ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-3.3.07-0001-C0001
Номер на проект:
13-33-1
Наименование:
СЪЗДАВАНЕ НА НАДЕЖДНА СРЕДА ЗА ОБМЕН НА ДАННИ И КОМУНИКАЦИЯ МЕЖДУ АДМИНИСТРАТИВНИТЕ СЪДИЛИЩА В Р.БЪЛГАРИЯ и СЪЗДАВАНЕ НА ЕДИННА ДЕЛОВОДНО-ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА /ЕДИС/ ЗА ВНЕДРЯВАНЕ В АДМИНИСТРАТИВНИ СЪДИЛИЩА В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
Бенефициент:
Върховен административен съд
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
23.09.2013
Начална дата:
30.09.2013
Дата на приключване:
30.09.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Повишаване ефективността и прозрачността в дейността на административното правораздаване чрез въвеждането на интегрирани автоматизирани информационни системи, обезпечаващи въвеждането на електронното правосъдие.
Дейности:
2. Проектиране и реализация на цялостната Единна деловодна информационна система/ЕДИС/ и средата за съвместна работа В рамките на дейността следва да се проектира и реализира ЕДИС и средата за съвместна работа в съответствие с резултатите от Дейност 1.
9. Дейности за информация и публичност В рамките на тази дейност се провежда популяризиране и представяне на резултатите от проекта до възможно най-широк кръг служители на административните съдилища, настоящите партньори и потенциални бъдещите такива, обществеността и медиите. Тази цел ще бъде осъществена посредством: - Подготвяне на материали за медиите, които да отразяват дейността по проекта; - Подготовка и отпечатване на доклад за резултатите от проекта, който да бъде разпространен до администрациите на централно ниво, съдебните администрации и – граждани и бизнес и медиите (200 броя); - Две конференции (една в началото на проекта и една в края на проекта) до 60 участника за запознаване на обществото с целите и резултатите от проекта; - Изготвяне и отпечатване на информационни материали.
1. Детайлизация на изискванията за изграждане на цялостната Единна деловодна информационна система/ЕДИС/ и средата за съвместна работа А) В рамките на дейността следва да се извърши детайлен анализ на цялостната деловодна дейност и административен процес, както и нуждите от среда и инструменти за съвместна работа на заетите в административното правораздаване Б) Определяне на базови изисквания към ЕДИС В) Определяне на изисквания за предоставяне на услугите за гражданите и бизнеса
5. Осигуряване на професионално обучение на системни администратори за работа с, администриране и поддръжка на базовото програмно осигуряване и приложния софтуер върху него. Обучение на системните администратори в администрарирането на ЕДИС, средата за съвместна работа и базовото програмно осигуряване. Обучението за базовите платформи следва да се извърши по утвърдена методология и материали на производителя.
7. Доставка на оборудване за изграждане на защитена среда за съвместна работа, обмен на данни, знание и помощ на потребителите. Доставка на необходимото комуникационно оборудване за изграждане на защитена среда за работата на ЕДИС, средата за съвместна работа и осигуряване на надеждна свързаност между ВАС и 28 РАС – 30 броя маршрутизатори с VPN функционалност.
6. Доставка на лицензи за базово програмно осигуряване на Единна деловодна информационна система/ЕДИС/ и средата за съвместна работа и единна среда за обмен на знание и помощ на потребителите. Осигуряване на лицензи за базовото програмно осигуряване – СУБД, Сървър на приложенията и други за нуждите на ЕДИС и средата за съвместна работа.
4. Обучение на съдии и съдебни служители за работа Единна деловодна информационна система/ЕДИС/ и средата за съвместна работа В рамките на дейността на базата на изготвени обучителни материали и набор от подробни инструкции следва да се обучат потребителите на ЕДИС и средата за съвместна работа.
8. Изграждане на защитена среда за съвместна работа, обмен на данни, знание и помощ на потребителите. Проектиране на комуникационната среда, настройки и пускане в експлоатация на комуникационното оборудване
3. Внедряване на цялостната Единна деловодна информационна система/ЕДИС/ и средата за съвместна работа във ВАС и 28 РАС В рамките на тази дейност реализираната система ЕДИС и средата за съвместна работа следва да бъде внедрена във ВАС и 28 РАС.
10. Одит Въз основа на извършените одитни процедури се изразява независимо мнение относно достоверността във всички аспекти на същественост на финансовите отчети, изготвени в съответствие с българското счетоводно законодателство. Заключенията на регистрирания одитор след извършения независим финансов одит се отразяват в одиторски доклад. Одитът се извършва за целия проект.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Ай Би Ес - България" ЕООД
СИЕНСИС АД
"Мега комюникейшън"ООД
"Балкан одит "ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
2 267 945 BGN
Общ бюджет:
2 082 107 BGN
БФП:
2 082 107 BGN
Общо изплатени средства:
1 814 356 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
2 082 107
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
1 814 356 BGN
2015
0 BGN
1 814 356 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
1 769 791
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
1 542 203 BGN
2015
0 BGN
1 542 203 BGN
В т.ч. Национално финансиране
312 316
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
272 153 BGN
2015
0 BGN
272 153 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Бр. разработени и внедрени интегрирани информационни системи
Индикатор 2
Бр. проучвания и анализи на нормативната уредба
Индикатор 3
Бр. разработени методологии, инструкции за работа, наръчници
Индикатор 4
Бр. проведени съпътстващи обучения
Индикатор 5
(Д) По дейност 1 - Детайлизирани и одобрение изисквания към разработката на ЕДИС и средата за съвместна работа, оформени като пакет документи.
Индикатор 6
(Д) По дейност 1 - Прототип на ЕДИС
Индикатор 7
(Д) По дейност 2 - Реализирана и тествана работоспособна ЕДИС и среда за съвместна работа заедно с необходимата документация.
Индикатор 8
(Д) По дейност 3 - Внедрена ЕДИС във ВАС и 28 РАС
Индикатор 9
(Д) По дейност 4 - Обучени и реално ползващи ЕДИС и средата за съвместна работа потребители и администратори
Индикатор 10
(Д) По дейност 5 - Обучени системни администратори
Индикатор 11
(Д) По дейност 6 - Лиценз от производителя/ите на използваните базови софтуерни продукти покриващи нуждите на 1200 регистрирани потребителя без ограничение в срока на ползване.
Индикатор 12
(Д) По дейност 7 - Доставено комуникационно оборудване за изграждане на защитена комуникационна среда по спецификация
Индикатор 13
(Д) По дейност 8 - Реално работеща комуникационна среда осигуряваща работоспособност на ЕДИС и средата за съвместна работа
Индикатор 14
(Д) По дейност 9 - Изработени материали за медиите, 200 броя отпечатани доклада за резултатите от проекта, отпечатани минимум 2 броя информационни материали.
Индикатор 15
(Д) По дейност 9 - Проведени 2 конференции (една в началото на проекта и една в края на проекта) за запознаване на обществото с целите и резултатите от проекта.
Индикатор 16
(Д) По дейност 10 - Положителен Одитен доклад
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз