Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO002-2.2.09-0041-C0001
Номер на проект: ЦА12-22-25
Наименование: Изграждане на ефективна и компетентна администрация, чрез повишаване квалификацията на служителите в Изпълнителна агенция „Железопътна администрация”
Бенефициент: Изпълнителна Агенция „Железопътна Администрация”
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган: 02.04.2013
Начална дата: 01.10.2013
Дата на приключване: 01.10.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Повишаване квалификацията и компетентността на служителите в Изпълнителна агенция „Железопътна администрация”.
Дейности: Дейност 1: Управление на проекта Назначаване на екип за организация и управление на проекта. Организиране на текущо отчитане на изпълнението на проекта. Осъществяване на комуникация с УО на ОПАК. Провеждане на срещи с избраните изпълнители на дейностите по проекта.
Дейност 2: Обучения, които са включени в каталога за обучения на ИПА Предвижда се кандидатът да организира включването на служителите в обучения, които са в каталога на ИПА за 2013 г. по следните програми: УПРАВЛЕНСКИ УМЕНИЯ В АДМИНИСТРАЦИЯТА 1. Стратегически мениджмънт в държавната администрация (УА–1), с продължителност 3 дни; 3 броя служители. 2. Превенция на корупционния риск (УА–2), с продължителност 2 дни, 3 броя служители. 3. Организационно развитие. Управление на промяната (УА–5), с продължителност 2 дни, 3 броя служители. 4. Публичен имидж – елемент на доброто управление (УА – 6), с продължителност 3 дни, 2 броя служители. 5. Делова етика (УА–7), с продължителност 2 дни, 7 броя служители. Планира се да бъдат обучени 18 служители от общата и специализирана администрация. УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ 1. Управление и оценка на изпълнението (ЧР–2), с продължителност 2 дни, 2 броя служители. 2. Умения за набиране и подбор на служители в държавната администрация (ЧР–3), с продължителност 2 дни, служител «Човешки ресурси». 3. Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми (ЧР–4), с продължителност 2 дни, 2 броя служители. Планира се да бъдат обучени 5 служители от общата администрация. ЕФЕКТИВНИ КОМУНИКАЦИИ НА ДЪРЖАВНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ 1. Връзки с обществеността (ЕФ–3), с продължителност 3 дни, 3 броя служители. 2. Изграждане на публичен имидж (ЕФ–4), с продължителност 2 дни, 3 броя служители. 3. Делова комуникация и етикет (ЕФ–6), с продължителност 2 дни, 9 броя служители. Планира се да бъдат обучени 15 служители от общата и специализирана администрация. ПРАВНИ АСПЕКТИ И УПРАВЛЕНИЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА ДЕЙНОСТ. ПРЕВЕНЦИЯ И ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА КОРУПЦИЯТА 1. Административно регулиране на стопанската дейност (ПР–2), с продължителност 2 дни, 3 броя служители. 2. Политикaтa на Европейския съюз за защита на личните данни, правната регулация и практика в България (ПР– 10), с продължителност 2 дни, 1 служител. 3. Съдебен контрол в правото на ЕС (ПР–13), с продължителност 3 дни, 2 броя служители. 4. Основи на материалното право на ЕС (ПР–14), с продължителност 2,5 дни, 3 броя служители. 5. Участие на България в процеса на вземане на решения от институциите на ЕС и нарушение на задължението за прилагане на правото на ЕС (ПР–15), с продължителност 2 дни, 2 броя служители. Планира се да бъдат обучени 11 служители от общата и специализирана администрация. ФИНАНСОВО И СТОПАНСКО УПРАВЛЕНИЕ 1. Контрол, одит и отчетност в администрацията (ФС–1), с продължителност 2 дни, 7 броя служители. Планира се да бъдат обучени 7 служители от общата администрация. Е-ПРАВИТЕЛСТВО: ИЗГРАЖДАНЕ, УМЕНИЯ 1. Изграждане на среда за практическо прилагане на Закона за електронното управление (ИТО–2), с продължителност 1,5 дни, 2 броя служители. 2. Административно обслужване (ИТО–4), с продължителност 2 дни, 4 броя служители. 3. Работа с електронно подписани документи (ИТО–5), с продължителност 1 ден, 3 броя служители. 4. Създаване на добре изглеждащи документи с MS WORD (ИТО–6), с продължителност 1,5 дни, 1 служител. 5. Електронни тaблици с MS EXCEL (базов курс) (ИТО–8), с продължителност 3 дни, 1 служител. 6. Сonfiguring, managing and maintaining WINDOWS SERVER2008 SERVERS (BASIC COURSE) (дистанционна форма) (ИТО–29), с продължителност 30 учебни часа, 1 служител. Планира се да бъдат обучени 12 служители от общата и специализирана администрация. СПЕЦИАЛИЗИРАНО ЧУЖДОЕЗИКОВО ОБУЧЕНИЕ 1. Презентационни умения (на английски език) (ЧЕО–5), с продължителност 5 дни, 4 броя служители. Планира се да бъдат обучени общо 4 служители от специализираната администрация. Обученията ще се провеждат, в съответствие с графика, изготвен от ИПА за 2013 г. Успешно преминалите курса на обучение ще получат сертификат/удостоверение.
Дейност 3: Обучения, които не са включени в каталога за обучения на ИПА - обучения в ключови компетенции Предвижда се кандидатът да организира включването на служителите в обучения, които не са включени в каталога за обучения на ИПА, но са насочени към служители за изграждане на ключови компетенции по чужди езици: 1. Английски език с професионална насоченост (базов курс) 2. Английски език с професионална насоченост (средно напреднали) 3. Английски език с професионална насоченост (напреднали) Планира се да бъдат обучени 30 служители от специализираната администрация. Обучението ще се провежда два пъти седмично в работно време, от 15:30 ч. до 17:30 часа, в продължение на 24 седмици. По проекта ще се насърчава електронната/дистанционна форма на обучение. Успешно преминалите курса на обучение ще получат сертификат/удостоверение.
Дейност 4: Провеждане на специализирани обучения, пряко обвързани със специфичната дейност, която изпълняват съответните служители. Предвижда се кандидатът да организира провеждането на специализирани обучения за служителите от администрацията на ИАЖА, които са пряко обвързани със специфичната дейност, която изпълняват тези служители. 1. Тема: Въвеждане в експлоатация на структурни подсистеми и железопътни превозни средства с планирана продължителност 12–16 часа за 10 броя служители. 2. Тема: Общи методи за безопасност в железопътния транспорт и оценка на риска с планирана продължителност 12–16 часа за 10 броя служители. 3. Тема: Обучение по ISO: 9001-2008 и 19011/2011 с планирана продължителност 12–16 часа за 11 бр. служители. Обучението може да се извърши от висококвалифицирани експерти на SGS или друга одитираща организация. 4. Тема: Обучение по оперативна съвместимост на железопътния транспорт с планирана продължителност 12–16 часа за 10 броя служители. Обученията по тема 1, тема 2 и тема 4 могат да се извършват от експерти на Европейската железопътна агенция или НОБ на Чехия или други висококвалифицирани експерти. Успешно преминалите курса на обучение ще получат сертификат/удостоверение.
Дейност 5: Дейности за информация и публичност Изпълнителят ще организира две пресконференции (начална и финална), на които ще бъде представен проекта и резултатите от изпълнението му; ще бъдат изготвени и разпространени материали, отговарящи на указанията на УО за публичност на ОПАК, като: банери и табели, обучителни и презентационни материали; ще бъдат направени 6 бр. публикации в три специализирани печатни медии за популяризиране на проекта; текущо ще бъде публикува информация на сайта на ИАЖА http://www.iaja.government.bg/, свързана с реализирането на дейностите по проекта (най-малко 3 бр. новини), както и ще бъдат изпълнявани и други дейности за постигане на публичност на ОПАК. Във всички предвидени материали и събития по проекта ще бъде обявявано съ-финансирането от ЕСФ по ОПАК, чрез поставяне на логата и слоганите на ЕС, на ЕСФ и на ОПАК. Също така задължително ще се изписва или цитира текста “Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съ-финансирана от Европейския съюз чрез ЕСФ”. Предвидените рекламно-информационни материали ще бъдат разпространени по време на провежданите кампании.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
"Маркетор" ООД
"ИнфраКеър - Тинса" ДЗЗД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 88 409 BGN
Общ бюджет: 83 308 BGN
БФП: 83 308 BGN
Общо изплатени средства: 83 308 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 83 308 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 68 246 BGN
2015 15 062 BGN
83 308 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 70 811 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 58 009 BGN
2015 12 803 BGN
70 811 BGN
В т.ч. Национално финансиране 12 496 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 10 237 BGN
2015 2 259 BGN
12 496 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2 Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3 Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4 (Д) Обучени жени
Индикатор 5 (Д) Служители успешно преминали обученията с получаване на сертификат/удостоверение
Индикатор 6 (Д) Дейност 1: Изпълнени и отчетени 5 броя проектни дейности
Индикатор 7 (Д) Дейност 2: Служители успешно преминали обученията с получаване на сертификати/удостоверения
Индикатор 8 (Д) Дейност 3: Служители успешно преминали обученията с получаване на сертификати/удостоверения
Индикатор 9 (Д) Дейност 4: Служители успешно преминали обученията с получаване на сертификати/удостоверения
Индикатор 10 (Д) Дейност 5: Проведени пресконференции
Индикатор 11 (Д) Дейност 5: Публикации в пресата
Индикатор 12 (Д) Дейност 5: Разработени и разпространени информационни и рекламни материали (презентации, брошури, USB и пр.)
Индикатор 13 (Д) Дейност 5: изработени 2 информационни табели и 2 банера;
Индикатор 14 (Д) Дейност 5: Разпространени прессъобщения
Индикатор 15 (Д) Дейност 5: Съобщения на интернет страницата на ИАЖА
Индикатор 16 (Д) Дейност 5: изработени 71 броя сертификати/удостоверения за преминали курс на специализирано обучение;


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз