждането  и  приемането  им  бе  възложено  разработване  на  идеен  проект   за  обекта.
  Хидрогеоложки  проучвания  на  района на  площадката  за  ПСОВ  са  извършени   през  1989 год.
 Дейност ІІІ. Съгласуване  и  издаване  на  разрешителни по   ЗУТ, Закона  за  водите, ЗООС  и  др. Съгласуване  на  инвестиционното  намерение  с  РИОСВ Ст. Загора, Басейнова  дирекция  гр. Пловдив, издаване  декларация  за  съответствие  с  Натура 2000,  изготвяне  на  доклад  за  съответствие  за  идеен  проект  на ПСОВ ,  разглеждане  на  експертен  съвет  при  община  Стралджа  и  издаване  на  разрешителни  за  строеж.
 Дейност ІV. Изготвяне на тръжни документи за провеждане на процедури по ЗОП, провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнители  и сключване  на  договори  за  изпълнение  на  дейностите  Изготвяне на тръжни документи за провеждане на процедури по ЗОП за избор на изпълнители и сключване на договори с избраните изпълнители.    Ще  бъдат  подготвени  и   проведени   следните  процедури  по  ЗОП  и  НВОМП -  Избор  на  изпълнител  на  инженеринг  и  строителство  на  канализация  и  ПСОВ;   Избор  на  фирма  за  строителен  надзор;  Избор  на  фирма  за  финансов  одит  на  проекта.
 Дейност  V.   Изготвяне   на     техническа  документация на  работен  проект за    пречиствателна  станция  за  отпадни  води  и  изграждане  на  подобектите  на  проекта;         Поддейност  1
Изграждане  на  главен  канализационен  клон  от  дъждопреливник  до  брегово  заустване; 
     Поддейност  2
           Инженеринг -         изготвяне   на     техническа  документация на  работен  проект  за    пречиствателна  станция  за  отпадни  води;
     Поддейност  3
  Изграждане  на  съоръжения  на  ПСОВ;
    Поддейност  4
   Сгради  и   сервиз;
    Поддейност  5
  Инфраструктура  и  площадкови  комуникации;
Поддейност  6
  Външни  комуникации;
 Дейност  VІ. Строителен  надзор      Избраната надзорна фирма ще извършва контрол по качественото изпълнение на строителните работи и ще съставя изискващите се с Наредба № 3   протоколи и други документи. При  възникнали  неуточнени въпроси или различия  от  проекта  своевременно  ще  уведомява  проектанта  и  ръководителя  на  проекта. Фирмата ще изготвя  и предава на ръководителя на инфраструктурния проект  съответните ежемесечни отчети. Екипът за  управление на проекта ще осъществява контрол по изпълнение на възложените  видове СМР и спазване на договорите.
 Дейност VІІ. Популяризиране на проекта, осигуряване на прозрачност и публичност       Преди започване на строителството, в  непосредствена  близост  до всеки  от  обектите ще бъдат поставени рекламни билбордове на видно място, които ще представят съществената роля, която ЕС има за реализацията  на проекта  . Ще бъдат разпространени   рекламни  брошури.   
  Резултат  -  пълна  прозрачност  по  време  на изпълнение на проекта  по отношение  на  вземане  на  решения,  действия  и  резултати  от тях.
 Дейност VІІІ.  Приемане  на  строителните  дейности  и  въвеждане  на  обекта  в  експлоатация       След завършване  на строителните работи  и  предаване  на  подобектите  от  строителя  на  инвеститора с протокол обр.15,  фирмата изпълнител на  строителен  надзор на обекта  изготвя доклад  и  технически  паспорт  за  обекта. Назначената  приемателна   комисия  с  протокол  приема обекта , след    отстраняване  на  всички  забележки по  изпълнението и издава  разрешение  за  въвеждане  в  експлоатация.
 Дейност  ІХ. Одит на проекта  и  финален  отчет.  Одиторската  фирма наблюдава дали декларираните от Бенефициента разходи са реални, точни и допустими според Договора и изготвя отчет за  потвърждаване на разходите по образец . 
     Ръководителят на инфраструктурния проект / упълномощен представител на бенефициента,  лицето за контакт / изготвя  окончателния технически  доклад  до   Управляващия орган включващ информация относно реализацията на проекта и постигнатите цели. 
Резултати  -  точно   проверени  за  допустимост,  реалност и съответствие  на  договора и българското  законодателство  финансови  разходи на  обекта;  постигнати  всички  специфични  цели  на проекта,  достигната  и  общата  цел.
 |