Индикатор 1
|
Административни услуги, предоставяни онлайн
|
Индикатор 2
|
(Д) По дейност 1 - Софтуерен проект за система за е-валидиране
|
Индикатор 3
|
(Д) По дейност 1 - Софтуерен проект на система за е-връчване.
|
Индикатор 4
|
(Д) По дейност 1 - Анализ на нормативната уредба и изготвен доклад относно е-валидиране и е-връчване, включващ предложения за промяна в нормативната уредба
|
Индикатор 5
|
(Д) По дейност 1 - Проект на актуализирана Българска национална рамка за оперативна съвместимост на информационните системи в изпълнителната власт.
|
Индикатор 6
|
(Д) По дейност 1 - Обучени обучители на системните администратори и потребителите за работа с използваните продукти.
|
Индикатор 7
|
(Д) По дейност 1 - Минимум 75% удовлетвореност на служителите от предоставеното обучение
|
Индикатор 8
|
(Д) По дейност 2 - Въведени в експлоатация 30 компоненти , необходими за публикуването на всеки от избраните регистри за служебен достъп
|
Индикатор 9
|
(Д) По дейност 2 - Електронни вътрешни услуги
|
Индикатор 10
|
(Д) По дейност 2 - Въведени в експлоатация на 190 софтуерни компоненти, необходими за свързването на секторни информационни системи към регистър публикуван за служебен достъп
|
Индикатор 11
|
(Д) По дейност 2 - Изготвена документация за разработените продукти
|
Индикатор 12
|
(Д) По дейност 2 - 40 обучени обучители на системните администратори и потребителите за работа с използваните продукти, от тях минимум 30% жени
|
Индикатор 13
|
(Д) По дейност 2 - Минимум 75% удовлетвореност на служителите от предоставеното обучение
|
Индикатор 14
|
(Д) По дейност 3 - Изготвен обзор
|
Индикатор 15
|
(Д) По дейност 3 - Документации на компонентите и системата
|
Индикатор 16
|
(Д) По дейност 3 - Компонент за еднократна автентикация
|
Индикатор 17
|
(Д) По дейност 3 - Компонент за електронна оторизация
|
Индикатор 18
|
(Д) По дейност 3 - Система за генериране и обработка на бизнес събития
|
Индикатор 19
|
(Д) По дейност 3 - Обучени 10 обучителя от администрацията за работа с разработените продукти
|
Индикатор 20
|
(Д) По дейност 4 - Ръководство с правила и методи за актуализиране на информацията на ЕПДАЕУ
|
Индикатор 21
|
(Д) По дейност 4 - Ръководство за интеграция между ЕПДАЕУ и централните и общински администрации
|
Индикатор 22
|
(Д) По дейност 4 - Федерирани портала към ЕПДАЕУ на централните и/или общински администрации
|
Индикатор 23
|
(Д) По дейност 4 - Мобилна версия на ЕПДАЕУ
|
Индикатор 24
|
(Д) По дейност 4 - Публикувани ЕУ
|
Индикатор 25
|
(Д) По дейност 4 - Обучители за работа със системата за управление на съдържанието и визията, администрирането на мобилната версия и принципите за работа с нея
|
Индикатор 26
|
(Д) По дейност 4 - Минимум 75% удовлетвореност на служителите от предоставеното обучение
|
Индикатор 27
|
(Д) По дейност 4 - Администратори за управление на технологичната платформа на ЕПДЕАУ и изграждането и администрирането на федерирани портали към нея
|
Индикатор 28
|
(Д) По дейност 5 - Анализ на съществуващото в момента техническо решение в КТЦЕП
|
Индикатор 29
|
(Д) По дейност 5 - Разработен Инфраструктурен модел на CSA.DC
|
Индикатор 30
|
(Д) По дейност 5 - Изградена среда за разработка (Development) на CSA.DC,
|
Индикатор 31
|
(Д) По дейност 5 - Изградена тестова среда на CSA.DC,
|
Индикатор 32
|
(Д) По дейност 5 - Изградена продукционна среда на CSA.DC
|
Индикатор 33
|
(Д) По дейност 5 - Изградена среда за мониторинг в реално време на CSA.DC, среда за управление на CSA.DC
|
Индикатор 34
|
(Д) По дейност 5 - Въведена в експлоатация среда за управление на CSA.DC
|
Индикатор 35
|
(Д) По дейност 5 - Обучени 40 системни администратори на CSA.DC за работа със системата
|
Индикатор 36
|
(Д) По дейност 6 - Изготвен обзор на съществуващото в момента решение
|
Индикатор 37
|
(Д) По дейност 6 - Разработена документация съдържаща минимум: бизнес модел, софтуерна архитектура, дизайн модел, инфраструктурен модел и инструментална среда на единната входна точка за електронни разплащания в държавната и местна администрация
|
Индикатор 38
|
(Д) По дейност 6 - Разработена документация съдържаща минимум: бизнес модел, софтуерна архитектура, дизайн модел, инфраструктурен модел и инструментална среда на услугата за удостоверяване на време
|
Индикатор 39
|
(Д) По дейност 6 - Внедрена единната Входна точка
|
Индикатор 40
|
(Д) По дейност 6 - Внедрена Услуга за удостоверяване на време
|
Индикатор 41
|
(Д) По дейност 6 - Обучени служители от администрацията, които ще вършат ролята на администратори на системите за работа с разработените проду, от тях 30% жени
|
Индикатор 42
|
(Д) По дейност 7 - Изготвен минимум по един доклад за оценка на изпълнението на дейности от 1 до 6 по проекта
|
Индикатор 43
|
(Д) По дейност 7 - Изготвен по един отчет за дейността на всяко тримесечие
|
Индикатор 44
|
(Д) По дейност 7 - Изготвени 6 технически спецификации за изготвяне на тръжни документации за провеждане на процедури по дейности 1 до 6.
|
Индикатор 45
|
(Д) По дейност 8 - Изготвени 1 междинен и 1 окончателен одитен доклад
|
Индикатор 46
|
(Д) По дейност 9 - Изготвена една стратегия за кампанията
|
Индикатор 47
|
(Д) По дейност 9 - Организирани минимум 2 интервюта, 8 публикации и излъчвания в електронните медии
|
Индикатор 48
|
(Д) По дейност 9 - Организирани 2 конференции с участието на медиите
|
Индикатор 49
|
(Д) По дейност 9 - Изработен 1 аудио и 1 видео клип
|
Индикатор 50
|
(Д) По дейност 9 - Изработени 700 брошури, и 500 USB.
|
Индикатор 51
|
(Д) По дейност 9 - Изготвен един доклад.
|
Индикатор 52
|
(Д) По дейност 10 - Подробен график за управление на проекта
|
Индикатор 53
|
(Д) По дейност 10 - Списък с подходящи за публикуване за служебен достъп регистри на ДА
|
Индикатор 54
|
(Д) По дейност 10 - Списък с подходящи за свързване с публикувани за служебен достъп регистри секторни ИС
|
Индикатор 55
|
(Д) По дейност 10 - Списък с общински електронни административни услуги
|
Индикатор 56
|
(Д) По дейност 10 - Технически задания и документации за стартиране на процедури по ЗОП за 9 дейности
|
Индикатор 57
|
(Д) По дейност 10 - Архив от продукти отразяващи управлението на проекта
|